موضوعات داغ

پارکینگ تمام خودکار مرسدس بنز و بوش، وقتی خودرو بدون راننده پارک می‌کند

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با کمک گرفتن از کمپانی بوش به عنوان یکی از مخترعین بزرگ صنعت خودروسازی و همچنین بزرگ ترین تولید کننده قطعات اتومبیل، کمپانی خودروسازی دایملر سیستم پارک تمام خودکار ماشین‌های مرسدس بنز را در اشتوتگارت آلمان راه اندازی کرد که آزمون‌های خود را با موفقیت در پارکینگ طبقاتی موزه مرسدس بنز پشت سر گذاشته است.
باتوجه به اطلاعات تکمیلی از سوی منابع خبری، گفته می‌شود کسانی که می‌خواهند از موزه مرسدس بنز بازدید کنند، می‌توانند از طریق یک برنامه هوشمند اختصاصی بر روی تلفن همراه خود نسبت به پارک تمام خودکار ماشینشان اقدام کنند و سپس برای رفتن به خانه، ماشینشان را تنها با فشردن یک دکمه بازگردانند و به سمت خانه خود رانندگی کنند که به نظر می‌رسد تنها مختص به محصولات مرسدس بنز باشد.

در ادامه گفتنی است که عملکرد صحیح سیستم پارک تمام خودکار دایملر و بوش، وابسته به سیستم‌های پیشرفته رانندگی خودکار مرسدس بنز خواهد بود و همچنین اطلاعات دقیق خود را از زیرساخت‌ها و سیستم‌های ساخته شده توسط بوش برای پارک خودرو دریافت خواهد کرد که شامل دوربین‌ها و سنسورهای مختلف پارک خودرو بر روی محصولات مرسدس بنز می‌شود. هرچند گفته می‌شود که این سرویس در سال 2018 میلادی بر روی محصولات مرسدس بنز به بهره برداری خواهد رسید.

مایکل هافنر به عنوان رئیس بخش رانندگی خودکار محصولات مرسدس بنز و سیستم‌های ایمنی فعال در حال توسعه این شرکت گفت: ما به سرعت در حال پیشرفت در این پروژه هستیم و پارک تمام خودکار بدون راننده در موزه مرسدس بنز نشان می‌دهد که تا چه حد این فناوری به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شوند. هرچند برای عملکرد صحیح این سیستم در پارکینگ‌های طبقاتی غیر از موزه مرسدس بنز، نیاز به یک زیربنای هوشمند و شبکه سازی آنان داریم که به طور ویژه مورد توجه مرسدس بنز قرار گرفته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد