موضوعات داغ

گزارش خودروبانک از دومین راند مسابقه دریفت + فیلم

عکس نویسنده
محمد حسن رزاقی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
هوای بسیار گرم مردادماه باعث شده بود تاحدودی شاهد کاهش کیفیت راند دوم مسابقه فرمولا دریفت باشیم. مسابقه ای که در 6 مرداد ماه با حضور 13 شرکت کننده از 7 استان در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. طبق نظر تیم برگزاری و داوری بخاطر افزایش دمای هوای پایتخت و جلوگیری از وارد آمدن فشار بیش از اندازه به خودروها، مسیر مسابقه کوتاه تر از مسابقات قبلی طراحی شده بود. اما با وجود گرمای بیش از اندازه، حضور تماشاچیان عزیز نشان از علاقه آنها به رشته های مختلف اتومبیلرانی است که شور و حال خاصی به مسابقات می دهند. پیشنهاد می شود مسئولین با دریافت هزینه پارکینگ و فروش بلیط، بخش های دیگر سکوی تماشاچیان را نیز مسقف کنند تا شاهد حضور بیشتر آنها در هوای گرم و سرد باشیم.

دومین راند مسابقه دریفت

دومین راند مسابقه دریفت

در دومین راند از مسابقات فرمولا دریفت شاهد حضور شرکت کنندگان تازه واردی بودیم که عملکرد نسبتاً قابل قبولی از خود نشان دادند. البته این شرکت کنندگان در روزهای تمرین بخاطر استرس کمتر نمایش خوبی داشتند اما در روز مسابقه با توجه به جو خاصی که حاکم بود برخی از آنها نتوانستند آنطور که باید عملکرد خوبی داشته باشند. مسابقه فرمولا دریفت در دو نوع تک نفره و دونفره انجام می شود که ابتدا دور تک نفره برگزار می شود و شرکت کنندگانی که بیشترین امتیاز و کمترین خطا را داشته باشند به دور بعدی راه پیدا می کنند. دور دوم که به صورت دو نفره انجام می شود نیز قوانین خاص خود را دارد و با توجه به حضور دو شرکت کننده، دوبار مسابقه انجام می شود.

مسابقه دریفت

مسابقه دریفت

از دیگر نکات این مسابقه حضور تعداد کم شرکت کنندگان نسبت به دوره های قبلی بوده است که باید مسئولین اقداماتی جهت برگزاری کلاس های آموزشی، جذب اسپانسر و امکان استفاده هرچه بیشتر از پیست را فراهم سازند تا شاهد حضور هرچه بیشتر شرکت کنندگان در این مسابقات باشیم.

نتایج راند دوم مسابقه دريفت قهرمانى كشور
اول عليرضا جلايى خراسان رضوى
دوم شهاب پيشانيدار خوزستان
سوم هيراد صفرچى خوزستان

كاپ اخلاق اين دوره از مسابقات به اقاى هادى جعفر پور از استان مركزى تعلق گرفت.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/7
خودرو بانک عزیز ممنون لذت بردم
این رشته ورزشی رو خیلی دوست دارم . اینها سرمایه های مملکت هستند که باید حمایتشون کرد .
1396/5/7
پرچم بچه ها بااخلاق اراك بالا