موضوعات داغ

راه حل فراری برای دو برابر شدن سود این شرکت؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی فراری در تلاش است تا با روی کار آوردن یک محصول جدید، سود فروش خود را 2 برابر کند. در این خصوص گفته می‌شود که شرکت خودروسازی فراری با تولید یک محصول جدید در سگمنت متفاوت و فشار برای تولید بیشتر آن، قصد دارد تا سال 2022 میلادی سود فروش خود را به 2 برابر وضعیت موجود برساند.
یکی از منابع نزدیک به شرکت خودروسازی فراری که خواست نامش فاش نشود، در مصاحبه با پایگاه خبری بلومبرگ اشاره کرد: کمپانی خودروسازی فراری در تلاش است تا یک خودروی سوپراسپرت جدید آماده کند و همچنین در تلاش است تا با اجرای نقشه جدید، تولید سالانه محصولات خود را به بیش از 10 هزار اتومبیل برساند.
علاوه بر این، شایعات هم اطلاعات محدودی در اختیار خبرگزاری‌های بین المللی قرار داده‌اند که پیش بینی می‌شود محصول جدید فراری برای سودآوری بیشتر این شرکت، به احتمال زیاد یک خودروی چهار سرنشینه خواهد بود که درب‌های عقب آن اصطلاحا پنهان ساخته خواهند شد.
در ادامه گفتنی است که تحویل بیش از 10 هزار وسیله نقلیه از سوی فراری در طول 1 سال، مستلزم رعایت قوانین گازهای گلخانه‌ای هم خواهد بود که به نظر می‌رسد کمپانی خودروسازی فراری با معرفی و تولید ماشین‌های هیبریدی بیشتر تاحدودی از این مشکل عبور کند. مدیرعامل کمپانی خودروسازی فراری یعنی "سرجیو مارچیونه" هم به سختی در تلاش است تا آمار تولید و فروش محصولات خود را بالا ببرد که تاحدودی در این امر موفق بوده و باعث شده تا ارزش سهام این خودروساز ایتالیایی تا 20.6 میلیارد دلار بالا برود.
فراری به عنوان بخشی از حرکت خود در جهت دو برابر شدن سود دهی این شرکت، شاید به فکر تولید یک نسخه بزرگ‌تر از فراری GTC4Lusso با درب‌های عقب پنهان باشد که هنوز از سوی شرکت سازنده تایید نشده است، اما منابع نزدیک به شرکت خودروسازی فراری در مصاحبه با پایگاه خبری بلومبرگ اعلام کرده است که محصول جدید فراری تنها در بازار چین می‌تواند سالیانه آمار فروش قابل توجه 2000 دستگاه داشته باشد.
ریچارد هیلگرت، تحلیلگر شرکت "مورنینگ استار" هم در مصاحبه با بلومبرگ اضافه کرد: تولید یک خودروی جدید در سگمنت متفاوت برای فراری می‌تواند بسیار خطرناک باشد، زیرا هم عملکرد فنی آن باید در خور محصولات فراری باشد و همچنین یک وسیله نقلیه سودمند برای مشتریان خود باشد که شاید تلفیق این دو با یکدیگر تاحدودی کار دشواری باشد. هرچند کمپانی خودروسازی فراری به آمار فروش سالیانه 9000 خودرو تا سال 2019 میلادی فکر می‌کند که در حال حاضر این آمار با یک رشد قابل توجه به رقم 8016 دستگاه در طول یک سال رسیده است و پیش بینی می‌شود که "سرجیو مارچیونه" آمار فروش فراری را در سال‌های آینده حتی به 15 هزار دستگاه در سل هم برساند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/12
من برای مدیران ارشد فراری یه سری راه حل دارم میگم
امیدوارم که واسشون کاربردی باشه و بتونن با انجام این کارا سودشون و نه تنها دو برابر بلکه چند برابر کنن:
۱-یه کامپکت از محصول جدیدشون بذارن و بدون اینکه حتی یه عکس از خودرو اصلی که قراره از این کامپکت ساخته بشه به بیرون درز کنه محصول رو با قیمت بسیار بالا پیشفروش کنن
۲-هرچه کیفیت خودرو رو پایین تر بیارن میتونن بر افزایش قیمت خودرو و افزایش بیشتر سود فکر کنن
۳-اصلا چه نیازیه خودرو جدید بخوان در یک سگمنت جدا معرفی کنن کافیه چراغای یه مدل دیگه از تولیداتشونو بیارن بذارن روی یه مدل دیگه اینطوری با کمترین هزینه یه خودرو جدید تولید میشه که میتونن این خودرو رو با قیمت چند برابری بفروشن
۴-موقع ثبت نام خودرو قیمت خودرو رو کمتر از حد نهایی اون اعلام کنن و موقع تحویل خودرو پول بیشتری از مشتری ها طلب کنن
۵- از اسامی ترکیبی و ملی گرایی ایتالیا برای محصولاتشون استفاده کنن
مثل دنایانو و ساینایانو
اینطوری هم میتونن ادعا کنن یه خودرو جدید تولید کردن و هم باز میتونن همون خودرو رو با عوض کردن اسم و عوض کردن مقدار کمی از آینه بغل ها با قیمت های گزاف بفروشن
۶-پیشنهاد میکنم برای عملکرد بهتر حتما یه نسخه وانت از لافراری تهیه کنید
۷- و در آخر حتما در اعضای هیت مدیره خود در ایتالیا از افرادی استفاده کنید که ژن خوب داشته باشن