موضوعات داغ

مدل های هیبریدی و برقی مازراتی تا سال 2020 به بازار می‌آیند

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مازراتی قصد دارد تا روند الکتریکی کردن خودروهایش را از سال 2019 آغاز کند و برای شروع این حرکت، مدل پلاگین هیبریدی از خودروی لوانته و پس از آن نمونه‌ی تولیدی خودروی کانسپت آلفیری را عرضه خواهد کرد.
به گزارش اتوکار سرجیو مارچیونه مدیر اجرایی گروه فیات کرایسلر درکنفرانسی اشاره کرده است که این خودروساز به طور جدی به فکر تولید خودروهای الکتریکی است و تا سال 2022 بیش از نیمی از محصولات این خودروساز به نحوی از نیروی الکتریکی استفاده خواهند کرد که یا به صورت تمام برقی و یا به صورت هیبریدی خواهد بود.
همچنین مازراتی پس از تکمیل کردن دو محصول آینده ی خود سرمایه گذاری بعدی خود را بر روی سیستم های مولد قدرت الکتریکی خواهد گذاشت.
این خودروساز ایتالیایی قصد دارد تا بسیاری از مدل های خود را به صورت هیبریدی تولید کند که شامل مدل لوانته نیز می شوند که مدل هیبریدی این خودرو تا سال 2019 معرفی خواهد شد.
در سال 2020 نیز این خودروساز اولین محصول تمام برقی خود را معرفی خواهد کرد که بر اساس خودروی مفهومی آلفیری که در سال 201 رونمایی شده بود ساخته خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/14
حذف موتورهای درون سوز در اروپا کاملا جدی است، نروژ تا 2025 و بسیاری از دیگر کشورها از 2040 تردد هرگونه خودرو درون سوز با سوخت فسیلی را بکل ممنوع کرده اند، آمریکا هم اگر رئیس جمهوری مسئول و فهیم چون اوباما یا الور داشت به این جریان پیوسته بود. چین و کره جنوبی هم در این زمینه بسیار کوشنده هستند. اینکه در کشور ما و با حضور مافیای خودرو و برادران قاچاقچی آیا چنین خواهد شد یا خیر؟