موضوعات داغ

شوروم رامک خودرو در اندرزگو افتتاح شد

عکس مطلب اول
رامک خودرو نمایندگی فروش و خدمات از فروش محصولات سانگ یانگ موتورز کره ی جنوبی شوروم جدید خود را در بلوار اندرزگو در تهران افتتاح کرد. در این افتتاحه از اصحاب رسانه نیز دعوت شده بود و مدیران ارشد رامک خودرو نیز حضور داشتند.
محصولاتی که رامک خودرو در حال حاضر در بازار ایران عرضه می کند شامل مدل های تیوولی و کوراندو هستند.
مدل تیوولی که یک کراس اوور کامپکت است از زمان عرضه ی خود در بازار کشور توانسته موفقیتی را که در بازار جهانی دارد در بازار ایران نیز به دست بیاورد و از خودروهای پر طرفدار بازار در بازه ی قیمتی خود است. تیوولی به یک موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که می تواند ۱۲۲ اسب بخار قدرت و ۱۶۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند که برای یک خودروی شهری مناسب است به خصوص اینکه این موتور به یک گیربکس ۶ دنده ی اتوماتیک نیز کوپل شده است که هماهنگی مناسبی با پیشرانه دارد.

سانگ یانگ تیوولی

سانگ یانگ تیوولی

تیوولی در مدل فول خود موفق به کسب چهار ستاره ی ایمنی شده است و امکانات رفاهی آن نیز در کلاس خود مناسب بوده و شامل سانروف برقی، گرم کن صندلی های جلو، استارت دکمه ای، ورود بدون کلید، تیپ ترونیک، فرمان دی کات، فرمان برقی سه حالته، آمپرهای سوپر ویژن، دوربین دید عقب، سیستم کنترل پایداری، نمایشگر رنگی کنسول مرکزی، تودوزی چرم، تهویه ی مطبوع و سقف رنگی می شود.

سانگ یانگ کوراندو

سانگ یانگ کوراندو

کوراندوی جدید هم که به تازگی وارد بازار شده است کاملا برای رقابت با محصولاتی چون ویتارا، توسان و اسپرتج آماده است و از یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر به قدرت ۱۴۷ اسب بخار بهره مند است که نیروی این موتور از طریق گیربکس ۶ دنده ی خودکار به هر چهارچرخ خودرو انتقال پیدا می کند.
چراغ های روشنایی در روز، دوربین دید عقب، تنظیم برقی صندلی های جلو، گرمکن صندلی های جلو، سردکن صندلی راننده، ۶ عدد ایربگ، سیستم کنترل پایداری، تودوزی چرمی، سانروف برقی سه حالته، ورود و استارت بدون کلید و فرمان دی کات برخی از امکانات این کراس اوور جدید بازار هستند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/15
شرکت سانگ یانگ هر چند سالی برای تنوع ، ورشکست میشه ، یه بار سهام شرکت رو رنو میخره یه بار جنرال موتور یه بار دیگه هندی ها یا چینی ها ، بعد کره ای ها اعتراض میکنند میگن مدیریت چینی جماعت نمیخواهیم دوباره خودشون میخرند، دو باره ورشکست میشن و دوباره رنو .و...و... میره سهام میگیره!!!!!!! حالا امان از روزی که وقتی جنرال موتور سهامشو بگیره، باید فاتحه فروش و خدمات پس از فروش خودرو های کار کرده بازار ایران رو خوند.
1396/5/16
خیلی جالب بود شیر فرهاد جان، فقط میشه بگی این اطلاعات غنی رو از کجا اوردی؟ چون من هر چی جستجو کردم این موارد رو ندیدم!!!! جهت اطلاع شرکت سانگ یانگ چهارمین خودروساز بزرگ کره ججنوبی است. سهام شرکت فوق در سال 1997 توسط دووموتورز خریداری شده و سپس در سال 2010 شرکت ماهیندرا هند این سهام را به ارزش 470 میلیون دلار از دوو خریداری کرد. سایر اطلاعات مربوط به شرکت رو می تونید از سایت http://www.smotor.com مشاهده نمایید.
کاش یاد می گرفتیم موقع اظهار نظر کردن اطلاعات درست رو ارایه کنیم.
1396/5/16
والا این شرکت حتی بخش تحقیق و توسعه درست حسابی نداشت(الان رو اطلاع ندارم) ، تا جایی که حتی پس از عرضه محصولات جدید هیوندایی و کیا(پس از 2010) تا مرز ورشکستگی رفت .در رابطه با دوو هم ، زمانی که سهام سانگ یانگ رو خرید ، خود دوو در مالکیت جنرال موتورز بود تا جایی که حتی برند دوو رو به دیار باقی فرستاد.حالا طوری نشده که ، من معذرت خواهی میکنم.
1396/5/15
پس رکستون کی میاد🤔
1396/5/16
اطلاعات فقط ویکی پدیا نیست !!!!!! سعی کنیم عجولانه قضاوت نکنیم. در رابطه با خرید شرکت سانگ یانگ توسط چینی ها و اعتراض کره ای ها نیویورک تایمز هم توضیح داده : http://www.nytimes.com/2009/02/24/world/asia/24seoul.html
1396/5/21
سلام من دوسال ونيم نيوكوراندو داشتم در مجموع خودرو بدي نبود اما شركت رامك خيلي عذابم داد براي يه سرويس ساده ساعتها بايد منتظر مي ماندم.خلاصه چندي قبل با ضرر معقولي انرا فروختم و الان يك نيسان جوك اسپرت گرفتم والان تفاوت اتومبيل ژاپني و كره ايي را حس ميكنم..