موضوعات داغ

فراری 599 مخصوص دریفت

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروی فراری 599 GTB با یک موتور نصب شده در قسمت جلو، چرخ‌های محرک عقب و همچنین بهینه سازی حرفه‌ای، دارای 3 ویژگی اصلی برای تبدیل شدن به یک خودروی مخصوص دریفت است، اما حالا این ویژگی‌ها ارتقا پیدا کرده و یک خودروی مخصوص دریفت از دل این اسب سرکش فراری بیرون کشیده شده است تا با شرکت در مسابقات دریفت، پیست مسابقه را با رد لاستیک‌های خود نقاشی کند!.
در ادامه گفتنی است که سال گذشته در مسابقات دریفت، شاهد حضور یک خودروی فراری 599 GTB بودیم که توسط فردی به نام "دیگو سایتو" هدایت می‌شد، اما این انتظار وجود نداشت که امسال هم یک دستگاه خودروی فراری 599 GTB در مسابقات دریفت شرکت کند که این فرضیه برای مسابقات دریفت امسال باطل شد و شاهد حضور یک دستگاه خودروی فراری دیگر در مدل 599 GTB هستیم که توسط فردی به نام "Federico Sceriffo" هدایت می‌شود.

فراری 599

فراری 599

بدیهی است که این خودرو در شرایط استاندارد خود با یک پیشرانه دوازده سیلندر تنفس طبیعی حاضر به شرکت در مسابقات دریفت نخواهد بود، به همین دلیل یک جفت توربوشارژر قدرتمند بر روی این پیشرانه 12 سیلندر مورد استفاده قرار گرفته است که حداکثر خروجی قدرت آن به عدد 800 اسب بخار و همچنین گشتاور آن هم به عدد 1000 نیوتن متر می‌رسد تا هرز گرداندن چرخ‌های عقب و دریفت زدن با این خودرو مشکلی نداشته باشد.
فراتر از بخش فنی، این خودرو در ظاهر خود هم به شدت تقویت شده است که در این بین می‌توان به یک اسپویلر بزرگ در قسمت عقب خودرو، قطعات فیبرکربنی بیشتر بر روی بدنه اتومبیل، رینگ و لاستیک‌های سفارشی، گلگیرهای بزرگ‌تر، مجموعه سپر حجم گرفته و... اشاره داشت که در گالری خودروبانک می‌توانید شاهد تصاویر آن باشید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد