موضوعات داغ

کانسپت کلاسیک اینفینیتی معرفی شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی "اینفینیتی" برای حضور خود در رویداد این ماه "Pebble Beach"، یک خودروی مفهومی تک سرنشین آماده کرده است که در این رویداد به نمایش آن خواهد پرداخت. اما نکته قابل توجه در رابطه با این خودرو می‌تواند طراحی ظاهری آن باشد که به سبک ماشین‌های اسپرت و کلاسیک 70 سال پیش طراحی شده است، اما با یک باطن پیشرفته که آن را از هر خودروی کلاسیک دیگری متمایز کرده است.
به گفته معاون ارشد کمپانی خودروسازی نیسان و مسئول طراحی این خودرو یعنی "آلفونسو آلبایسا": این محصول در نگاه اول شبیه به اتومبیل‌های اسپرت و کلاسیک معروف خواهد بود که بیش از 70 سال در یک انبار مدفون بوده و از چشم مردم دور بوده است، اما حالا یک نفر آن را پیدا کرده و جهان مدرن امروز را به آن نشان داده است، با این تفاوت که این خودرو در اصل متعلق به عصر جدید است و تنها پوسته خود را متعلق به چندین دهه قبل می‌داند.

به گفته "اینفینیتی" و به نقل از خودروبانک: این طرح مفهومی با زبان طراحی قدرتمند "الگانس" یا به نوعی با طراحی ساده غیرعادی و اثربخش توسعه پیدا کرده است که ظاهر این ماشین را به اتومبیل‌های کلاسیک مسابقه‌ای شبیه کرده است، درحالی که باطن آن به گفته شرکت خودروسازی "اینفینیتی" یک خودروی الکتریکی پیشرفته خواهد بود که تنها طراحی ظاهری آن از خودروهای قدیمی الگوبرداری شده است.
در آخر هم گفتنی است که این خودرو طبق وعده اینفینیتی، در رویداد Pebble Beach کالیفرنیا به نمایش گذاشته خواهد شد که کار خود را از تاریخ 20 اوت سال جاری آغاز می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد