موضوعات داغ

پورشه برای مشتریان خود عینک آفتابی می خرد!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
مشتریان کمپانی خودروسازی پورشه در ایالت متحده آمریکا با یکدیگر متحد شده‌اند تا علیه این خودروساز آلمانی راهی دادگاه شده و از آن شکایت کنند. دلیل آن چیست؟ آیا رسوایی‌های فولکس واگن به کمپانی خودروسازی پورشه نیز رسیده است؟ آیا ایربگ‌های ایمنی پورشه مشکل دارند و یا اینکه برخی از اسب‌های بخار محصولات پورشه به طور اسرارآمیزی در ایالات متحده آمریکا گم شده‌اند که حالا مشتریان این خودروساز آلمانی در کشور آمریکا متحد شده‌اند تا علیه این خودروساز آلمانی اقدام کنند؟!.
خیر، هیچکدام از موارد ذکر شده دلیلی بر اتحاد مشتریان آمریکایی علیه شرکت خودروسازی پورشه نخواهد بود، زیرا مشکل آنان مربوط به شیشه اتومبیل و همچنین قسمت بالای داشبورد می‌شود که از پرتوهای نور خورشید به اندازه کافی جلوگیری نکرده و همچنین قسمت بالای داشبورد نور خورشید را بازتاب می‌دهد که همین موضوع باعث شده تا برخی از مشتریان پورشه به صورت دستی از روکش‌ها و برچسب‌های دودی برای کاهش نور خورشید در داخل ماشین خود استفاده کنند.
این مشکل می‌تواند باعث کاهش دید راننده و منجر به تصادف شود و شرکت خودروسازی پورشه باید اقدامات لازم را برای حل این مشکل انجام دهد، در همین حال کمپانی خودروسازی پورشه این مشکل را رد کرده و اعلام کرده است که این موضوع به هیچ عنوان باعث تصادف نخواهد شد، اما با این وجود کمپانی خودروسازی پورشه تصمیم گرفته است تا از یک دعوای طولانی و پرهزینه قانونی علیه مشتریان خود جلوگیری کند، اما در مقابل برای هریک از رانندگانی که از محصولات پورشه بین سال‌های 2007 الی 2016 استفاده می‌کنند، یک عینک آفتابی خریداری کند که هزینه هرکدام بین 50 الی 175 دلار خواهد بود، زیرا رانندگان پورشه ظاهرا عینک آفتابی ارزان قیمت نخواهند پوشید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/25
اگه حقیقت داشته باشه مشکل بزرگیه , پورشه عینک های خیلی خوبی هم تولید میکنه .
1396/5/26
اینجا خودروساز ماشینی رو تولید میکنه که از جنگ جهانی بیشتر تلفات داشته و جالب تر از اون همون خودرو و امثالشو هنوز هم داره تولید میکنه اونم به مدت بیست سال ! و همون خودرو هر روز کشته میده تو جاده ها...! خودرویی رو تولید میکنند که مردم رو زنده زنده توی ماشین میسوزونه (405 هایی که آتیش میگرفتند که یادتون هست!) هیچکسی هم پیگیر پرونده قتل های زنجیره های خودروساز ها نمیشه ! یادمه تیتر خبر روزنامه ها بود "کشته شدن پدر و پسر در خودرو 405 بدلیل نقص فنی در سیستم سوخت رسانی خودرو"
اونوقت اونجا شیشه جلو ماشینشون مشکل داره با هم متحد شدن از شرکت پورشه شکایت کنند ! اما ما اگه ماشینمون خراب باشه یا مشکل داشته باشه تنها راه اعتراض بهش اینه که ماشینو ببری جلو در نمایندگی بسوزونی تا به کارت برسند !
این مافیای خودروسازی تا کی میخواد خون مردم رو تو شیشه کنه.... الله اعلم....!!!!!!!!
1396/5/26
دقیقا سایپا هم از این موضوع تقلید کرده و به پاس احترام به مشتریاش ، به هر خریدار یک کفن رایگان هدیه میده!!!!