موضوعات داغ

تویوتا اختراعی را برای پیدا کردن اشیاء بین صندلی و کنسول ثبت کرد!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروسازان همواره ایده‌ها و اختراعات جالب خود را برای مهندسان ممکن می‌سازند تا راحتی بیشتری برای راننده و سرنشینان داخل خودرو فراهم کنند، حال این اختراع تویوتا نیز می‌تواند یک راه حل مناسب برای مشکلی طولانی مدت باشد که تقریبا تمامی رانندگان را درگیر خود می‌کند.
شکاف بین صندلی راننده و کنسول اتومبیل تقریبا یک فضای غیرقابل دسترس خواهد بود، بویژه برای کسانی که دست‌های نسبتاً بزرگی در مقایسه با افراد دیگر دارند، اما در مجموع یک فضای کوچک و غیرقابل دسترس خواهد بود که اگر تلفن همراه شما داخل این فضا قرار گیرد و یا چیز کوچکی همچون سکه از جیب شما بیرون آمده و در فضای بین صندلی راننده و کنسول ابزار جای بگیرد، دسترسی به آن چندان ساده نخواهد بود.

اختراع جالب و عجیب تویوتا

اختراع جالب و عجیب تویوتا

برای حل این موضوع، مهندسان و ایده پردازان شرکت خودروسازی تویوتا در ایالات متحده آمریکا، یک ایده و اختراع جدید تحت عنوان "دستگاه ضبط زیر صندلی" به ثبت رسانده‌اند که به راننده کمک می‌کند تا وسایل و اشیاء گران قیمت خود را از فضای بین صندلی و کنسول بیرون بیاورد.
باتوجه به اطلاعات بدست آمده، این وسیله مجهز به یک صفحه بین صندلی راننده و کنسول اتومبیل خواهد بود که با استفاده از یک محرک، زاویه چرخش را تغییر می‌دهد و اجازه می‌دهد که هرگونه اشیاء کوچک و قیمتی که از این فضا عبور می‌کند، از روی این صفحه حرکت کرده و به سمت قسمت زیرین صندلی منتقل شود تا راننده به آن دسترسی راحت‌تری داشته باشد.

اختراع تویوتا

اختراع تویوتا

البته هنوز هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که شرکت خودروسازی تویوتا تصمیم به استفاده از این سیستم بر روی محصولات خود داشته باشد، ولی خب با انگشتان دست می‌توان به این فضای محدود بین صندلی و کنسول دسترسی داشت که تا قبل از همگانی شدن این سیستم می‌تواند کاربردی باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد