موضوعات داغ

تیوولی کراس‌اوور خوش‌فروش سانگ‌یانگ در نمایشگاه مشهد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت "رامک خودرو" به عنوان نماینده عرضه و خدمات پس از فروش محصولات "سانگ یانگ" در کشور، با دو خودروی شاسی‌بلند خود به نمایشگاه اتومبیل مشهد آمد که یکی از آنان خودروی کراس‌اوور سانگ یانگ تیوولی در دو تیپ مختلف بوده و دیگری هم می‌تواند خودروی سانگ یانگ "کوراندو" باشد که در این مقاله سعی داریم مروری کلی بر روی سانگ یانگ تیوولی به عنوان یکی از محصولات خوش فروش رامک خودرو در بازار کشور داشته باشیم.
همانطورکه می‌دانید، تیوولی خودروی موفق شرکت سانگ یانگ است که از سال 94 توسط شرکت رامک خودرو به بازار کشور آورده شد و توانست با چهره به روز و امکانات مناسبی که بر روی آن نصب شده است، نام خود را به سرعت بر سر زبان‌ها به جریان بیاندارد. در ادامه گفتنی است که خودروی کراس‌اوور تیوولی را می‌توان یکی از موفق‌ترین خودروهای رامک خودرو دانست که در رده قیمتی خود، همیشه جزو اصلی‌ترین گزینه‌های خرید برای مشتریان بوده است که حالا در دو تیپ Elite و Sport همراه با رامک خودرو به نمایشگاه اتومبیل مشهد آمده‌ است.

سانگ یانگ تیوولی

سانگ یانگ تیوولی

برای طراحی و ساخت این خودرو، اول از همه شرکت خودروسازی سانگ یانگ از طول کلی 4202 میلی متر، عرض 1798 میلی متر، ارتفاع 1590 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2600 میلی متر استفاده کرده است که از مجموع این ابعاد و اندازه، حداقل وزن خشک 1300 کیلوگرمی بدست می‌آید.
برای تامین انرژی حرکتی این خودرو هم از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری استفاده شده است که در دور موتور 6000 قادر به تولید 128 اسب بخار قدرت و همچنین در دور موتور 4600 قادر به تولید 160 نیوتن متر گشتاور خواهد بود که با دریافت و پردازش این نیرو توسط جعبه دنده 6 سرعته خودکار، می‌توان به حداقل شتاب صفر تا صد 12 ثانیه و حداکثر سرعت 175 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرد، این درحالیست که پیشرانه مذکور استانداردهای آلایندگی یورو6 را پاس کرده و می‌تواند در سیکل ترکیبی حدود 7.2 لیتر مصرف سوخت و همچنین 167 گرم گازهای CO2 برای هر یک کیلومتر داشته باشد.

تیوولی

تیوولی

از امکانات رفاهی و تجهیزات فنی سانگ یانگ تیوولی هم می‌توان به سیستم فعال ضد واژگونی ARP، سیستم پایداری الکترونیکی ESP ، کمک ترمز الکترونیکی HBA ، سیستم کمک حرکت در سربالایی HSA ، سیستم ضد لغزش خودرو در شتاب گیری ASR ، سیستم ضد هرزگردی TC، رینگ‌های 18 اینچی، دوربین دید عقب، شیشه‌های دودی ردیف عقب – شیشه‌های جلو ضد اشعه، فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع، چراغ‌های مخصوص روز، تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو، مدیریت برق باطری، آینه جلو حساس به نور ECM ، صندلی‌های ردیف جلو و عقب چرم، گرمکن صندلی‌های جلو، کروز کنترل، سنسور باران، باله عقب در تیپ اسپرت، ورود بدون کلید، فرمان برقی سه حالته و... اشاره داشت.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/23
زشته. 2008گزینه بهتریه.
1396/5/24
آخه رامین خان، 2008 تو رنج قیمتی 100 میلیون با سوئیچ روشن کنی قیمتش هم که قرار بود 75 میلیون باشه، صندلیش هم که پارچه ای یه، گرمکن صندلی هم نداره، نه تنها سقف پانوراما ش رو برداشتن حتی از یه ساروف هم دریغ کردند. به نظر من تو رنج قیمتی 100 تا 120 میلیون سانگ یانگ تیوولی و رنو کپچر خیلی خیلی انتخابهای بهتری هستند.
1396/5/24
رامین جان ماشین استیشن رو با کراس اور مقایسه نکن