موضوعات داغ

قیمت ام جی 360 به صورت قطعی مشخص شد + جدول شرایط فروش

عکس مطلب اول
اگر خاطرتان باشد سال گذشته بود که شرکت ام جی پارس موتور اعلام کرد برنامه عرضه ام جی 360 را دارد و حتی در نمایشگاه خودرو تهران نیز این خودرو را در معرض دید عموم قرار داد. اما عرضه این خودرو چند ماه به تاخیر افتاد و چهارشنبه گذشته در سکوت خبری(!) اولین سری ام جی 360 به مشتریان اولیه تحویل داده شد و قرار است به زودی و در چند روز آینده فروش پیش فروش آن به صورت عمومی باز شود. البته با توجه به سطح سرمایه گذاری سایک و برنامه بلند مدت این شرکت در تولید خودرو در ایران معلوم نیست چرا در چنین سکوت خبری و در خفا این خودرو به مشتریان تحویل داده شد و تنها در کانال تلگرامی این شرکت چند عکس از آن منتشر شد! بگذریم!

ام جی 360

ام جی 360

با توجه به کاتالوگ ارائه شده از سوی ام جی پارس موتور، می‌توان فهمید که عضو جدید خانواده ام جی در بازار کشور به همراه یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر خطی خواهد بود که با نوسان دور موتور آن در محدوده دور 5500، می‌توان حداکثر 110 اسب بخار قدرت از آن استخراج کرد، این درحالی است که حداکثر گشتاور 135 نیوتن‌متری این پیشرانه در 4500 دور بر دقیقه بدست می‌آید که بر سر راه آن یک جعبه دنده 4 سرعته اتومات از نوع تیپ‌ترونیک و یا جعبه دنده دستی قرار گرفته و نیروی تولیدی این پیشرانه را پس از تبدیل، به سمت چرخ‌های محرک جلو ارسال می‌کند که منجر به ثبت سرعت 170 کیلومتر بر ساعت شده است.
با توجه به اطلاعات ارائه شده از سوی ام جی پارس موتور، مخزن سوخت ام جی 360 دارای گنجایش 55 لیتر خواهد بود و همچنین مصرف سوخت ترکیبی آن هم به ازای کارکرد 100 کیلومتر به عدد 6.8 لیتر در شرایط کاملاً استاندارد می‌رسد.

ام جی 360

ام جی 360

در ادامه گفتنی است که این اژدهای چینی، در طول 4579 میلی‌متر، عرض 1804 میلی‌متر، ارتفاع 1490 میلی‌متر و همچنین با فاصله بین دو محور 2660 میلی‌متر ساخته شده که در قسمت جلو بر روی سیستم تعلیق مستقل مک‌فرسون و همچنین در قسمت عقب نیز بر روی سیستم تعلیق چند بازوی H شکل همراه با میله‌های پیچشی سوار شده است. علاوه بر این‌ها گفتنی است که برای مهار این خودرو بر روی چرخ‌های جلو و عقب از ترمزهای دیسکی استفاده شده و همچنین از این ابعاد و اندازه، شرکت خودروسازی MG حدود 482 لیتر آن را به فضای بار اختصاص داده است.
از امکانات و تجهیزات ویژه ام جی 360 برای حضور در بازار کشور نیز می‌توان به سیستم توزیع نیروی ترمز، سیستم کمک ترمز، سیستم کنترل ترمزها در پیچ، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک‌ها، ایربگ‌های ایمنی برای سرنشینان جلو، سنسور پارک عقب، سیستم صوتی مجهز به 2 بلندگو و 2 تیونر، چراغ‌های جلو هالوژن با قابلیت تنظیم ارتفاع، آینه‌های جانبی مجهز به چراغ راهنما، آینه‌های برقی مجهز به گرمکن و همچنین سیستم تهویه مطبوع اتاق همراه با فیلتر تصفیه کننده هوا اشاره داشت که بر روی مدل‌های استاندارد، بویژه مدل‌های دستی از خودروی ام جی 360 مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کاتالوگ ام جی 360

کاتالوگ ام جی 360

اگر هم با پرداخت 9 میلیون تومان هزینه بیشتر نسخه اتومات ام جی 360 را ترجیح می‌دهید، همراه با آن امکانات ویژه‌ای هم دریافت خواهید کرد که شامل دوربین دید عقب، مانیتور 8 اینچی لمسی مجهز به بلوتوث، کنترل سیستم صوتی از روی غربیلک فرمان، شیشه بالابر راننده مجهز به تشخیص مانع و قطع قدرت، سر دنده کروم و چرم، چراغ بدرقه، چرغ‌های مخصوص روز، روکش‌های چرمی صندلی‌ها، صندلی‌های عقب با قابلیت تاشوندگی، محفظه زیر صندلی سرنشین جلو، تکیه گاه آرنج صندلی‌های عقب، چراغ مطالعه صندلی‌های عقب، محفظه نگهداری عینک و همچنین شامل سانروف برقی می‌شود که بر روی نسخه گیربکس دستی خبری از آنان نیست.

قیمت ام جی 360

قیمت ام جی 360

قیمت ام جی 360 برای نسخه دستی 56 میلیون تومان اعلام شده و نسخه اتوماتیک ام جی 360 دقیقاً 65 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. زمان تحویل این خودرو 30 روزه است و این قیمت شامل تمامی هزینه‌های شماره‌گذاری، بیمه، مالیات و عوارض است. ام جی 360 از سوی ام جی پارس موتور 3 سال گارانتی دارد.
این نکته نیز قابل ذکر است که اخیراً در چین نسخه فیس لیفت ام جی 360 نیز معرفی شده و با توجه به عکس منتشر شده از خودروی تحویلی، به نظر می‌رسد نسخه غیر فیس لیفت در ایران تحویل داده شده است.
باید گفت که با قیمت اعلامی از سوی ام جی پارس موتور، ام جی 360 رقیبت خودروهایی چون بسترن B30، بی وای دی F3، برلیانس H330 و یا به زودی دانگ فنگ S30 خواهد بود که در مقابله یا این هم وطنی‌های خود، رقابتی سخت را پیش رو دارد.
در زیر می‌توانید فیلم معرفی ام جی 360 را در زمان نمایشگاه خودرو تهران مشاهده کنید. البته در آن زمان هنوز قیمت این خودرو اعلام نشده بود.

نظرات کاربران

51 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/28
این خودرو با این قیمت بازار پژو 310 را کساد خوهد کرد.
1396/5/28
بهتره اینجوری بگیم که خودروی 310 ( یا 301 ؟ ) با اون قیمت گذاری و حتی بدون در نظر گرفتن قیمت این خودرو! بازار خودش رو کساد کرده بود.
1396/5/28
این خودرو در اروپا عرضه نمیشه و اصلا کلا ام جی در اروپا تولیدات نداره جالبه که جزو تولیداتش اصلا نیست
https://en.wikipedia.org/wiki/MG_Motor
فکر کنم SAIC موتور استانداردهای لازم رو نداشته
1396/5/28
خیلی وقته دیگه فیلم بررسی نمیزارین :(
خیلیا منتظرن . فک کنم حدود 7 ماه میشه فیلم جدید نذاشتین .
1396/5/28
یعنی درب های عقب بلندگو نداره ؟ :| دوتا رو درب جلو با دوتا تیوتر؟؟
1396/5/28
"در ادامه گفتنی است که این اژدهای چینی"
توهین نشه یه موقع به برند خییییییییلی اصیل و با کیفیت بریتانیایی :))
1396/5/28
بارها در این مورد صحبت شده ...پلتفرم rowe 360 با MG GT یکی هست و اشاره نویسنده به اژدها در واقع اشاره به نماد roewe هست که تلفیقی از شمشیر( نماد انگلستان) و اژدها( نماد چین ) میباشد .ام جی و روو در بسیاری از محصولات دارای پلتفرم مشترک هستن که حاصل کار مشترک مهندسین دو کشور در SMTC هست که زیر مجموعه SAIC موتور میباشد اما به دلیل بعضی دلایل مارکتینک محصولات roewe در خارج چین با نماد MG به فروش میرسد .
اما دو برند مختلف هستن مانند seat و اشکودا که دارای پلتفرم یکسان و هر دو زیرمجموعه فولکس واگن .
شرکت SAIC پس از خرید MG ROWER نیاز داشت تا یک برند بومی بر اساس تکنولوژی انگلیس ولی طراحی بومی خلق کند که برند ROEWE با تلفظی شبیه ROVER
متولد شد ولی چون در دنیا مانند MG شناخته شده نیست این محصول در خارج چین با نام MG فروخته میشود.
1396/5/28
شاهین جان ، این برند در اصل رووی هست که بعد از برشکستگی روور انگلیس ، خلق شد و چون امتیاز مشارکت با ام جی رو داره و مالک رووی ، مالکیت سرمایه گذاری ام جی رو هم داره ، از تکنولوژی ام جی در ساخت روور استفاده میکنه و در بازارهای ایران بنام ام جی صادر میکنه تا رووی را بشناسونه ، مثل جیلی که در ابتدا سعی کرد در غالب ولوو محصولاتش رو بده و الان به عنوان برند خوب چینی بنام جیلی صادرات میکنه .
شماره گذاری سه رقمی یادگار محصولات روور هست
1396/5/28
در حال حاضر این نسخه هیچ ارتباطی با شرکت انگلیسی نداره و تمام مراکز و کارخانه هاش تو انگلیس رو بسته
1396/5/28
رووی برند چینی هست که البته بیشتر محصولاتش مثل همین 360 همون ام جی 5 یا جی تی هست که برند بریتانیایی هست و تو بعضی جاها برند ام جی و بعضی جاها رووی هست که با شگل متفاوت برای بازار غیر انگلیس هست
توضیحات در باره برند بریتانیایی ام جی با حدود 100 سال سابقه طراحی متوالی خودرو
https://en.wikipedia.org/wiki/MG_Motor
1396/5/28
هر چند دل خوشی از برندهای چینی ندارم ، ولی با توجه به قیمت گذاری های مردمی! خودروهای برجامی دیگه امیدی به خرید اونها ندارم و مگه این خودرو ها ما رو از شر ایران خودرو و سایپا نجات بده
1396/5/28
ماشین خوبیه فقط یک بدی که داره اینه که شرکتی که اینو داره مونتاژ میکنه تازه تاسیس و طول میکشه تا تو کل کشور نمایندگی بزنن
1396/5/28
بسترن b30 با گیربکس 6 سرعته و قیمت 58 میلیونی از هر جهت بهتر از این ماشینه
1396/5/28
ام جی در سال 2005 توسط سایک موتور خریداری شده ولی هنوز مهندسی و طراحی آن توسط انگلیسی ها انجام میشه
1396/5/28
با توجه به برند و رقابتی بودن این سگمنت باید ماشین خوبی باشه..

رقابت b30 و f3 و 360 و جی 5 .....خیلی جالب خواهد بود....

کاش یه روز بازار خودروی ماهم انقدر رقابتی و داغ باشه که نه تنها خودروسازان داخلی رو بلکه خارجی هارو هم به تلاش وادار کنه
ممنون از خودروبانک
1396/5/28
واقعا نمی دونم چرا اینقد بعضی از ما ایرانی ها نمک نشناسیم !! همش میگن ماشین توی ایران گرونه !
حرف من اینه : همین "ام جی" که یک برند بریتانیایی و درجه یک هست واقعا 56 میلیون گرونه ؟؟...بله با 56 تومن ماشین بدردنخورد چینی هم هست...خوب باید چشماتو باز کنی و یک ماشین انگلیسی بخری به جای چینی
در تمام دنیا اگر صنعت خودروسازی بریتانیا اول نباشه واقعا دومه...جگوار، رولز، لندروور، استون مارتین و ام جی (!!!) از بهترین های دنیا هستند...حالا بهترین ماشین سازهای دنیا مثل ام جی دارن محصولاتشون رو با قیمت ماشینای چینی و کره ای میدن ولی باز بعضیا نمی خرن !....انگلیسی ها با اون اصالت ماشین میدن 56 میلیون حالا باز برو کره ایه بی اصالت بخر 200 میلیون%
همین آشغال های کره ای هم از برند اروپایی ام جی گرون ترن...مگه میشه ؟!! ماشینای کره ای اکثرا صدی 50 لیتر مصرف سوخت دارن همین ماشینای کره ای مثل "اپیروس" رو فوت می کنی باد میبرتش !
در ایران به نقل از ایسنا عامل 90 درصد مرگ های جاده ای ماشینای کره ای و ازجمله سانتافه و سورنتو هستند...یکی از فامیلای ما سانتافه خرید پس فرداش توی جاده سرپیچ،،، جاده پیچید ولی سنتافه این بنده خدا نپیچید همشون به ______رفتن...خوب شد؟؟؟ خوب نخرید دیگه برای خودتون می گم گلم :))
هر قدرت موتور و گشتاوری هم که کره ای ها میگن باید 200 تا ازش کم کنی...مثلا قدرت موتور اپتیما و سوناتا طبق قانون بنده میشه منفی 12 اسب بخار ! واقعا قدرت کمیه ها ...واقعا کمه :))...ولی اروپایی ها مثل همین ام جی هر اسب بخارش ضرب در 10 میشه...الان همین ماشین 1100 اسب قدرت داره واقعا کمتونه ؟
دوستون نادر در صفحه سوناتا گفت این کره ای ها سرطان هستن...واقعا راس میگه ..طبق گذارش خبرگذاری ایسنا عامل 70% سرطان های سرپایی و اورژانسی در جهان دست زدن به ماشین های کره ایه...خوب نخرین این آشغالو رو دیگه !
سال گذشته 70 میلیون از مردم قاره آمریکا در اثر ابتلا به "ریزوپوس استولونیفر" به بیمارستان های تگزاس مراجه کردند که 7 میلیون نفر به صورت سرپایی و 63 میلیون روی تخت بستری جان باختند !
دکتر کلامیدوموناس در گفت و گو با ایسنا (!!!) گفت؛ " قارچ ریزوپوس از کپک های شاخه "زیگومیکوتا" است که محل زندگی آن روی چرم های آشغالی خودروهای "کره ای" و از جمله سراتو و النترا است...حالا هی النترا بخرید "
به نظر من ماشین توی دنیا اول: رنو ....2: ام جی.... 3: داچیا ....4:سایک موتور....بقیه شوخی هایی بیش نیستن...والسلام%
1396/5/29
عزیزم چرا اینقد ب خودت فشار میاری؟
برو سر درسو مشقت عمویی برو زیستتو بخون آفرین
1396/5/29
متاسفانه شما هم دست كمي از نادر و امثالهم ندارين با پيام
1396/6/1
این قسمتش خدااااا بود:
"به نظر من ماشین توی دنیا اول: رنو ....2: ام جی.... 3: داچیا ....4:سایک موتور....بقیه شوخی هایی بیش نیستن"
بنز و بی ام و و لامبورگینی و ولوو هم که چیز باقرن :)) فقط سایک موتور و داچیا :))
1396/6/1
این حرفت دیگه واقعا عجب داره
هر قدرت موتور و گشتاوری هم که کره ای ها میگن باید 200 تا ازش کم کنی...مثلا قدرت موتور اپتیما و سوناتا طبق قانون بنده میشه منفی 12 اسب بخار ! واقعا قدرت کمیه ها ...واقعا کمه :))...ولی اروپایی ها مثل همین ام جی هر اسب بخارش ضرب در 10 میشه...الان همین ماشین 1100 اسب قدرت داره واقعا کمتونه ؟
اونجا هم که میگی 90 درصد کر و میر تو جاده ها ماشنای کره ای هستن چی زدی تو داداش
1396/6/5
میگی چینی آشغال ام جی مال چینی ها شده و چینیها این برند رو زنده کردن
1396/5/28
بهترین انتخاب تو این رنج قیمت است
1396/5/28
بلاخره یه قیمت منطقی دیدیم
1396/5/28
قرار بود آذربایجان نباشه بیاد سمنان؟ این بحث ها عوض شد؟
اونبار تو خط تولید مسولان سایک و ام جی انگلیس هم بودند حالا مونتاژ ایران هست که پیش فروش گذاشتن؟
1396/5/28
خودروهاى ام جى خيلى با كيفيت و خوش رخ هستند،خدا كنه ايرانيا كيفيتشو پايين نيارن
1396/5/29
هم قیمت جک خیلی ضعیفه میشه گفت افتضاحه
1396/5/29
آشغال چینی! بی کیفیت و بدون خدمات...
هر کی بگیره صاحب اول و آخرش!
1396/5/29
سياه نمايي ممنوع
برند بريتانيايي با اصالت ١٠٠ ساله ام جي، توضيحات در ويكي👇
https://en.wikipedia.org/wiki/MG_Motor
1396/5/29
ام جی یک خودروساز بریتانیایی هست و کارخانه های ام جی در جاهای مختلف تماما متعلق به ام جی می باشد و تحت لیسانس آن می باشد
حتی در نصب و تست همین خط تولید تبریز هم مسولان ام جی انگلیس حضور داشتند

https://en.wikipedia.org/wiki/MG_Motor

1396/5/29
به نظر میاد با اضافه شدن خودروهای بسترن B30 ، بی وای دی F3 و ام جی 360 محدوده قیمتی 60 میلیون که مشتری های نسبتاً بیشتری هم داره تنوع محصول خوبی پیدا کرده که البته تبعاً این محدوده فقط شامل چینی هاست. نقطه ابهام در مورد ام جی 360 تازه کار بودن شرکت عرضه کننده این خودرو در ایران هست که گستردگی خدمات بعد از فروشش هم زیاد نیست و این موضوع ریسک خرید این خودرو رو زیاد میکنه. بهتر بود که این خودرو در سال اول قیمتگذاری مناسبتری میشد تا این ریسک خرید برای مشتریان پوشش داده میشد.
1396/6/5
دقیقا درسته چون تازه کاره و اولین ماشینه که این شرکت وارد بازار میکنه و باید بتونه خدمات خوب و قطعات رو برای مشتری فراهم کنه و بااین وجود بهترین کار خرید بسترن یا بی وای دی هست چون بهمن موتور سابقه خوبی داره و کارمانیا هم زیرمجموعه کرمان موتور هست
1396/5/29
توی سایت ام جی امارات توان موتور 78 کیلووات یا تقریباً 105 اسب بخار در دور موتور 6000 عنوان شده!
1396/5/29
الان دقیقا عاملیت فروش این ماشین کیه ؟؟؟؟!!!! ام جی پارس که هیچی تو سایتش نیست ، مدیاموتور هم بخشنامه فروشی نداره !!! ماشینی که با این شرایط فروخته بشه معلومه خدمات پس از فروشش چطوریه
1396/10/22
کارخانه صنعت خودرو آذربایجان داره مونتاژ میکنه!!!
1396/5/29
داشبوردش واقعا بی کیفیته
1396/6/11
من از نزدیک دیدم و دقیقا کیفیت داشتبورد از پلاستیک نرم و با کیفیت و بسیار زیبا ساخته شده پس ندیده گ ن
1396/5/29
چرا تو عکسی که از داخل ماشینو داشبورد گذاشته شده سمت شاگرد کرمه سمت راننده طوسی ؟؟ یا من اشتباه میکنم ؟ یا نور پردازی ناجوره ؟! یا چی ؟؟!؟
1396/5/30
خداییش بهترین ماشین چینیه
از بقیه چینی ها یه سر و گردن سره
1396/5/31
هیچ مشخص نیست محل پرداخت کجاست و همچنین نمایندگی های محل ثبت نام ؟ ,سایت خود ام جی هم اطلاعی تا حالا تو سایتش اعلام نکرده .
1396/6/3
الان از کجا میشه اینو خرید؟؟؟ نه سایت داره نه تلفنو نه آدرس!!!
1396/6/5
نظر همه ی شما محترم
ولی نظر من اینه این ماشین قیمت ناعادلانه ای داره 56 میلیون مدل دستیش که هیچ تجهیزاتی نداره و موتورش هم با اینکه 110 اسب بخاره ولی گشتاورش کمه و نمی ارزه قیمت گیربکس دستیش باید کمتر می بود من باشم بجای این ماشین بسترن b30 رو میخرم چون قدرت کافی رو داره و 58 میلیون تومن قیمتشه و اتومات و فول آپشنه
1396/7/14
قیمت بستر b30وf3 اتوماتیک به مراتب بهتر از ام جیب ۳۶۰ هست ،تازه بستر توسط بهمن پشتیبانی میشه ،گیربکس بستر ۶ سرعته ژاپن ولی این ۴ سرعته هست ،f3 هم ۶ سرعته داب کلاچ هست ،پس خرید بستر و f3 منطقی تر است
1396/8/22
من نه ام جی دارم نه نسترن و بی وای دی و.... ولی همه رو سوار شدم. اولا ام جی خیلی خیلی خیلی بهتر از این ماشین ها هست دوما ام جی برند انگلیسی هست نه چین،دلیل نمیشه چون توی چین تولید میشه پس با این ماشین ها مقایسه کنید که اصلا برند نیستن. کتانی دیزل ارجینالش چینی هست خیلی از ویتنامیش و تایوانی گرانتر و با کیفیت تره....لطفاً اول اطلاعات داشته باشین بعد نظر بدین
1396/9/17
قیمت ماشین ام جی 360 قسطی
1396/10/1

سلام. ام جی ۳۶۰ متعلق به شرکت ام جی پارس موتور بوده که از شراکت ۵۰ ۵۰ شرکت سایک موتور چین و ازویکو اذربایجان تشکیل شده است. کارخانه در تبریز، روبروی شهرک صنعتی سلیمی بوده و قرار است که خودروی کراس اور نیز در این کارخانه مونتاژ گردد.
ام جی ۳۶۰ در سه مدل دنده ای ۵۶ میلیون و اتومات چهار دنده۶۵ میلیون و اتومات توربوی ۶ دنده ۷۲ میلیون می باشد.
سایک موتور چین مالک برند انگلیسی ام جی بوده و طراحی در انگلیس انجام می گردد و سایک موتور امانت دار برند ام جی می باشد. از نظر ظاهر تقریبا شبیه تویوتا کرولا بوده و از نظر کلاس بدنه از پزو و پارس و تندر یک کلاس بالاتر می باشد.
امکانات مدل اتومات و توربو عالی می باشد. موتور ۱۵۰۰ دلیل بر ضعف ان نیست و حدود ۱۰۷ اسب بخار قدرت ایجاد می نماید( رنج پزو و تندر و سمند) و توربو چیزی حدود ۱۳۵ اسب بخار.لذا برندی انگلیسی با پشتوانه چینی احیا گردیده است.
1396/11/4
بنده همین دیروز برای بازدید و خرید این خودرو اقدام کردم،وقتی از نزدیک این ماشین و ببینید کلا بسترن بی سی و بقیه رقبا رو فراموش خواهید کرد،من که بشدت جذب طراحی زیبا و امکانات فوق العاده ام جي 360 شدم و برای مدل توربو پیش ثبت نام انجام دادم
1396/11/21
خودرو چینی با این قیمت نمی ارزه باید نهایت قیمتش 40 میلیون باشه
1396/12/2
دوستان عزیز من با توجه به شغلم تمام خودروها را سوار شدم و تست جاده گرفتم ام جی ۳۶۰ از لحاظ کیفیت و قدرت یه سر و گردن از مابقی خودروها تو رنج قیمتیش بالاتره
من این خودرو حدود ۲ هفته دستم بود عالی بود قدرت شتاب و کم مصرف
البته قبول دارم با توجه به قیمتش امکاناتش میتونه بهتر باسه که قرار شده در مدل فیس لیفتش این نواقص جبران بشه
1396/12/10
ماشین چینی اصلا به این قیمت نمی ارزه
1397/2/27
برادر گرامی اول ازنزدیک ببین بعد قضاوت کن بهتون قول میدم بهترین ماشین چینی هست البته اسم ورسم انگلیسی پشت ماشین خوابیده
1397/2/27
باسلام بنده این خودرو هارو تو نمایندگی مرکزی دیدم وپسندیدم وثبت نام کردم درمورد نمایندگی چون تازه کار هست برا همین توبازار هنوز جاتیفتهده ولی درکل هرکس بخواب بخره از هر لحاظ برنده هست بهترین گزینه برای انتخاب امنیت بالای این خودرو ونرمی وراحتی از نظر بنده هست