موضوعات داغ

اعلام زمان فروش ساینا اتومات از سوی سایپا

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
گروه خودروسازی سایپا پس از عرضه موفق "ساینا دستی" در بازار کشور که در واقع یک نسخه فیس لیفت از خودروی "تیبا" به شمار می‌آید، نسخه اتوماتیک آن را هم برای عرضه به مشتریان خود آماده کرده است که تاریخ شروع آن در شهریور ماه سال جاری آغاز خواهد شد.
در ادامه گفتنی است که خودروی ساینا EX از پیشرانه چهار سیلندر خطی M15 تیبا سود می‌برد که با داشتن حجمی 1.5 لیتری، می‌تواند در 5300 دور بر دقیقه حداکثر قدرت 87 اسب بخار و همچنین در دور موتور 4000 هم می‌تواند حداکثر گشتاور 128 نیوتن متری داشته باشد. در ادامه نیز این نیروی تولید شده پیش از این تنها به وسیله جعبه دنده‌ 5 سرعته دستی از موتور دریافت شده و به سمت خروجی منتقل می‌شد. اما حالا شاهد ارائه یک جعبه دنده اتوماتیک از سوی گروه خودروسازی سایپا هستیم که طبق اعلام این شرکت، فروش آن از تاریخ 6 شهریورماه سال جاری آغاز خواهد شد که با نزدیک شدن به موعد تعیین شده، شرایط فروش آن هم از سوی گروه خودروسازی سایپا اعلام خواهد شد که بلافاصله توسط گروه خودروبانک آماده شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد.
دیگر مشخصات فنی این محصول هم می‌تواند مربوط به ابعاد و اندازه این خودرو باشد که دارای طول 4215 میلی متری، عرض 1663 میلی متر، ارتفاع 1484 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2415 میلی متر خواهد بود که بر روی آن از سیستم فرمان هیدرولیکی، سیستم ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای، 2 عدد کیسه هوای ایمنی برای سرنشینان جلو، تجهیز به سیستم‌های ایمنی EBD و ABS، سنسورهای پارک دنده عقب و در آخر هم سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک داخل کابین استفاده شده است.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/29
حداقل عکس مدل اتوماتیک رو میذاشتین !!!!!!!
1396/5/29
ساینا همینطورش شتاب نداره حالا یک گیربکس CVT هم گذاشتند روش!!!! که تو جاده نا امیدت می‌کنه فکر کنم با این گیربکس شتابش بشه 16 ثانیه!!!! یک گیربکس تیپ ترونیک روش می‌گذاشتید چون گیربکس های CVT رو خودروهایی که پیشرانه ضعیفی دارند به درد نمی خوره!!! همینطورش چری تیگو 5 با گیربکس CVT که موتورش هم 2 لیتریه 14 ثانیه شتاب می گیره وای به حال ساینا اتوماتیک!!
1396/5/30
شتاب ساینا کم نیست ! در ضمن ساینا رو با تیگو مقایسه میکینی کجای کلاسشون به هم میخوره ؟؟؟!!!! البته با این حرفتون موافقم که با گیربکس اتومات کند میشه
1396/5/30
داره تیپ ترونیک دوست عزیز
1396/5/29
خیلی دوست دارم صفر تا صدش رو ببینم!!!
1396/5/29
سلام... لطفا گیربکس اتومات 207 های جدیدو بررسی کنید.ببینیم مال کجاست ...از نظر کیفی چطوره...ارزش خرید داره یا نه........ممنون.
1396/5/29
واقعا كيفيت كابين و چرم ناپاى صندلى آب از دهن آدم را ميندازه :)))
1396/5/29
یعنی ارزون ترین ماشین های بازار باید چرم درجه یک داشته باشن؟! ماشالا به این همه توقع! دنبال این هستیم که 30 تومن بدیم و سوپرماشین سوار شیم! هیچ کجای دنیا حتی بدون تعرفه واردات هم همچین چیزی ممکن نیست
1396/5/30
در پاسخ به معراج
تو هیمن امارات با این پول میتونید تویوتا کرولا 2104 بخرید ! به نظر شما اگه ماشین صندلی چرم داشته باشه سوپر ماشینه ؟ شما تا حالا کجای دنیا رفتید ؟؟؟!!! انقدر تو سرمون زدن که اگه یکی بیاد وظیفه خودروسازها رو که باید نسبت به پولی که از مردم میگیرن ماشین بدن دست مردم رو بهشون یادآوری کنه بهش میگیم کجای دنیا همچین چیزی ممکن است و این مساوی است با اینکه از ماست که بر ماست و شما هرچی سوار میشی لیاقتت بیشتر از اون نیست و همونم از سرت زیاده. مطمئنا امثال شما هستن به محض اینکه یه لگن میاد صف میکشن برای خریدن و پر کردن جیب لگن سازها
1396/5/30
حالا این ساینا چی هست و به چه دردی میخوره؟
1396/6/4
یعنی خاک تو سر اونایی که سی و پنچ میلیون پول واسه این میدن.