موضوعات داغ

آغاز فروش نقد و اقساط لیفان X50 اتومات ویژه شهریورماه + جدول

عکس مطلب اول
گروه خودروسازی کرمان موتور در فروش ویژه شهریورماه 96، شرایط خرید نقد و اقساط لیفان X50 اتومات را اعلام کرد که تاریخ ثبت نام آن از اول شهریورماه آغاز شده و تا 15 شهریورماه سال جاری اعتبار دارد که می‌توانید جزییات آن را در ادامه شاهد باشید.
در شرایط فروش نقدی خودروی لیفان X50 اتومات، گروه خودروسازی کرمان موتور قیمت مصوب 56 میلیون و 150 هزار تومان را اعلام کرده است که یک ماه پس از ثبت نام به مشتری تحویل داده خواهد شد.
علاوه بر این، شرایط فروش اقساطی هم برای عرضه این محصول در نظر گرفته شده است که با پیش پرداخت‌های متنوع 19 میلیون و 500 هزار تومانی، پیش پرداخت 22 میلیون و 500 هزار تومانی و در آخر هم با پیش پرداخت 25 میلیون تومانی قابل ثبت نام و عرضه به مشتریان خواهد بود که درست همانند شرایط فروش نقدی، یک ماه پس از ثبت نام به مشتری تحویل داده خواهد شد، ولی بعد از آن باید در قالب اقساط 12 ماهه، 24 ماهه و 36 ماهه نسبت به بازپرداخت مابقی هزینه اتومبیل اقدام کنید که برای اطلاع از جزییات آن می‌توانید به جدول آماده شده در خودروبانک توجه کنید.
در آخر هم بد نیست بدانید که خودروی کراس اوور لیفان X50 دارای ابعاد 4100 میلی متری در طول، 1722 میلی متری در عرض، 1540 میلی متری در ارتفاع و همچنین فاصله بین دو محور 2550 میلی متری است که با موتوری 1.5 لیتری چهارسیلندر مجهز به سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ‌ها به مشتریان عرضه خواهد شد. قدرت خروجی این نوع موتور هم از سوی کرمان موتور حدود 102 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن هم 133 نیوتن متر گزارش شده است که توسط جعبه دنده‌ای اتوماتیک CVT دریافت شده و پس از اعمال دور مورد نیاز به خروجی سیستم منتقل می‌شود. جزئیات شرایط فروش این خودرو را می توانید در جدول زیر مطالعه کنید.

شرایط فروش لیفان

شرایط فروش لیفان

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/3
ازهرچی فرغون چینیه متنفرم مارهای خوش خط و خالی که درباطن سوسک هم نیستن!
1396/6/4
اگه سه ساله بخرید 13 میلیون تومان سود میره روش ماشین براتون 70 میلیون تموم میشه حالا اگه بعد از سه سال که قسطش تموم شد بخواید بفروشید به قیمت 42 میره ناقابل 28 میلیون تو سه سال براتون هزینه سواری یه ماشین چینی در میاد (در صورتی که تصادف نکنید و از هزینه های بنزین و تعویض روغن و بیمه شخص ثالت و... فاکتور بگیریم)
1396/11/20
با سلام و احترام.
من متقاضی خرید لیفان x50 برای خانواده ام هستم الان پول نقد ندارم اما میتونم چک با تضمین به وصول و بیمه شده بدم ماشین رو برای عید نیاز دارم لطفا در صورت امکان کمکم کنید تا این ماشین زیبا رو برای خانواده ام بخرم.
ممنون از لطف شما.
1396/12/3
سلام من ٢٥مليون دارم مي تونم ليفان x50ثبت نام كنم لطفا شوايطشو بگين بهم برا عيد ماشين نيازم