موضوعات داغ

تویوتا پرادوی جدید هم شکار جاسوسان شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
تاکنون خبرهای متعددی از نسخه‌های جدید تویوتا پرادو منتشر شده و یا حتی ماه‌های گذشته شاهد انتشار تصاویر جاسوسی آن در رسانه‌های بین المللی بودیم، اما حالا نسخه‌های فیس لیفت تویوتا پرادو بدون استتار در بندر ژاپن شکار شدند که همراه با آن جزییات جدیدی هم ارائه شده است.
باتوجه به اطلاعات جدید بدست آمده، گفته می‌شود که شرکت خودروسازی تویوتا نسخه فیس لیفت شاسی بلند "پرادو" را اواخر سال جاری معرفی خواهد کرد که تغییرات بنیادی آن می‌تواند شامل چراغ‌های جدید و پیشرفته با پس زمینه تاریک در جلو و همچنین شاهد یک جلوپنجره جدید با ستون‌های پهن و تیره در قسمت جلوی اتومبیل باشیم که باعث شده طراحی ظاهری این شاسی بلند بهتر از قبل دیده شود. هرچند سپر اتومبیل هم در دستور کار قرار گرفته تا طراحی آن بهتر از قبل شود.
در عقب اتومبیل هم شاهد چراغ‌های سه بعدی جدید، چراغ‌های مه شکن تازه طراحی شده، سپر تغییر یافته و همچنین بروزرسانی درب عقب هستیم و به دنبال آن، در داخل کابین روکش‌های چرمی، سیستم چندرسانه‌ای جدید 8 اینچی، سیستم کنترل صوتی و همچنین یک غربیلک فرمان جدید بکار گرفته شده است تا یک طراحی بهتر و پویاتر از تویوتا پرادو داشته باشد.

فیس لیفت تویوتا پرادو

فیس لیفت تویوتا پرادو

در پایان هم به نقل از منابع نزدیک به تویوتا، گفته می‌شود که پیشرانه‌های بکار رفته بر روی تویوتا پرادو 2018 با انتخاب بازار تغییر می‌کنند، اما در اینجا صرفا به پیشرانه‌های موجود بر روی تویوتا لندکروزر پرادو 2018 اشاره شده است که به ترتیب شامل یک پیشرانه 2.7 لیتری چهار سیلندر، پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر و یک پیشرانه 4 لیتری شش سیلندر می‌شوند که فعالیت آنان مبتنی بر سوخت بنزین است، اما پیشرانه‌های دیزلی هم بر روی این خودرو فعالیت دارند که به ترتیب شامل یک پیشرانه 2.8 لیتری چهار سیلندر، پیشرانه 3 لیتری چهار سیلندر و در نهایت یک پیشرانه 3 لیتری چهار سیلندر می‌شود که برای انتقال نیروی خود از جعبه دنده‌های جدید استفاده می‌کنند.
در جزییات جدید گفته می‌شود که پیشرانه توربوشارژر 2.8 لیتری دیزلی این خودرو قادر به تولید 174 اسب بخار و همچنین گشتاور بالای 450 نیوتن متر خواهد بود که توسط یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا 6 سرعته اتومات دریافت شده و به سمت چرخ‌های محرک ارسال می‌شود.

فیس لیفت تویوتا پرادو

فیس لیفت تویوتا پرادو

قوی‌ترین نسخه در بین پیشرانه‌های بنزینی هم می‌تواند نسخه 4 لیتری شش سیلندر آن باشد که نیروی آن معادل 277 اسب بخار و همچنین گشتاور آن هم معادل 381 نیوتن متر توصیف شده است که تنها از یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک برای دریافت و انتقال نیروی آن استفاده خواهد شد.

تویوتا هایلوکس

تویوتا هایلوکس

برخی از امکانات ویژه تویوتا پرادو فیس لیفت هم می‌تواند شامل سیستم ترمز اضطراری مستقل (AEB) و تکنولوژی تشخیص عابرپیاده و ترمز خودکار برای جلوگیری از برخورد باشد که اول از همه بر روی تویوتا پرادو 2018 مورد استفاده قرار گرفته و پس از آن بر روی تویوتا لندکروزر نسل جدید و همچنین پیکاپ تویوتا هایلوکس مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/18
سلیقه ی هر کسی متفاوت هست و به سلیقه ی من زیا زیبا نیست اما خئب این خودرو اصالت و کیفیت زیادی داره
1396/6/18
پرادو دو در زیباست