موضوعات داغ

کنایه بی ام و به تقلب های فولکس واگن در خلال رونمایی i3s

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
مهره‌های کلیدی شرکت خودروسازی BMW، یعنی کلاوس فرولیچ و هارالد کروگر که از افراد مهم این شرکت آلمانی به شمار می‌روند، پیش از شروع بکار نمایشگاه بین المللی فرنکفورت آلمان و حضور گسترده این خودروساز آلمانی در نمایشگاه محلی کشور خود، یک سخنرانی جنجالی داشته‌اند و در آن برای کسانی که فکر می‌کنند کمپانی خودروسازی BMW در تلاش است تا با تقلب در پیشرانه‌های خود زندگی مردم را دشوار کند، کلماتی قوی بکار برده است.
او گفت: اقدامات برخی‌ها به شدت اعتبار و اعتماد صنعت ما را به خطر انداخته است و باعث شده تا دیگر خودروسازان آلمانی هم به تقلب در مصرف سوخت پیشرانه‌های خود متهم شوند، در نتیجه ما در حال حاضر با رویکردی دقیق‌تر و گاهی غیرمنطقی به قوانین روبرو هستیم. در سراسر جهان، مقررات مربوط به مصرف سوخت، انتشار گازهای آلاینده و همچنین قوانین مربوط به ایمنی وسایل نقلیه سریع‌تر از همیشه تغییر می‌کنند.
کلاوس فرولیچ که به کاهش گازهای آلاینده علاقه‌مند است در این خصوص اعلام کرد: ما تنها کسانی هستیم که توافق داوطلبانه در مورد انتشار گازهای گخانه‌ای را قبول کردیم و همین موضوع باعث شد تا از سال 1995 میلادی تا کنون، موفق به کاهش 40 درصد از گازهای آلاینده ناوگان حمل و نقلمان شویم. اما فقط از قانون برای کاهش مصرف سوخت و همچنین کاهش گازهای آلاینده محصولاتمان استفاده نمی‌کنیم، بلکه آزمایش‌های مستقل ما نشان می‌دهد که انتشار گازهای گلخانه‌ای محصولات ما کمترین است و همین موضوع می‌تواند یک اهرم فشار بر روی دیگر رقبا باشد.
بنابراین به نظر می‌رسد که هیچ کس حتی فولکس واگن نتوانسته است فرش را از زیر پای BMW بیرون بکشد و اعتبار این خودروساز آلمانی را خدشه دار کند، بویژه سازمان‌های مختلف بین المللی که به دنبال سرنخ برای متهم کردن BMW ناکام مانده‌اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد