موضوعات داغ

لوگو جدید سیاه و سفید بی ام و برای نسخه‌های Elite

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
داشتن وسیله‌ای که لوگوی آبی و سفید BMW بر روی آن باشد، می‌تواند بسیار مطلوب و هیجان انگیز باشد، اما شرکت خودروسازی BMW برای نسل آینده محصولات خود از جمله سری 8، i8 کوپه، i8 رودستر، سری 7 و یا حتی خودروی شاسی بلند X7 تصمیم گرفته است از یک لوگوی متفاوت استفاده کند که در واقع برای محصولات ویژه یا به اصطلاح محصولات "Elite" این خودروساز آلمانی استفاده خواهد شد و از یک ترکیب رنگ متفاوت "سفید و مشکی" بجای "سفید و آبی" سود می‌برد.
تمام مدل‌های ذکر شده همانطور که گفتیم، جزو محصولات "Elite" کمپانی خودروسازی BMW دسته بندی خواهند شد که هنگام عرضه به مشتریان، از لوگوی "سفید و مشکی" بر روی کاپوت آنان استفاده خواهد شد تا جذابیت و جدیت بیشتری داشته باشند، هرچند هنگام رونمایی از این لوگو شرکت سازنده از نام کامل خود یعنی " Bayerische Motoren Werke" در زیر لوگو استفاده کرده است تا زیبایی رونمایی آن دوچندان شود.
طبق گفته شرکت سازنده، محصولات Elite این خودروساز آلمانی درک جدیدی از خودروهای لوکس را برای مشتریان خود خواهند داشت که می‌تواند یک رانندگی لذت بخش برای سرنشینان خود داشته باشد، هرچند شرکت سازنده ادعا کرده است که محصولات Elite این خودروساز آلمانی مشتریان خاص خود را خواهند داشت.
هیلدگارد وورتمن، معاون ارشد برند BMW در مصاحبه با نشریات مطبوعاتی اعلام کرد: این سری از محصولات BMW برای افراد خاصی ساخته خواهد شد که همیشه به دنبال بهترین استفاده از زمان هستند و شعار آنان "داشتن لحظه‌ها" است که زیبایی محصولات BMW و همچنین امکانات منحصربه فرد آنان می‌تواند یک تجربه بی نظیر برای آنان داشته باشد.
این تمام ماجرا نیست، زیرا شرکت سازنده ادعا کرده است که علاوه بر زیبایی و امکانات بیشتر محصولات Elite، این سری از محصولات BMW به سیستم‌های محرک بخصوصی هم مجهز خواهند شد که بسیاری از آنان سیستم‌های محرک پیشرفته امروزی و یا حتی سیستم‌های محرک آینده خواهند بود.
در پایان هم لازم به ذکر است که این لوگو برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد