موضوعات داغ

شاسی بلند جدید چری در نمایشگاه فرانکفورت رسماً رونمایی شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی چری که از هفته‌های گذشته خبر از حضور خود در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان داده بود، در نهایت با فرا رسیدن این رویداد مهم صنعت خودروسازی در کشور آلمان، از جدیدترین محصول خود برای اولین بار در یک نمایشگاه اروپایی رونمایی کرد که با نام " Exceed TX" معرفی شده و قرار است که اولین محصول چری برای فعالیت در بازار اروپا با استانداردهای این قاره سبز باشد.
باتوجه به اطلاعات منتشر شده پیرامون این خودرو، چری Exceed TX با سیستم‌های محرک جدید صنعت خودروسازی فعالیت خود را در بازار اروپا آغاز خواهد کرد که از یک سیستم محرک هیبریدی، سیستم محرک پلاگین هیبریدی و یا احتمالاً از یک سیستم محرک تمام الکتریکی بر روی آن استفاده شود، اما این انتظار وجود دارد که با ایجاد تغییرات در نام گذاری این اتومبیل، نسخه‌های دیگری هم برای تامین دیگر بازارهای جهانی آماده شود که در این صورت می‌توان به ورود این خودروی شاسی بلند "چری" به بازار کشور نیز امیدوار بود.

چری Exceed TX

چری Exceed TX

مدیرعامل کمپانی خودروسازی چری هنگام رونمایی از محصول جدید خود عنوان کرد: تا اواسط سال جاری میلادی ما موفق به فروش 68 هزار خودروی پلاگین هیبریدی شده‌ایم و انتظار می‌رود که تا پایان سال جاری میلادی این تعداد به عدد 80 هزار دستگاه افزایش پیدا کند. طرح‌های ما نشان می‌دهد که ما آماده ساخت و توسعه ماشین‌های جدید با سیستم‌های محرک پیشرفته و گسترش آنان تا سال 2025 میلادی هستیم که تقاضای بسیار خوب بازار می‌تواند محرکی در انجام این کار باشد.

چری Exceed TX

چری Exceed TX

مدیرعامل شرکت خودروسازی "چری" در رابطه با محصول جدید خود در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان هم اینچنین گفت: این خودرو می‌تواند اولین عضو خانواده ما برای فعالیت در بازار اروپا باشد که از یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی سود برده و می‌تواند یکی از سریع‌ترین سیستم‌های محرک در نوع خود باشد، زیرا قادر به ثبت شتاب صفر تا صد حدوداً 6 ثانیه و همچنین حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، هرچند به لطف استفاده از شارژرهای سریع در این اتومبیل، می‌توان با صرف تنها 30 دقیقه حدود 80 درصد از انرژی باتری‌های اتومبیل را بازیابی کرد، البته اگر به برق 220 ولت دسترسی داشته باشید.

چری Exceed TX

چری Exceed TX

در ادامه گفته می‌شود که این خودرو با استفاده از یک پلتفرم کاملاً جدید ساخته شده است و دارای کیفیت بسیار بالایی خواهد بود، اما شرکت خودروسازی "چری" این اجازه را به خود نداده که محصول کاملاً جدید خود را یک رقیب برای BMW X3، مرسدس بنز GLC، جگوار F-Pacr و یا دیگر خودروهای موجود در بازار اروپا معرفی کند.

چری Exceed TX

چری Exceed TX

در پایان هم بد نیست بدانید که شرکت خودروسازی چری یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان چینی به شمار می‌آید که در سال 2016 میلادی موفق به فروش 700 هزار خودرو در کشور چین و همچنین موفق به صادرات بیش از 100 هزار خودرو در بازارهای بین المللی شده است که تقریباً 30 درصد کل صادرات اتومبیل از کشور چین به کشورهای دیگر به شمار می‌آید و در ایران نیز محصولات این شرکت با همکاری مدیران خودرو عرضه می شوند.

نظرات کاربران

57 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/22
واقعا دم شرکت چری گرم روزبه روز پیشرفت میکنن واقعا ماشینای که میزنن کیفیت خوبی داره و کپی نیستن
1396/6/22
جالبه . دهه شصت خیلی از مردم از اینکه به جای ماشینهای آمریکایی مجبور بودن ماشین ژاپنی سوار بشن ناراحت بودن . دهه هفتاد دیگه ماشین ژاپنی هم پیدا نمیشد و همه غر میزدن که چجوری باید آشغال کره ای سوار شد . دهه هشتاد همه سوار ماشینهای کره ای میشدن و به ماشینهای چینی بد میگفتن . حالا اواسط دهه نود رسیده و من مطمئنم تا چند سال دیگه ماشینهای چینی هم برای ایرانیها غیر قابل دسترسی میشه . باید بگردن دنبال هند و پاکستان و تبت و گینه بیسائو تا یک اسباب بازی تولید کنن و خودروسازان خائن وطنی و دلالهای بی وجدان به خورد مردم بیچاره ایران بدن . صنعت خودروسازی چین توی یک دهه ، ده برابر صنعت ننگین مونتاژ خودروی ایران در طی نیم قرن ، پیشرفت کرده .
1396/6/22
بابا انصافا چینی ها دمشون گرم، چقدر با سرعت دارن پیشرفت میکنن!
تا دیروز هیچ اسمی توو جهان ازشون نبود ولی الان توو یکی از معتبرترین نماشگاه های خودرویی حضور پیدا میکنن!
پیشرفت یعنی این، کم کم لگن هایی که توو ایران آزمایش کردن ثمربخش بوده و منجربه تولید چنین خودروهایی شده!!!

واقعا ایول دارن!
1396/6/22
ماشین خوبیه ولی قیمت در ایران مناسب باشه اگه آپشنا خوبی داشته باشه
1396/6/22
به این می گن یک خودرو ساز باانگیزه و آینده دار. مقایسه کنیم با یزرگترین خودروساز خاورمیانه یعنی ایران خودرو. ایران خودرو می خواد یک توربو می خواد بذاره رو دنا و دنده اش را اتوماتیک کنه تقریبا دو ساله از طرح برنامش داره می گذره!!! غرض از این نوشتار خواهش از مسئولین صنعتیه که اگر عمل نداریم خواهشا بوقمون گوش فلک را کر نکنه.
1396/6/22
بازم بگید چینی اشغال چینی بنجل ماشین چینی مفت نمی ارزه ولی در عمل چین داره چند برابر خودروسازهای دنیا پیشرفت میکنه احسنت
1396/6/22
آفرین به این همه همت و تلاش و پیشرفت. آفرین واقعا
البته ما هم خوبیم و تونستیم بعده از 30 سال روی پلتفورم پراید ساینا اتوماتیک بسازیم و روی پلتفورم پژو 405 به افتخار ملی دنا پلاس برسیم
1396/6/22
طراحیش اصلا به چینیا نمیخوره...
1396/6/22
الآن یه شیرین عقل میاد میگه هرچی باشه چینیه آشغاله.مگه آدم مغز خر خوده پول بده اینو بخره 😂
1396/6/23
شیرین عقل رو خوب اومدی
1396/6/22
با سلام و خسته نباشید به گردانندگان سایت خوب خودرو بانک
خودروسازان چینی و از جمله شرکت چری به لطف تلاش و همت روز افزون خودشون و بازارهای تشنه خودرو کشورهای جهان سومی از ساخت جنس بنجل به این مرحله از رشد و تکامل رسیدند...وقتی این درجه از پیشرفت رو در محصولات امروز چری میبینم باورم نمیشه ام وی ام 110 سه سیلندر هم ساخت شرکت چری است...
1396/6/22
خیره کنندس زیباست
1396/6/22
طراحیش خیلی هماهنگ،از چین بعید بود.
1396/6/22
واقعا دست مریزاد به این طراحان چری ، من که خیلی با طراحیش حال کردم ، بهتون قول میدم تا کمتر از پنج سال آینده چین به درجه ی بالایی در خودرو سازی برسه ! همین الانم واقعا از بیشتر خودرو سازان پیش تره ! من خودم به شخصه طراحی های چری رو خیلی دوست دارم اگرم از رو ماشینی اسکی رفته باشه حداقل خوب اسکی میره :))
1396/6/22
واقا آفرین ، طراحیه عالی داره ، به هیچ وجه به این کار نداشته باشید که کپیه یا نه ، فقط نگاه کنید چقدر هنرمندانه طراحی کرده، طرفدار چینی نیستم اما دمشون گرم
1396/6/22
تو رو خدا پيشرفت چين ببين كجا رسيده!!!!
واقعا تحسين براتگيزه
1396/6/22
ديگه داريم به جايي ميرسيم كه بگيم حتي چين كجا و ما كجا !!! يه دوستي بود ميخواست نشونمون بده اسباب بازي چيه 😂😂😂😂الان ملتفت شدي اسباب بازي يعني ايرانخودرو يعني سايپا ✌🏻 و در آخر چيني ها هم با اينكه مفت نمي ارزن خيلياشون(نميگم همشون) ولي با اين چيزي كه چري رو كرد برادرا برن بوق بزن تو صنعتِ داخلي !
1396/6/22
چیزی دیگه ای نمونده چینیها با تلاش و پشتکار مضاعف تمام بازارهای جهان رو فتح کنند چینیها از کی شروع کردن؟ و ما از کی؟ اما ایرانخودرو و سایپای خبیث دنبال لقمه آماده ان.
نمی دونم چه کسی همچین اجازه ای به مدیران ایرانخودرو و سایپا داده که فکر کنن این دو شرکت مال خودشونه و هر کار دلشون می خواد انجام بدن؟ (البته مدیران این دو شرکت یه طرف قضیه هستند)در صورتی که اینها مال مردمه و اونها باید در راستای پیشرفت و سربلندی کشور و مردم فعالیت کنند نه اینکه برعکس عمل کنند. چرا کسی اینهارو که متهم اصلی عقب ماندگی کشور چه از لحاظ فناوری و چه از لحاظ تولید و اقتصادی هستند مجازات و بازخواست نمیکنه؟ من چینیهارو تحسین میکنم اما وقتی خبری از پیشرفت چین میشنوم ناخودآکاه عصبانی میشم و به خودم میگم چرا ما با این قدمت صنعت ، پبشرفتی نداریم؟ هر وقت کسی یا شرکت یا گروه ایرانی که در خواست همکاری با این دو شرکت داشته باشه به بهانه های مختلف شامل: پلتفرم نداریم - بودجه کافی نداریم - طرح قابلیت تولید نداره - هشت سال جنگ تحمیلی داشتیم - تحریم بودیم در خواستشونو رد میکنند و گهگاهی هم به پررویی میزنن و مردم رو خائن خطاب میکنن .
همش تو کله مون کردن که اگه نماز صبحت قضا بشه جات ته جهنمه یا اگه دو روز روزه نگرفتی خدا میسوزنتت اما حالا که بزرگتر شدم الان میفهمم که افرادی که ته جهنمن اونها نیستن که نمازشون سهوا قضا میشه بلکه کسایی هستند که به کشور مسلمان اونم شیعه با جمعیت 80 میلیونی خیانت میکنن و با عملکرد خجالت آورشون پیش چشم دشمنان و جهانیان تحقیرمون کردند و مانع از پیشرفتمون شدن . که روز قیامت باید جوابگو باشن حالا چه ایمان داشته باشن چه نداشته باشن . سالهاست کارشناسهای صنعت خودرو هفته ای یه بار در صدا وسیما میشینن برای مردم از وضعیت این صنعت صحبت میکنن اما نتیجه چیه؟ هیچی. کار باید ریشه ای حل بشه که نمی خوان بشه. چون منافع تعداد محدودی درخطر می باشد .
من سوالم اینه چه کسی باید این وضع رو درست کنه؟
تا کی قراره این وضع ادامه داشته باشه؟
مگه ما ظرفیت و استعداد کافی نداریم؟ که مطمئنا داریم
چرا قوانین و مجازاتی رو برای عملکرد ضعیف برخی مدیران وزن نمیکنند تا دیگر مدیران هم خودشونو جمع کنند؟
واقعا چرا؟
من اگه مسئول مربوطه این مملکت بودم مسئولین ضعیف این صنعت رو مینداختم تو سیاه چال تا بجای غلت زدن تو پول و خون کردن دل مردم توی موشها و سوسکها غلط بزنن.
خودرو بانک عزیز لطفا این حرفهای دل خون منو به سمع و نظر مسئولین برسونین .
ببخشید که طولانی شد.
1396/6/23
متاسفم ک همچین ادم عقب مانده ای داره نظر میده. نماز و جهنم چ ربطی داره به بازار خودرو اخه ادم بی عقل؟ قدمت صنعتی ایران کجاست اخه. صنعت ما کلا به 40 سالم نمیرسه اونم یه سری چیزا مثل فولاد و این چیزا ک بیشتر حالت معدنی داشته.
شما بهتره مسئول این مملکت نباشی چون معلومه فقط حرف میزنی و بعدم ک مسئول بشی مثل بعضی 4 درصدی ها مداوم بهانه تراشی میکنی...
1396/6/23
صنعت مونتاژ خودرو در ایران ، جیب دولت رو پر میکنه . واردات خودرو به چند برابر قیمت هم جیب دلالها رو . تا وقتی دولت ، منافع خودش و دلالها رو بر منافع ملی و مردم ترجیح میده ، همینه که هست .
اگر مردم یک سال با هم همراه میشدن و هیچ ماشینی نمیخریدن ، نه جنس آشغال مونتاژ داخل ، نه ماشین خارجی با چند برابر قیمت ، اون وقت همه چیز درست میشد .
1396/6/23
اخه مدیری که حداکثر چهار سال اونجاس که به پیشرفت فک نمیکنه.لابی هم کردن که هیچ ماشینی تو رنج قیمت این ماشینا نتونه تولید شه.عوض کردن خط تولید هزینه بره و اینا هم چون مردم میخرن هنوز همون اشغالا رو تولید میکنن.تو سایت ایران خودرو جدید شدن غربیلک فرمون رو هم اپشن حساب میکنن...
1396/6/22
سلام.....دارم اشک شوق میریزم!!!! اون لحظه زودتر از موعد داره فرا میرسه.......با این حرکت خودروسازان چینی غرور کره ای ها رو هم دارن درهم میشکنن!!!!........چینی ها در سال های بعد سردمدار خودروسازی در جهان خواهند بود......
در این سال ها ما درجا زدیم.......چین با سرعت 10 برابر خودروسازیشو رشد داد.....کره ای ها به پختگی رسیدند.....اروپایی ها فوق مدرن شدند.......آمریکایی ها بدون راننده شدند!!!!!!
ما موندیمو خودروهای قرن بوقی فرانسه و مونتاژ و مونتاژ و مونتاژ و........خخخخخخخ.........
اصلا نباشیم سنگین تریم!!!!
1396/6/23
اقا بر نخوره صنعت خودروسازی ما بی عرضه هست هیچی با ساختن این لگن های داخلی درست نمیشه. تنها راه واردات خودرو با قیمت مناسب.نه اینکه پول حرام 60 درصد گمرکی رو بذارن رو ماشین ها.گمرک هست تو کشورا ولی مثل ادم. نهایتا 15 درصد.60 درصد پول یعنی حرامخوری.
1396/6/22
با سلام و احترام
پیشرفت شان قابل تحسین است. این همان برآیند اندیشه جهانی مدیران چینی است که در 30 سال گذشته همواره بدان اعتقاد داشته و شبانه روز تلاش کردند. امیدوارم عرضه این مدل به بازار ایران در راس برنامه های چری و شریک تجاری اش ام وی ام باشد.
به عنوان یک شهروند ایرانی توصیه ای هم به مسئولین محترم دست اندر کار دارم. برای رسیدن به قله توسعه فقط و فقط یک مسیر وجود دارد آن هم قانونمندی و رعایت و اجرای دقیق قانون است. اجرای دقیق یک قانون بد یا ناقص مطمئناً نتایج بهتری نسبت به اجرای ناقص یا موردی یک قانون خوب دارد. لازم است برای توسعه خودرو سازی نه به دنبال افزایش تعرفه ها، محدودیت واردات، سرکوب مطلوبیت مصرف کننده ها، حمایت های بی حد و حصر از نوزادان 50 ساله و ... باشید. کافی است تصمیم بگیرید که یا به معنای واقعی کلمه خودروساز باشید که در اینصورت راه بسیار سختی پیش رو دارید یا همانند ترکیه صرفاً در مسیر خودرو سازی باشید. لطفاً با تدوین استانداردها و اجرای دقیق آن یه تکانی به این تنبل ها بدهید و گرنه روز به روز شکاف تکنولوژی بین ما و دیگران بیشتر خواهد شد.
1396/6/22
چه ماشین خوشگلیه.
1396/6/22
بازم مسخره کنیم چینی هارو
1396/6/23
یروز میگیم زنده باد یروز میگیم مرده باد .
دوست من یه نگا به دور و برت بندازی همه اون مسخره کننده ها رو میبینی منتها با کامنت های طرفداری .
اینا همونایی هستند که ام وی ام 110 رو سمبل چین میدونن .
1396/6/22
واقعااا تلاشش و پیشرفتشون قابل ستایشه

چی بودن
چی شدن

و ما داریم اریسان با موتور 40 سال پیش تولید میکنم و ملت هم خرسند هستن از این همه نوآوریه داخلی ...

1396/6/22
اگر از طراحی و امکانات این محصولات چینی لذت نبریم از جسارتشون و قدم گذاشتنشون تو این بازار واقعا لذت باید برد. یادمه وقتی سال 79-80 که دوو سیلو اومده بود همه میگفتن این اسباب بازی کره ای رو نخرید و بجاش 405 های فرانسوی بخرید که ارزش داره ... همون آدم ها 15 سال بعد در آرزوی داشتن یک ماشین کره ای بودند. چین به 15 سال نمیرسه ... با این پیشرفت و جسارتی که داره و قدرتی که حتی اقتصاد کل دنیا رو به چالش کشیده هیچ شکی نیست تو آینده (نه تنها تو ایران بلکه همه جای دنیا) سهم خوبی از بازار خودرو خواهد داشت.
1396/6/22
شما سیلو سال 80 یادته من دوو اسپرو سال 73
1396/6/22
واقعا جای تحسین داره بسیار زیبا و دلربا 👌 با ارزوی روزی که صنعت گاری سازی ایران هم بتونه پیشترفت کنه و مردم بتونن ماشین شیک و باکیفیت سوار بشن که البته بعید میدونم
1396/6/22
دیگه کم کم دارم حس میکنم ماشینای چینی هم داره برامون آرزو میشه.در یک کلام زیبای با شکوه
1396/6/22
پیشرفتشون قابل تحسینه امیدوارم عمرم کفاف بده و اون روزو ببینم که خودروسازی کشورم به چنین سطحی رسیده حالا ما هی بگیم کپی میکنن کپی میکنن بخدا ما همون کپی کردنشم بلد نیستیم فقط بلدیم همین ماشینامونو چهارتا چراغشونو عوض کنیم و به عنوانه ماشین جدید با ده تومن اختلاف قیمت نسبت به نمونه قبلیش قالب کنیم به مردم!!!! هییییی.....!
1396/6/22
دروود بر اين همه پشتكار و زحمت كشيدن كه نتيجه ش ميشه اين پيشرفت ، فقط ميتونم بگم آفرين خدايي
1396/6/22
پيشرفت روز افزون خودرهاي چيني رو خودرو سازهاي داخلي دنبال كنن اگر مي خوان واقعاً يك خودرو ساز بشن نه يك خود از و ضرب و زور عوارض و گمرگي بالا بتونن خوداز هاي توليدشون رو بفروش
1396/6/22
پیشرفت چری در طراحی بی نظیره.
جالبه که خودروسازان لیرانی زحمت کپی کاری رو هم به خودشون نمی دن.
1396/6/22
چینی ها دیگه تقریبا دارن میرسن به نقطه جهانی شدن صنعت خودروشون چیزی که از 5 سال پیش مشخص بود دارن به سرعت به سمتش حرکت میکنن از توسعه محصولاتشون از پیشرفت چشمگیر طراحی و قابلیت های فنی ماشین هاشون کاملا مشخص بود که میرسن به این نقطه و همه اینها نتیجه مدیریت درست و رقابته وگرنه اقتصاد تعرفه ای رانتی نتیجه اش میشه سمند و پرشیا و دنا و تیبا و.....دقیقا مدیریت قجری به کشور مسلط شده و پیشرفت شده موشک پرت کردن! به هرحال مملکت ما درست نمیشه چون تصمیم گیرندگان براش اینطور تصمیم گرفتن منتها امیدوارم بعد از این دست کم به این تلاش چینی ها و محصولاتشون احترام بزاریم واقعا تحسین برانگیزه جیلی و چری میشه گفت رسما وارد بازارجهانی شدن
1396/6/23
یادمه اوایل دهد 70 شمسی نزدیک به 30 مدل خودرو وارد بازار ایران شد .
از کاپریس تخم مرغی امریکا گرفته تا هیوندای اکسنت کره که همون زمان تاکسی شد .
از رنو 21 و پژو 405 تا دوو ریسر و اسپرو و میتسوبیشی گالانت و لنسر و ....
همون زمان مردم ما کره ای ها و ژاپنی هارو مسخره میکردن ( دقیقا همین حرفهایی که الان برا محصولات چینی میزنن ) .
همه میگفتن بنز و بی ام و و شورولت خوبه بقیه اش اشغاله ...
حالا داشتن همون هیوندا و تویوتا و ... برامون شده یه رویا .
اینایی که گفتم یادتون بمونه 10 سال دیگه صنعت خودرو سازی چین ( که البته کل ابر قدرتهای خودرو سازی دنیا حمایتش میکنند)
رو هم ببینید .
بازم بشینیم مسخره کنیم . اون موقع باید برنامه ریزی کنیم سنگاپور رو مسخره کنیم .
1396/6/23
یعنی عاشق اون نمایش دیجیتالی رو اهرم کولرشم . بینظیره
1396/6/23
با سلام
واقعا پیش رفت خودروسازی چین مشخصه، هر چند خیلی ها می گن آشغال های چینی اما این خودروسازهای پرتلاش روز بروز دارن کیفیت محصولات خودشون رو بالا می برن و چشم به بازارهای جهانی دارن. همون طور که زمانی کره ای ها پرتلاش اومدن حالا هم نوبت چینی هاست.
مطمئن هستم که کیفیت سواری، قطعات و ... هنوز در سطح بالایی نیست اما به زودی اونها بهترین می شن چون می خوان که بشن.
1396/6/23
دوستان اگه ریا نباشه ما دوساله ماشین چینی اونم مونتاژ کارخونه مادر تو چین سواریم تازه فهمیدیم ای بابا پول پیکان دادیم بنز سواریم خبر نداریم!! اقایون دلال کره ای وفرانسوی فروش جمع کننین بساط خر کردن مردمو دیگه دو برابر فروختن ماشین به ملت بسه چند هزار تا ماشینی که تو انباراتون قایم کردین ترشی بندازین. ترشی لیته کره ای خخخخخخخخخخخ
1396/6/24
داری اشتباه میزنی داداچ... اونی که تو سواری گاری چینیه نه خودرو درجه یک اونم چینی. در حال حاضر همه چیز مشخصه کره و ژاپن کجان چین کجاست.. چین امثال شمارو نداشته باشه بنجل قالب کنه با همون دلال ها ورشکست میشه
1396/6/24
محمذ امين جون ميدونم كجات سوخته
1396/6/26
محمد امین تا حالا از خودت پرسیدی همین ماشینای چینی اگه قرار بود وارد بشه پولش چقدر میشد ؟ حساب بلدی ؟
1396/6/27
محمد امین . حامی تولید داخل. دوست عزیز کسی اگه 200 300 میلیون تو جیبش باشه به بالا نمیاد خودرو چینی بخره کاملا مشخصه. ولی برای عموم مردم که زیر 100 تومن و حتی اکثرا زیر 50 تومن تو جیب دارن همین خودروهای چینی به مراتب و حتی به شدت کیفیت بالاتری از محصولات داخلی و مونتاژهای افتضاح تر خودروهای فرانسه دارن اگه همون خودروهای مونتاژی رو بصورت اورجینال و وارداتی تو بازار میاوردن کسی سمت این چینی ها نمیرفت. شما برو سوار همون پراید و 405 و 206 L90 شو و حالشو ببر با خودروهایی که پلت فرم بالای 20 سالهاونم با کپی ایرانی و تولید قطعه سازای بسیااار توانمد و دزد ایرانی که درجه دزدی و بی کیفیتیشون 200 درصد بدتر از چینی هه افتضاحی که تو میگی دوست عزیز.
1396/6/23
بیشتر مواقع میگم ای کاش من یه ایرانی نبودم .
1396/6/23
آفرین به این طراحی ماشین به این بزرگی هیبرید زیر 6ثانیه شتاب وبا ابهت تقاضا برای تست ایمنی اروپا هم داده
1396/6/23
نگاه کنید اینا همونایی بودن که مسخرشون میکردین چینم اینه کره 10 15 سال پیشه که میگفتین کره ایها آشغال میسازن الان خرید یک ماشین کره ای برا مردم آرزو شده چینم همین میشه تا چن سال دیگه یا شایدم زودتر
1396/6/24
با اینکه اقتصاد چین در بین 5 کشور برتر دنیاست و در اکثر موازنات سیاسی اقتصادی استراتیژیکی... دست بالا رو داره اما شما ببینید تواضع و فروتنی و شایذ تا حدی واقع بینی رو که میگن این خودرو رقیبی برای محصولات بنز و bmw بحساب نمیاد !!!
حالا اگه ما ایرانی های احساسی بجاشون بودیم خدارو بنده نبودیم . کاش ما ایرانی ها خیلی وقتا احساساتمون بر عقل و منطق و واقعیت غلبه نمیکرد و الان افسوس گذشته ها رو نداشیم!
دوستانی که میگن چینیا کپی کاری بیش نیستن ، کجا تشریف دارین؟
واقعا طراحی قابل تحسینیه برای یک کشور نوپا در صنعت خودرو
1396/6/24
جالبه
1396/6/24
مالی نیست
1396/6/25
آره خداییش برای ماها که همه پورش سوار میشیم این ماشینا اصلا مالی نیست....بوی دود کل سایت رو برداشته برو آب خنک بخور
1396/6/24
تا دیروز کره ای ها رو باید الگو و سرمشق قرار میدادیم؛ امروز چین
خدا فردامون بخیر کنه...
برای کشورم و مردمش و بیشتر از همه خودم متاسفم
1396/6/25
اگه همین جوری با کرمانیها همکاری کنن خوبه
کم کم ایران خودرو رو تعطیل کنن بره بهتره از خودروساز به خدمات خودرویی فک کنیم تعرفه رو برداریم
1396/6/25
یک چیزی که در کارهای چری دیده میشه امضای مشخصی است که توی ظاهر این خودروها وجود داره. همه خودروهای چری با برداشتن آرم چری به راحتی با توجه به شکل خاص جلو پنجره و فرم چراغهای جلو قابل تشخیص هستند و این نشون میده که چری داره به یک هویت مستقل میرسه و مثل برخی برندهای دیگه چینی ظاهر اجاره ای و غیرمستقل نداره.
1396/6/25
ماشینای چینی از سال 2020 به کیفیت قابل قبول وجهانی خواهند رسید
1396/6/26
چرا دنا پلاس تو نمایشگاه فرانکفورت نبود ؟ محصول روز که تازه شم سانروفم داره و 6 تا هم ایربگ داره . واقعا این استکبار جهانی تا کی میخواد در برابر محصولات به روز و با کیفیت ایرانی مقاومت کنه . راستی ساینا اتومات رو یادم رفت بگم...