موضوعات داغ

معرفی تویوتا هایلوکس در نسخه Invincible 50 در فرانکفورت

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی تویوتا به مناسبت نزدیک شدن به سالگرد 50 سالگی برند هایلوکس، یک نسخه ویژه از آن تحت عنوان "Invincible 50" رونمایی کرد.
خودروی پیکاپ تویوتا هایلوکس، اولین بار در سال 1968 میلادی بود که وارد بازارهای جهانی شد و تاکنون با فعالیت خود در بیش از 180 کشور جهان، موفق به فروش بیش از 18 میلیون دستگاه تا به امروز شده است. این خودرو بدون شک یکی از پیکاپ‌های معروف و پرفروش جهان خواهد بود که به پشتوانه اعتبار و دانش فنی بالای تویوتا، می‌تواند یک خودروی مناسب برای مسابقات رالی داکار، یک خودروی مناسب برای استفاده عموم و همچنین قابلیت انجام وظیفه حتی در قطب جنوب را داشته باشد، حال به همین مناسبت و موفقیت بالای تویوتا هایلوکس در عرصه جهانی، شرکت خودروسازی تویوتا یک نسخه ویژه از آن تحت عنوان "Invincible 50" در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان رونمایی کرده است تا این خودروساز ژاپنی 50 سال سلطه خود بر فروش جهانی را جشن بگیرد.

تویوتا هایلوکس

تویوتا هایلوکس

مهم‌ترین ویژگی‌های این نسخه نسبت به مدل‌های استاندارد تویوتا هایلوکس، بیشتر از همه در طراحی ظاهری آن خواهد بود که حالا یک طراحی منحصربه فرد و رنگ‌های ویژه بر روی بدنه اتومبیل نقاشی شده است، اما این تمام ماجرا نخواهد بود، زیرا پروژه تویوتا رینگ‌های جدید 18 اینچی آلیاژی دریافت کرده است که به رنگ "مشکی مات" بوده و بر روی آن از لاستیک‌های مخصوص آفرود "All Terrain BF Goodrich" استفاده شده است.

تویوتا هایلوکس

تویوتا هایلوکس

علاوه بر ظاهر بیرونی، داخل کابین تویوتا هایلوکس هم شاهد یکسری بهبودهای بصری هستیم که شامل پلاستیک‌های جدید، یک جعبه ابزار بزرگ‌تر، تشک‌های صاف برای صندلی‌ها و یا حتی روکش‌های چرمی برای اهرم ترمز دستی می‌شود که صرفا شرکت سازنده به وجود آنان اظهار داشته است.
با عرضه این نسخه ویژه از تویوتا هایلوکس به بازار، شرکت سازنده امیدوار است که آمار فروش این محصول را تا پایان سال 2017 میلادی به عدد قابل توجه 40 هزار و 600 هزار دستگاه افزایش دهد که در صورت تحقق چنین هدفی، یک رکورد جدید برای تویوتا و برند "هایلوکس" به شمار خواهد آمد، زیرا آخرین رکود تویوتا برای تولید هایلوکس به سال 2007 میلادی برمی‌گردد که موفق شد طی یکسال حدود 40 هزار و 104 دستگاه تولید کرده و به مشتریان عرضه کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/24
درود
چقدر اين هايلوكس مدرن، زيبا، بادوام، مطمئن و و و تشريف دارن!