موضوعات داغ

دعوت‌نامه پژو 2008 ارسال شد

عکس مطلب اول
دنیای اقتصاد: بالاخره پس از چندین هفته انتظار، تولید رسمی پژو 2008 در ایران‌خودرو آغاز شد، تا تحویل این محصول به اولین سری از ثبت‌نام‌کنندگان، از اوایل مهرماه کلید بخورد.آن طور که خبر می‌رسد، ایکاپ (شرکت مشترک ایران‌خودرو و پژو) بخشی از پک‌های تولیدی پژو 2008 را که پیش‌تر سفارش‌گذاری کرده بود، تحویل گرفته و بنابراین تولید این محصول به‌طور رسمی در ایران آغاز شده است.از همین رو ایکاپ برای آن دسته از مشتریانی که موعد دریافت خودروشان شهریورماه بوده، دعوتنامه ارسال کرده و به‌زودی پژو 2008 آنها را تحویل خواهد داد. طبق آنچه در دعوتنامه‌ها قید شده، قیمت رسمی و نهایی پژو 2008 برای تحویل در موعد شهریور، حدود 104 میلیون تومان است، با این حال تخفیفی پنج میلیون تومانی برای آن لحاظ شده است.
با احتساب این تخفیف، قیمت پژو 2008 به 99 میلیون تومان کاهش پیدا کرده و در کنار آن البته سود مشارکت 15 درصدی نیز لحاظ شده تا این محصول با قیمتی برابر با 97 میلیون تومان به دست مشتریان برسد. بنابراین مشتریانی که موعد تحویل پژو 2008 آنها شهریورماه است، با احتساب 60میلیون تومان ودیعه پرداختی، باید 37 میلیون تومان دیگر به حساب ایران‌خودرو واریز کنند.اما هرچند ایران‌خودرو سری اول پژو 2008‌های تولیدی را با قیمت 97 میلیون تومان تحویل خواهد داد، با این حال مشخص نیست که قیمت این محصول برای نوبت‌های بعدی، چقدر تعیین شود. به‌عبارت بهتر، ممکن است ایران‌خودرو قیمت پژو 2008 را برای تحویل در ماه‌های پس از شهریور، تغییر داده و حتی تخفیف پنج میلیون تومانی را نیز اصلا لحاظ نکند. طبق گفته مدیرعامل ایران‌خودرو، تغییرات نرخ ارز به‌طور مستقیم در تعیین قیمت پژو 2008 اثر خواهد گذاشت؛ بنابراین این امکان وجود دارد که این محصول در نوبت‌های بعدی تحویل و در صورت نوسان ارزی، با تغییرات قیمتی مواجه شود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/25
درسته كه واقعا 95 ميليون براي اين ماشين كه از سر و ته آپشن هاش زدن زياده ولي قيمت رقباش دست كمي از اين ماشين نداره. بنظرم اين ماشين از لحاظ فني از هيوندا اكسنت، سراتو سايپا، رنو كپچر، سيمبل و حتي تيولي كه رقيباش به حساب ميان سرتره و ميتونه بازار تو اين رنج قيمت تصاحب كنه. البته بايد ديد كيفيت مونتاژش چجوريه و اميدوار بود ايران خودرو گند نزنه بهش.
1396/6/26
همه ی اینایی ک اسم بردی،کپچر تیوولی سیمبل اکسنت کلی امکانات دارند تو فقط برو امکانات کپچر و تییوولی و اکسنت ببین این حتی ی سانروف ساده رو هم نداره!همه ی اینایی ک اسم بردی دست ایرانی خیلی توش نرفته حتی بعضیاشوم به صورت کاملن وارداتیه این دومین عیب بزرگ،به نظر من خیلی ۹۵ بدی ماشینت امکاناتش در حد ۲۰۶ فقط ی ضبط اضافه داره ک ۲ تومن بدی بهترین ضبط پایونرو میتونی روش بندازی،خودم قصد خریدشو داشتم اما از وقتی فهمید از سقف پانوراما و کلی امکانات دیگش خبری نیس،اگ میخریدم رو دستم باد میکرد،ایرانی ک با ۶۰ تومن میتونه ی ماشین پر امکانات بخره،هیچ وقت ۸۰ تومن به ی ماشین ساده نمیده هر چقدرم ک با کیفیت باشه تازه اگ باشه،بازار دست دو افتضاحی خواهد داش هر کی بخره رو دستش باد میکنه.
1396/6/25
من يه چيز برام عجيبه ٢٠٠٨ تو همه جاى دنيا توربو ١.٢ سى سى داره هيچ جايى من ١.٦ نديدم ايران خودرو نيومده دست به كار شده بعدم موتور توربو ى بهترين شركتا مشكل پيدا ميكنه چه برسه مونتاژ ايران خودرو خدا بخير كنه !
1396/6/31
آره ماشینای چینی خیلی فول آپشن هستن اما چقدر شما اطمینان داری که کیفیت آنها تا آخر بمونه چغدر اطمینان داری تو هراز چالوس توی ترافیکاش کم نیاره اونموقعه حاضری هزارتا آپشن بدی یکی بکسلت کنه به اضافه هزارتا فحش به خودت به سازندگانش من نمیخوام از 2008 تعریف کنم لااقل ماشینای فرانسوی تا حدودی بازم میگم تا حدودی این مشکلات را ندارن وبر حسب قیاس مثلا سراتو این ماشین خیلی سرتره لااقل روی هر دست اندازی مثل مزدا کفش نمیگیره موتورش هم چون کلا ایرانیها بدنبال قدرت بیشتر هستن ایکاپ ریسک نکرده و 2008 را با موتور 163 اسب برای بازار ایران داده آپشناشم کم کرده تا فردا با گذاشتن آپشنها هم به اصطلاح تیپ را بالا ببره هم برای افزایش قیمت دلیل داشته باشه با تشکر