موضوعات داغ

وین رونی، بازیکن محبوب منچستر یونایتد دو سال از رانندگی محروم شد!

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
پس از محکومیت "وین رونی" به خاطر نوشیدن مشروبات الکلی و رانندگی در حالت مستی، این مهاجم اورتون به دو سال محرومیت از رانندگی در جاده‌های عمومی انگلستان محکوم شد. هرچند علاوه بر این، 100 ساعت کار طی 12 ماه برای "وین رونی" در مکان‌های عمومی صادر شده است.
وین رونی در جلسه دادگاه خود اعلام کرد: من از قاضی دادگاه، خانواده، مدیر، رییس و هرکس دیگری در باشگاه اورتون پیش از این عذرخواهی کرده‌ام و حالا از تمامی طرفداران و کسانی که حرف‌های من را دنبال می‌کنند عذرخواهی می‌کنم. البته من حکم دادگاه را قبول می‌کنم و امیدوار هستم که بتوانم از طریق خدمات اجتماعی تعدادی از امور را صلاح کنم و به مردم کمک کنم.
در ادامه گفتنی است که "وین رونی" ماشین‌های مختلفی برای رانندگی در اختیار دارد، ماشین‌های مختلفی همچون BMW i8 که در خودروبانک پیرامون آن صحبت کردیم و یا دو خودروی رنجروور تقویت شده توسط Overfinch و یک دستگاه خودروی آئودی SQ7 تقویت شده توسط ABT که تاکنون شکار دوربین‌های عکاسان شده‌اند. او اغلب زمانی که در منچستریونایتد بود با ماشین آئودی SQ7 خود رانندگی می‌کرد، اما پس از حضور خود در باشگاه اورتون بیشتر با خودروی i8 دیده می‌شود.
در پایان می‌توان گفت که این اسطوره فوتبال سابق منچستر یونایتد که هم اکنون یکی از بازیکنان "اورتون" به شمار می رود، متولد 24 اکتبر 1985 میلادی است که در سن 9 سالگی به باشگاه اورتون پیوست و نخستین بازی حرفه‌ای خود را هم در سال 2002 میلادی برای این تیم انجام داد که پس از 2 فصل همراهی تیم اورتون، در سال 2004 میلادی با مبلغ 25.6 میلیون پوند به تیم منچستر یونایتد پیوست و توانست طی سال‌های حضور خود در این تیم، 5 بار در لیگ برتر انگلستان، 1 بار در جام باشگاه‌های جهان، 1 بار در لیگ قهرمانان اروپا و 2 بار هم در جام اتحادیه انگلستان جام قهرمانی را بالای سر ببرد. اما حالا بار دیگر به تیم اورتون پیوسته است تا برای تیم سابق خود بازی کند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/29
خوب به ما چه
1396/6/29
به عنوان یه طرفدار منچستر ناراحت شدم.
ولی عاشق سبک زندگیشم که خانواده دوسته...
یه بکهام یه رونی ❤😍
1396/6/30
عشق
1396/6/30
جوجه اردک زشت