موضوعات داغ

صفر تا صد در نیم ثانیه با استفاده از آب! + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
موشک‌های آبی را تا به حال دیده‌اید؟ بخشی از آن را آب می‌کنید و سپس با پمپ باد شروع به باد کردن آن می‌کنید تا در نهایت درب زیر آن جدا شده و آب موجود در بطری به دلیل فشار هوا بر روی آن با سرعت خارج شود که در این صورت بطری آب همانند یک موشک زمین به هوا از جای خود بلند شده و به هوا پرتاب می‌شود. حال در ادامه گروه خودروبانک یک ویدیو برای شما آماده کرده است که تقریبا یک موشک آبی را نشان می‌دهد، با این تفاوت که موشک آبی آن دارای جثه‌ای بزرگ‌تر بوده و بر روی چرخ سوار شده است تا با آن بتوان قانون سوم نیوتن را به شکل دیگری برای مخاطبان ترسیم کرد. هرچند این موشک 3 چرخه آبی به صورت سفارشی برای رکورد شکنی ساخته شده است که هنگام شتاب گیری خود حدود "5 جی" نیرو به راننده منتقل می‌کند، درست همانند فضانوردانی که در موشک قرار می‌گیرند و از زمین جدا می‌شوند!.
با "فرانسیس گیسی" و 3 چرخه آبی آن آشنا شوید، فردی که در سال‌های گذشته با نصب یک موتور جت بر روی دوچرخه خود توانست به حداکثر سرعت 333 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و رکورد جهانی را جابجا کند. حال در آخرین اقدام خود یک 3 چرخه عجیب و غریب آماده کرده است که بر روی آن یک محفظه بزرگ آب نصب شده و خود نیز بر روی آن می‌نشیند که بدون حفاظ ایمنی، تنها به وسیله یک کمربند ایمنی به این 3 چرخه متصل می‌شود تا در هنگام شتاب گیری از روی 3 چرخه جدا نشده و بر روی زمین نیافتد که در ویدیو هم می‌توان شاهد آن بود.
چیزی که در این ویدیو شاهد خواهد بود، شتاب گیری بسیار سریع با 3 چرخه آبی خواهد بود، زیرا زمانی که "فرانسیس گیسی" فشار مخزن را آزاد می‌کند، از حالت سکون تنها در عرض 0.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند و همچنین به سقف سرعت 261 کیلومتر بر ساعت می‌رسد، این درحالیست که برای رسیدن به چنین شتاب و سرعتی، تنها فشار آب و هوا دخیل بوده است که می‌توانید فیلم آن را در خودروبانک شاهد باشید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/29
زانتیا!