موضوعات داغ

درگ بزرگ بین خودروهای سوپراسپرت دنیا + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
به عنوان بخشی از برنامه "موتور ترند" برای مشخص شدن بهترین خودروی جهان، سالانه فیلمی تحت عنوان "بزرگ‌ترین مسابقه درگ جهان" از سوی موتور ترند منتشر می‌شود که در آن بهترین خودروهای اسپرت و سوپراسپرت سال کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و یک رقابت درگ تمام عیار را برای اثبات برتری خود شکل می‌دهند. حال امسال "هفتمین" دوره از بزرگ‌ترین مسابقات درگ جهان آماده شده است که می‌توانید آن را در خودروبانک مشاهده کنید.
ترکیب این مسابقه در سال جاری می‌تواند یکی از بهترین ترکیب‌های موجود در حافظه مخاطبان باشد، زیرا متشکل از خودروهای بسیار خوب و ارزشمندی همچون آلفارومئو جولیا Quadrifoglio، استون مارتین DB11، شورلت کامارو ZL1 1LE، شورلت کوروت گرند اسپرت، فراری 488 GTB، لکسوس LC500، مکلارن 570GT، مرسدس بنز AMG GT R، نیسان GT-R نیسمو، پورشه 718 کیمن S، پورشه 911 توربو S و در پایان شامل تسلا مدل S P100D می‌شود که تاکنون تمام مسابقات درگ خود را پیروز شده است، اما حالا رقبای قدرتمندی همچون فراری 488 GTB، پورشه 911 توربو S، نیسان GT-R نیسمو و همچنین خودروی مکلارن 570GT در مقابل آن قرار گرفته است که هرکدام مدعیان قهرمانی در این مسابقه درگ بزرگ به شمار می‌روند که برای دیدن نتیجه این مسابقه می‌توانید فیلم آماده شده توسط گروه خودروبانک در انتهای همین مقاله را مشاهده کنید.
در پایان لازم به ذکر است که "هفتمین" مسابقه بزرگ درگ جهان بین خودروهای اسپرت و سوپراسپرت ذکر شده، در پایگاه نیروی هوایی "وندنبرگ" ایالات متحده آمریکا واقع در کالیفرنیا برگزار شده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/2
زنده باد تسلا زنده باد خودروی الکتریکی
1396/7/3
ماشینا در حد متوسط بودن سوپر اسپرت های جدید بیش از 900 اسب بخار دارن مثل 918 لافراری p1 زوندا Koenigsegg اونتادور شیرون دیمن

1396/7/3
خواهش میکنم دوستان دوباره ویدیو رو نگاه کنن،(7:07 دقیقه)
تصویر آهسته لانچ خودروها رو میزاره. زمانی که ماشینا همشون رفتن، کیمن هنوز ثابت بود و هیچ عکس العملی نشون نداد.
همین تأخیر در لانچ خیلی تأثیر داره. تازه این موردی بود که به وضوح دیده میشه، حالا بماند موارد دیگه که کسی نمیبینه