موضوعات داغ

نسل جدید پژو 208 با چه مشخصاتی معرفی خواهد شد؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
باتوجه به اطلاعات جدید بدست آمده، محصول تمام الکتریکی در دست ساخت کمپانی خودروسازی "پژو سیتروئن" یک خودروی "سوپرمینی" براساس نسل بعدی پژو 208 خواهد بود که قرار است در نمایشگاه بین المللی ژنو 2018 به طور رسمی رونمایی شده و جزییات آن در اختیار کاربران و رسانه‌های خبری قرار گیرد که پس از رونمایی رسمی آن در نمایشگاه ژنو سال آینده، جزییات آن در خودروبانک مورد بررسی دقیق‌تر قرار خواهد گرفت.
به گزارش "اتوکار" و به نقل از خودروبانک، خودروی سوپرمینی تمام الکتریکی فرانسوی‌ها برای رقابت با خودروهای مطرح بازار همچون "رنو ZOE" و "شورلت بولت" آماده می‌شود که نسخه نهایی آن در سال 2019 میلادی آماده شده و از نیمه دوم سال 2019 میلادی به مشتریان عرضه می‌شود.
این تنها برنامه پژو سیتروئن برای تولید یک خودروی جدید نخواهد بود، زیرا این کمپانی خودروسازی فرانسوی اعلام کرده است که استراتژی در دستور کار آنان شامل راه اندازی و عرضه خودروهای تمام الکتریکی "سیتروئن Berlingo Multispace" و همچنین خودروی الکتریکی "پژو Partner" می‌شود که از نیمه دوم سال 2018 میلادی آماده عرضه به مشتریان خواهد شد. اما مهم‌تر از همه می‌تواند راه اندازی یک نسخه پلاگین هیبریدی از خودروی شاسی بلند پژو 5008 باشد که رونمایی آن در پایان سال جاری میلادی انجام خواهد شد.
کمپانی خودروسازی "پژو سیتروئن" برای راه اندازی خودروهای پلاگین هیبریدی توانایی‌های لازم را خواهد داشت و سیستم محرک پلاگین هیبریدی آن از یک موتور الکتریکی قدرتمند تشکیل شده است که بر روی محور عقب اتومبیل نصب شده و می‌تواند تنها با یکبار شارژ کامل باتری‌ها تا مسافت 50 کیلومتر بدون کمک گرفتن از پیشرانه درون سوز اتومبیل کارکرد داشته باشد، هرچند این تکنولوژی علاوه بر خودروی شاسی بلند پژو، بر روی سیتروئن C5 ایرکراس هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت که انتظار می‌رود از نیمه دوم سال 2018 میلادی در دسترس مشتریان باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/2
یک بار هم بررسی بکنید ، هزینه تولید فیس لیفت یا نسل جدید برای خودرو های فرانسوی , المانی , ژاپنی و کره ای چقدر تمام می شود .
چه مراحلی رو طی میکنند ، چه بخش هایی رو بررسی میکنند .
هزینه های تولید برای چه مقدار تیراژی مد نظر قرار میگیره که صرفه اقتصادی داشته باشد.
و در نهایت تو ایران چه مراحلی رو طی میکنه که ایران خودرو 207 (206+) رو با هزینه بالا (نسبت به درامد ایران) فیس لیفت میکنه ولی به جاش خط تولید نسل جدید 208 رو نمیاره داخل ، یا همون فرایندی که برای 2008 اتفاق افتاد رو انجام ندادن
اگر به جای 206 و 207 که امروز با هزینه زیادی ایرانیزه شدن ، و خط تولیدی که اشغال شده ، نسل جدید تر رو وارد خط تولید میکردن ، راحت میتونستن با قیمت رقابتی تر وارد بازار بشن