موضوعات داغ

قایق لوکس 60 میلیارد تومانی پورشه چه امکاناتی دارد؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شاید شما با محصولات لوکس پورشه رانندگی کرده باشید و آن را دارای امکانات رفاهی بالایی بدانید، اما شک نکنید که لوکس‌ترین محصول "پورشه" را سوار نشده‌اید، زیرا این خودروساز آلمانی با کمک گرفتن از استودیو طراحی "F.A. پورشه داینامیک"، یک قایق تفریحی حدودا 35 متری طراحی و ساخته است که قطعا لوکس‌ترین محصول پورشه به شمار خواهد آمد و اخیرا در نمایشگاه قایق موناکو رونمایی شده است که باتوجه به اطلاعات ارائه شده از سوی پورشه، تنها به تعداد محدود 7 فروند ساخته خواهد شد که اولین نمونه آن در نمایشگاه موناکو به درخواست کنندگان ارائه می‌شود که نمونه‌های پایه آن دارای قیمت 12.5 میلیون یورو بوده و تا 13.9 میلیون یورو بالا می‌رود. قایق پورشه

قایق پورشه

قایق پورشه

برخلاف بسیاری از شرکت‌های بزرگ خودروسازی همچون بوگاتی، استون مارتین، مرسدس بنز، لکسوس، لامبورگینی و... که هرکدام یک قایق تندرو در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند، شرکت خودروسازی پورشه روحیه لوکس و رفاهی خود را پرورش داده و در ساخت یک قایق تفریحی بزرگ بکار گرفته است که دارای طراحی پویا و بسیار زیبایی بوده و تحت عنوان Dynamiq GTT 115 از سوی پورشه معرفی شده است که ویژگی‌های منحصربه فرد آن می‌تواند استفاده از مواد سبک وزن در ساخت این قایق، عملکرد هوشمند و همچنین سرعت نسبتا خوب آن باشد.

قایق پورشه

قایق پورشه

در مراحل طراحی و ساخت این قایق از سوی تیم توسعه دهنده گفته می‌شود که از قطعات آلومینیومی برای ساخت بدنه این قایق استفاده شده است و همچنین از منحنی و لبه‌های اضافه در قسمت جلوی آن استفاده شده است تا ثبات و تسلط بیشتری داشته باشد. برای تامین انرژی حرکتی این قایق هم گفته می‌شود که از یک سیستم محرک هیبریدی متشکل از دو پیشرانه 12 سیلندر "مان" با مجموع قدرت 1672 اسب بخار و همچنین موتورهای الکتریکی کمک گرفته شده است که تنها با استفاده از موتورهای 12 سیلندر این قایق، می‌توان به حداکثر سرعت 21 گره دریایی و یا 39 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرد، درحالی که با خاموش کردن موتورهای درون سوز و استفاده از موتورهای الکتریکی، این سرعت به 6 گره دریایی معادل 11 کیلومتر بر ساعت کاهش پیدا می‌کند. محدوده حرکتی این قایق هم با تکمیل مخزن سوخت 24 هزار لیتری آن، می‌تواند تا حداکثر 6297 کیلومتر برد حرکتی داشته باشد که برای سفرهای طولانی مدت بسیار قابل توجه خواهد بود.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/3
چه غولي!!!!
ازديدنش لذت ميبرم...
1396/7/3
اصلا نمیتونم تصور کنم باکش ۲۴۰۰۰لیتر جا میگیره
1396/7/4
وقتی کشتی باشه،لوکس باشه،ساخت پورشه باشه،باکش ۲۴۰۰۰ لیتر جا میگیره ☺
1396/7/4
مطمئنی 35 متری ؟
بیشتر شبیه به 350 متری باشه
1396/7/4
خوبه ماهم اینو بخریم بیاریم تو ایران تبدیل به موشک انداز کنیم.
1396/7/4
الان داری ایران رو مسخره می کنی یا جدی میگی؟؟؟؟ افتخار هر کشوری قدرت نظامیش هست یادتون باشه