موضوعات داغ

پارس‌خودرو محصولات رنو را با گیربکس جدید عرضه می‌کند

عکس مطلب اول
سایپا نیوز: مدیر مهندسی محصول پارس‌خودرو از عرضه محصولات رنو در این شرکت با گیربکس جدید JHQ و کلاچ هیدرولیک خبر داد. پژمان شادچهره با بیان این مطلب که گیربکس JHQ نسل پیشرفته گیربکس‌های دستی در دنیاست و مزایای زیادی نسبت به گیربکس‌های JH3 دارد افزود: از این پس محصولات گیربکس دستی خانواده رنو در پارس‌خودرو با گیربکس پیشرفته JHQ تولید می‌شود. وی گفت: در حال حاضر بیشتر شرکت‌های خودروساز بزرگ دنیا در خودروهای با گیربکس دستی به جهت مزایا و سهولت رانندگی از کلاچ‌های هیدرولیک استفاده می‌کنند و شرکت پارس‌خودرو نیز برای بالا بردن رضایتمندی مشتریان، محصولات رنو خود را با کلاچ هیدرولیک به بازار عرضه می‌کند.
شادچهره با بیان مزایای کلاچ هیدرو لیک و گیربکس جدید خاطرنشان کرد: نگهداری ساده‌تر، طول عمر بیشتر گیربکس، راندمان بالاتر، مصرف کمتر روغن گیربکس و کاهش آسیب‌های زیست محیطی ناشی از مصرف روغن از مزایای استفاده از کلاچ هیدرو لیک نسبت به کلاچ کابلی است. مدیر مهندسی محصول پارس‌خودرو تصریح کرد: عملکرد بهتر پدال کلاچ، تعویض دنده راحت‌تر از دیگر مزایای کلاچ هیدرولیک است که از مهرماه سال‌جاری محصولات تندر90، ساندرو دستی و پارس‌تندر از دی‌ماه با کلاچ هیدرولیک تولید و عرضه می‌شوند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/5
سال 79 یه پیکان مدل 59 داشتم که کلاچش هیدرولیک بود، ما که نفهمیدیم چرا کلاچ ها سیمی شد که حالا دوباره هیدرولیک بشه.
1396/7/5
😂😂😂😂😂
1396/7/11
پارس خودرو فقط با عرضه کم و نفروختن شرایطی حسابی دست دلال ها رو باز گذاشته جدیدا هم که دارن دست میبرن توش قیافه و داخلش که ضایع بود یه کیفیت قابل قبول فنی داشت که اونم داره از دست میره