موضوعات داغ

خودروی معروف فرمول 1 مایکل شوماخر به مزایده گذاشته می‌شود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر بخواهیم صحبتی کوتاه در مورد کوله بار افتخارات مایکل شوماخر داشته باشیم، در این خصوص می‌توان گفت که وی تنها 7 قهرمانی در مسابقات فرمول 1 دارد، 91 بار در مسابقات پیروز شده، 155 بار جایگاه ویژه در مسابقات داشته و همچنین در مجموع موفق به کسب 1566 امتیاز در طول مسابقات فرمول 1 جهان شده است تا در سال 2012 میلادی با کوله باری سنگین از افتخارات، مسابقات فرمول 1 را کنار بگذارد.
یکی از آن 7 قهرمانی، در سال 2001 میلادی با خودروی Scuderia Ferrari Marlboro F2001 بوده است که حالا به دستان شرکت معروف حراجی یعنی "RM ساتبی" سپرده شده تا در تاریخ 16 نوامبر سال جاری که حدودا یک ماه دیگر می‌شود، حراج آن را آغاز کند که در این خصوص پیش بینی می‌شود خودروی فرمول 1 مایکل شوماخر به قیمتی بیش از 4 میلیون دلار فروخته شود.

همانطور که گفتیم، این خودرو یکی از 7 قهرمانی مایکل شوماخر را در سری مسابقات فرمول 1 بدست آورده است که با شماره شاسی 211، یکی از مشهورترین اتومبیل‌های فرمول 1 در تمام دوران بویژه دو فصل مسابقات گرند پریکس 2001 به شمار می‌رود که برای کلکسیونرهای بزرگ می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای اضافه کردن یک خودروی فرمول 1 معروف به جمع کلکسیونشان باشد.
مالک جدید این اتومبیل پس از فروش حراجی، به امکانات کامل فراری مارانلو و همچنین وسایل حمل و نقل این خودرو دسترسی خواهد داشت. علاوه بر این‌ها، خودروی فرمول 1 فراری F2001 قبل از فروش در حراجی، به مناسبت سالگرد 70 سالگی فراری در "مرکز راکفلر" واقع در نیوروک از تاریخ 8 الی 9 اکتبر سال جاری به نمایش در خواهد آمد.
اگرچه شرکت "RM ساتبی" قیمت این اتومبیل را تخمین نزده است، اما گزارش‌ها می‌گویند که این خودروی فرمول 1 مشهور می‌تواند تا 4 میلیون دلار ارزش داشته باشد و حتی ممکن است که بیشتر هم شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/14
شوماخر یکی از اسطورهای تمام نشدنی فرمول یک هست که متاسفانه در حادثه اسکی روی برف براش پیش اومد حال روز خوبی نداره امیدوارم که هرچه سریع تر حالش خوب بشه...!!
1396/7/14
گمونم این مدل 10 سیلندر 3 لیتری با حدود 900 اسب بخار قدرت باشه.
متعلق به زمانی که نه از DRS خبری بود و نه سیستم هیبرید و نه بازیابی انرژی ترمز و نه خیلی چیزهای دیگه.
با نگاه به این ماشین حجم تغییرات و پیشرفت اتومبیل های فرمول یک وقعا حیرت انگیزه.
بدون شک نام شوماخر در کنار اسطوره هایی مثل آیرتون سنا و فرناندو آلونسو همیشه در فرمول یک جاودانه خواهد شد