موضوعات داغ

ولوویی که به معنای واقعی کلمه تبدیل به تانک شده است!

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
همه علاقه‌مندان به خودرو می‌دانند که محصولات قدیمی‌تر ولوو خود یک تانک هستند. در حقیقت، اگر شما در خیابان درگیر یک تصادف شوید و یا حتی می‌خواهید یک تصادف را صحنه سازی کنید، انتخاب فوق ایمن شما بدون شک محصولات ولوو خواهد بود تا حداقل از بابت حفظ جان خود راحت باشید، اما این اواخر، کاربران یک تصویر در فضای مجازی به انتشار گذاشته‌اند که نشان می‌دهد یک دستگاه خودروی ولوو V70 قدیمی واقعا تبدیل به یک تانک جاده‌ای شده است، با این تفاوت که قدرت آتش نخواهد داشت و از چرخ‌های استاندارد استفاده خواهد کرد.
این تصویر در وبگاه Reddit فرستاده شده است و نشان می‌دهد که بدنه ولوو V70 کاملا تغییر کرده و بر روی آن پنل‌های جدید نصب شده است تا همانند یک تانک نظامی به نظر برسد، بویژه بر روی سقف اتومبیل که شاهد نصب یک لوله بلند PVC هستیم که از باربند سرپوشیده طرح ارتشی این ماشین سربرآورده تا شباهت آن به تانک افزایش پیدا کند. علاوه بر این، 8 چرخ تقلبی در اطراف بدنه اتومبیل و در بین چرخ‌های جلو و عقب نصب شده است تا همانند چرخ‌های تانک به نظر برسد.
صحبت از Reddit شد، در این خصوص بد نیست بدانید که "ردیت" یک وب‌گاه برای جمع‌آوری اخبار اجتماعی است که در آن کاربران ثبت‌نام کرده، قادرند اخبار را در قالب لینک یا متن ارسال کنند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. کاربران می‌توانند به پست یا گزارش‌های نوشته شده رای دهند و جایگاه آن خبر را در صفحات ردیت و صفحه اصلی مشخص کنند. در واقع کاربران هستند که در ردیت اهمیت خبر را تعیین می‌کنند. این وب‌گاه در سال ۲۰۰۵ توسط "استیو هافمن" و "الکسیس اوهانیان" تاسیس شد که هر دو دانش آموخته دانشگاه ویرجینیا هستند. دفتر مرکزی ردیت هم در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا واقع شده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/25
منم یکی ازینا میخام جهت رانندگی تو خیابونای تهران ، برای اونایی که سرپیچ از راهنما استفاده نمیکنن یا وسط خیابان زدن رو ترمز دارن با تلفن همراه صحبت میکنن
1399/2/1
تانک می خواهم قیمت چقد