موضوعات داغ

چهره کامل چانگان رائتون قبل از رونمایی رسمی دیده شد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
طبق اعلام شرکت سازنده، خودروی جدید چانگان Raeton CC در بازار چین از ماه نوامبر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد. نام این خودرو شاید گیچ کننده باشد، زیرا این یک نسخه CC از خودروی Raeton اصلی نخواهد بود، بلکه با ابعاد و اندازه بزرگ‌تر، قرار است جایگزینی برای سدان "ایدو" باشد که حالا از طرف شرکت سازنده تحت عنوان Raeton CC معرفی شده است و می‌توانید تصاویر جدید آن را در خودروبانک شاهد باشید.

چانگان رائتون

چانگان رائتون

خودروی چانگان Raeton CC بر پایه پلتفرم جدید شرکت خودروسازی چانگان تحت عنوان P3 توسعه پیدا کرده است که در نوع خود یک پلتفرم پیشرفته به شمار آمده و قابلیت نصب یک پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژر بر روی خود دارد که به یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا 6 سرعته اتوماتیک متصل شده و قادر به تولید 155 اسب بخار قدرت در کنار 225 نیوتن متر گشتاور خواهد بود.

چانگان رائتون

چانگان رائتون

این یک خودروی سدان بسیار خوب با ویژگی‌های طراحی اسپرت خواهد بود که باعث شده یک طراحی جذاب و جوان پسند برای این ماشین خلق شود، با این وجود در قسمت جلوی اتومبیل می‌توان شاهد الگوبرداری از محصولات لکسوس برای طراحی و ساخت جلوپنجره اتومبیل باشیم که حتی ستون‌های داخلی آن به صورت افقی ساخته شده و حاشیه کرومی دارد. فضای داخل کابین هم به خوبی کار شده و از یک صفحه نمایشگر 10 اینچی لمسی سود می‌برد.
در پایان هم گفته می‌شود که این خودرو در مدل‌های پایه خود به قیمت 10 هزار و 600 دلار و همچنین در مدل‌های فول آپشن خود به قیمت 13 هزار و 600 دلار عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

15 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/25
سخت در اشتباهين اگه فكر مي كنين جلوشو از لكسس كوپ زده.
1396/7/25
انگار لکسوس و سوناتا با هم رابطه نامشروع داشتند این حرامزاده رو پس انداختند!
1396/7/26
ای کاش ایران خودرو هم از این روابط نامشروع بلد بود....حیف که خ***نداره
1396/7/25
خیلی بدم میاد از اینکه هی اینور و اونور بدبینی و ایراد گیری کسایی رو که از ماشینای چینی بدشون میاد رو میبینم ولی خدایی این کپی تویوتا کرون جدیده (البته منم خیلی از ماشینای چینی دل خوشی ندارم ولی پیشرفتشون رو تحصین میکنم)
1396/7/26
داداچ!
تحسین درسته نه تحصین :)
درضمن بدت نیاد چون ماشین چینی واقعا آشغاله
اگه مث من میگرفتی و هزار تا عیب وایراد توش پیدا میکردی و پدرتو در می آورد و بعدشم با کلی ضرر می فروختی این حرفو نمی زدی!!!
اونایی که نسبت به ماشین چینی بدبین اند وایراد می گیرند یه چیزی می دونن.....که شما نمی دونی
1396/7/25
یه کپی کامل از محصولات لکسوس.. چه نمای بیرون و چراغ عقب و جلو و جلوپنجره چه حتی نمای داخلی و مانیتور و داشبورد..
1396/7/25
نمای عقبش تقریبا عین اریزو 5 ــه!
1396/7/26
واقعا عاليه داخلش خيلي دوست داشتنيه
كاش زماني با قيمت منصفانه در ايران هم عرضه بشه و صد البته اميدوارم از نظر فني هم همچون ظاهري پيشرفت كرده باشه و كيفيت مناسبي داشته باشه
1396/7/26
کاش یکم خودرو ساز های داخلی از اینا یاد بگیرن
خودروساز های ما کپی زدن هم بلد نیستند !!!
1396/7/26
سلام. آقای علیرضا مونتاژ کاران داخلی هم کپی برداری را بلدند با این تفاوت که چینی ها از برند های معروف کپی برداری می کنند مونتاژ کاران داخلی از تولیدات نا هنجار خود. بطور مثال تیبا از روی پراید ساخته شد. ساینا از روی تیبا. کوئیک از روی ساینا. دنا از روی سمند. سمند از روی 405. رانا از روی 206 و ...
1396/7/26
وقتی طراحی زیبا و چشم نواز باشه باید گفت زیبا و چشم نواز حتی اگر چینی باشه !!!!!!
بیخودی تعصب نباید داشته باشیم حتی اگر کپی از بقیه ماشینهای روز دنیا باشه!
امیدوارم روی کیفیت هم بمانند ظاهر کار شود!
1396/7/26
اینا با این کاراشون پشت هفت نسل بی ام و رو لرزوندن
1396/7/26
همچنین لکسس
1396/7/26
برای خودروسازای داخلیمون متاسفم...
1396/7/26
من عاشق چینی هام ، عاشقشون
الان چی بهتر از اینکه شما با حدود 10 هزار دلار از جلوه های خاص بصری لکسوس و بی ام دبیلو و هیوندا و .... در یک ماشین همزمان بهره مند میشی