موضوعات داغ

آیا ایران خودرو و سایپا به نمایشگاه خودرو تهران امسال می‌آیند؟

عکس مطلب اول
رکورد بازدید بیش از یک میلیون نفره از نمایشگاه خودرو تهران جواب داد ایران خودرو و سایپا جدی تر از سال قبل به شهر آفتاب می روند. سال گذشته نمایشگاه خودروی تهران پس از 11 سال غیبت، به پایتخت بازگشت اما به دلایل مختلفی از جمله نامشخص بودن میزان استقبال مردم از نمایشگاه، نزدیکی زمان برگزاری به پایان سال و ... تعدادی از خودروسازان و برندهای خارجی از حضور در نمایشگاه بازماندند و یا با تمام قوا حاضر نشدند.
نمایشگاه خودرو تهران به رغم توقفی یازده ساله ، با استقبال شدید علاقه مندان تهرانی و حتی شهرستانی مواجه شد و رکورد بازدید بیش از یک میلیون نفر را به نام خود ثبت کرد.
همین استقبال موجب شد تا مدیران خوش فکر برگزارکننده برای سال دوم تاریخ برگزاری را چند ماهی جلو انداخته و تبلیغات آن را از مهر ماه آغاز کنند و در کنار این تصمیم درست، خبرها حاکی از آن است که تمام بازمانده های نمایشگاه سال پیش و یا آنهایی که سال گذشته را جدی نگرفته بودند، برای نمایشگاه سال جاری با برنامه ای منسجم وارد شده و قرار است کاری کنند؛ کارستان!
از دو خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا خبر می رسد که این دو با غرفه هایی با متراژ بالا و البته متفاوت نسبت به همه نمایشگاه ها به استقبال میهمانان خود در نمایشگاه تهران خواهند رفت و این بار بر خلاف سال گذشته قرار است هر آنچه در چنته دارند را رو کنند.
سال گذشته تنها یک یا دو خودروی جدید در نمایشگاه از سوی این دو خودروسازی به نمایش درآمد اما برای سال 96 قرار است ایران خودرو و سایپا برای بازدیدکنندگان سورپرایزهای تازه ای رو کنند و این یعنی تنور رقابت در نمایشگاه تهران گرم تر از سال قبل خواهد بود.
خوشبختانه در این میان برندهای معتبر خارجی همانند ب.ام.و، میتسوبیشی، رنو، هیوندای، دی اس ، فولکس واگن ، مزدا ، وولوو سایر بزرگان نیز قرار است قوی تر از سال گذشته حاضر شده و نمایشگاه خودروی سال 96 تهران را در تاریخ ماندگار کنند.
بی شک حضور تمام ظرفیت های صنعت خودرو در نمایشگاه تهران می توانند پیام های خوبی برای صنعت خودرو و سرمایه گذاران احتمالی از یک سو و برای مردم و علاقه مندان خودرو داشته باشد.
باید به انتظار نشست و دید که در نمایشگاه خودرو تهران کدام برندها موفق می شوند مردم را سورپرایز کرده و در جذب مشتریان جدید موفق باشند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/25
ایران خودرو و سایپا دقیقا با کدوم محصول و با کدوم ظرفیت و تکنولوژی و توانمندی میخوان مخاطبین رو غافلگیر کنن؟ لابد ایران خودرو یه خط دیگه رو سمند انداخته و محصول جدید!!! دیگه ای رو برای عرضه به بازارهای جهانی آماده کرده......سایپا هم احتمالا یه هواپیمای مسافربری با موتور پراید ساخته
1396/7/25
ای کاش روزی برسه که دیگه اسم این دو تا شرکت رو نشنوم.
1396/7/25
روز ظهور امام زمان است آن روز.
1396/7/25
اصلا نمیتونم متوجه بشم ایرانخودرو و سایپا چرا توی نمایشگاه شرکت میکنن میخوان گاری جدیدی رو عرضه کنن D: