موضوعات داغ

اوبر برای تست سیستم خودران، یک شهر درست کرد! + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی بزرگ "اوبر" برای انجام راحت‌تر آزمایشات خود بر روی سیستم‌های رانندگی خودکار، یک شهر اختصاصی درست کرده است که در آن می‌توان همانند شهرهای واقعی، شاهد تقاطع‌ها، جاده‌های اصلی، اتومبیل‌های ماکت و همچنین شاهد عابرین پیاده مانکن بود که حرکت آنان غیرقابل پیش بینی است.
شهر اختصاصی "اوبر" برای انجام آزمایشات خود، در شهر "پیتسبورگ" ایالت پنسیلوانیا واقع شده و تحت عنوان "آلمونو Almono" نام گذاری شده است که مساحت آن تا امتداد رودخانه "Monongahela " چیزی معادل 11 هزار متر مربع خواهد بود، هرچند شرکت اوبر در تلاش است تا چیزی حدود 13 هزار متر مربع دیگر را به این مساحت اضافه کند تا یک شهر بزرگ‌تر برای آزمایشات دقیق‌تر خود داشته باشد.
همانطور که گفتیم، این شهر با چالش‌های متفاوتی ساخته شده است که در این بین می‌توان به عابرین پیاده غیرواقعی، اما غیرقابل پیش بینی در کنار پیاده‌رو، خیابان‌های اصلی، تقاطع، وسایل نقلیه و... اشاره داشت که محصولات اوبر را به چالش خواهد کشید، زیرا این شرکت اعلام کرده است که سناریو آنان بسیار پیچیده‌تر از چیزی خواهد بود که یک وسیله نقلیه در جاده‌های عمومی تجربه می‌کند. زیرا آنان مخصوص تلاش می‌کنند تا اتومبیل‌های مورد آزمایش را به چالش بکشند و سیستم‌های ایمنی آنان را مورد ارزیابی قرار دهند.
این شهر مکانی بسیار مناسب برای وسایل نقلیه اوبر با سیستم‌های رانندگی خودکار خواهد بود تا آزمایشات خود را بدون مشکل و قوانین سختگیرانه شهری، قبل از ورود به خیابان‌های عمومی پشت سر بگذارند. اما علاوه بر این اگر کمپانی اوبر اجازه دهد، این شهر می‌تواند مکانی مناسب برای دیگر شرکت‌های خودروسازی و یا شرکت‌های فعال در صنعت خودروسازی و سیستم‌های وابسته به آنان باشد که بدون حضور در جاده‌های شهری، می‌توانند آزمایشات خود را در شهر "آلمونو" انجام دهند، هرچند اگر در حالت خوشبینانه شرکت اوبر اجازه چنین کاری را به دیگر شرکت‌ها بدهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد