موضوعات داغ

خط تولید محصولات نیسان در ژاپن موقتاْ متوقف شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
باتوجه به بازرسی کیفی نامناسب، کمپانی خودروسازی نیسان تمام تولیدات خود را در کشور ژاپن متوقف کرد.
در خصوص این موضوع، کمپانی خودروسازی نیسان اعلام کرده است که پس از تعلیق تمامی ثبت نام‌های اتومبیل‌های جدید در کشور ژاپن، تولید تمام وسایل نقلیه این شرکت برای تامین بازار داخلی این کشور نیز متوقف شده است.
هیروتو ساکاوا، مدیر اجرایی کمپانی خودروسازی نیسان افزود: حدود 6 هفته پس از تحقیقات سازمان بازرسی ژاپن، تولیدات نیسان در شش کارخانه متوقف خواهد شد، زیرا کارشناسان بازرسی پس از انجام تحقیقات خود در تاسیسات "توچیگی"، "اوپاما" و "کیوشو"، کیفیت نهایی محصولات نیسان را ثبت نکرده‌اند، به همین دلیل تولیدات نیسان در کشور ژاپن برای تامین نیازهای این کشور متوقف خواهد شد.
طبق ادعای منابع خبری، این موضوع از سوی وزارت معادن، زیرساخت‌ها و همچنین حمل و نقل ژاپن در ماه سپتامبر سال جاری کشف و اعلام شد که باتوجه به این موضوع، تصمیم به توقف تولید تمامی محصولات جدید نیسان در سایت‌های واقع شده در کشور ژاپن گرفته شده است.
کمپانی خودروسازی نیسان در ادامه افزود: وسایلی که بازرسی کیفی بر روی آنان انجام نشده و یا سطح کیفیت آنان از سوی سازمان بازرسی به ثبت نرسیده است، حدود 34 هزار دستگاه خواهد بود که تاریخ تولیدشان بین 20 سپتامبر الی 18 اکتبر سال جاری عنوان شده است، هرچند شرکت خودروسازی نیسان برای فراخوان این خودروها اعلام آمادگی نکرده است.
در پایان هم کمپانی خودروسازی نیسان اضافه می‌کند که بازگرداندن این وسایل نقلیه به کارخانه، می‌تواند یک موضوع کاملا مهم و حیاتی باشد، اما تیم تحقیقاتی ما به طور کامل این موضوع را بررسی می‌کنند تا از بازگرداندن این وسایل نقلیه به کارخانه جلوگیری شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/28
تو رو خدا همشو بفرست ایران اصلا بازرسی کیفی هم نمی خواد. اصلا هر چی ماشین که مشکل داره بفرست ایران من خودم سوار میشم.
1396/7/28
متاسفانه کیفیت نیسان نگران کننده است به نقل از مجله خودرو
1396/7/28
عهههه اول گفتم شاید در اعتراض به توقف تولید پراید ایران بوده :))