موضوعات داغ

تست درایو محصولات میتسوبیشی برگزار شد + عکس

عکس مطلب اول
روز گذشته یعنی ئنجشنبه 27 مهر ماه 1396 شرکت آرین موتور به عنوان نمایندگی رسمی میتسوبیشی در ایران اقدام به برگزاری برنامه ی تست درایو (ازمایش رانندگی) در پارکینگ شماره ۱ پارک ارم کرد که با استقبال مناسبی مواجه شد.
در این مراسم تمامی محصولات آرین موتور در بازار ایران شامل خودروهای کراس اوور اوتلندر و ASX، سدان لنسر و خودروی هاچ بک میراژ موجود بودند و شرکت کنندگان توانستند تجربه ی رانندگی با این خودروها را به دست آورند.
برگزاری برنامه هایی از این دست می تواند به آشنایی بهتر مردم با خودروها و همچنین تصمیم گیری بهتر خریداران احتمالی در خصوص خرید خودرو کمک شایانی کند.
در ادامه می توانید تصاویر تهیه شده توسط خودروبانک از این برنامه ی تست درایو را در گالری تصاویر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/28
با سلام ، در مقابل مزدا ۳ که به اسم نیو به مردم ایران فروخته میشه و مربوط به چندین سال قبله و النترا که توی بازار به ۱۶۵ رسیده ، لنسر واقعا انتخاب برتریست و ارزش خرید بالایی دارد. لنسر ژاپنی با کیفیت و با اصالت .
1396/7/29
جفتشون باید در مقابل النترا نیو برن بوق بزنن .
1396/7/29
النترا نیو یه پراید هستش که تقویتش کردن با یه کم بزک ، یه خودرو زیر صد تومن هستش که دارن میفروشن به خلق الله ۱۵۰ به بالا. خلایق هر چه لایق.
1396/8/2
شما به خودت فشار نیار و النترا رو با پرایدتون مقایسه نکنید. کیفیت خودروهای ژاپنی هم با آبروریزی تاکاتا و قطعات بدنه کوبه استیل مشخص شد