موضوعات داغ

با گران قیمت ترین مدل پورشه 718 باکستر آشنا شوید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی پورشه روزهای گذشته قوی‌ترین عضو خانواده 718 را در دو مدل "باکستر" و "کیمن" با لقب GTS به نمایش گذاشت که در زیر کاپوت آنان از پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر استفاده شده بود که با افزایش حدودا 15 اسب بخاری قدرت و 10 نیوتن متری گشتاور نسبت به نسخه S، شاهد تولید حداکثر 365 اسب بخار قدرت و 430 نیوتن متر گشتاور برای این اتومبیل بودیم که در عمل یک شتاب صفر تا صد 4.1 ثانیه و حداکثر سرعت 290 کیلومتر بر ساعت دارد.
حال پورشه برای عرضه این محصول به مشتریان خود، اعلام کرده است که نسخه کروکی "باکستر" به قیمت 79 هزار و 800 دلار و همچنین نسخه کوپه "کیمن" به قیمت 81 هزار و 900 دلار برای مشتریان ثبت سفارش خواهد شد، اما این قیمت تنها ارقام پایه برای خرید پورشه 718 GTS هستند، زیرا کمپانی خودروسازی پورشه اعلام کرده است که طیف وسیعی از تجهیزات مختلف را برای این اتومبیل در نظر گرفته است که در مجموع 62 هزار و 595 دلار ارزش خواهد داشت، هرچند به نظر نمی‌رسد که روکش‌های چرمی بر روی ستون‌های عمودی اتومبیل چندان تاثیری در عملکرد اتومبیل داشته باشد و صرفا پول خریدار را بیهوده هدر می‌دهد، مگر اینکه خریدار به دنبال یک خودروی اسپرت بسیار ویژه باشد.

باتوجه به اعلام شرکت خودروسازی پورشه، این اتومبیل در 12 نوع رنگ متفاوت بدنه عرضه خواهد شد که مشتریان می‌توانند رنگ‌های ویژه این اتومبیل از جمله "قرمز Carmine "، "سفید"، "نارنجی Lava" و همچنین "آبی Miami" را به ارزش 2580 دلار خریداری کنند، هرچند یک سایه رنگی قرمز، سیاه، آبی و قهوه‌ای نیز برای اتومبیل در نظر گرفته شده است که برای نقاشی آن بر روی بدنه اتومبیل، نیاز به پرداخت 5500 دلار خواهید داشت، هرچند برای زیبایی بیشتر اتومبیل می‌توانید از چراغ‌های کاملا LED به ارزش 2140 دلار استفاده کنید.

علاوه بر ظاهر بیرونی، کمپانی خودروسازی پورشه برای داخل کابین اتومبیل هم یک بسته تقویتی در نظر گرفته است که با سفارش آن به ارزش 3690 دلار، می‌توانید از سرعت سنج‌های قرمز یا نقره‌ای بر روی صفحه کیلومتر خود به همراه دوخت‌های ماشینی برای روکش‌های صندلی و کمربندهای ایمنی استفاده کنید، بویژه اسم GTS که بر روی پشت سری‌های صندلی جلو اتومبیل به روش دوخت حک می‌شود.
بر روی چرخ‌های اتومبیل هم چهار عدد رینگ متفاوت نصب خواهد شد که اولین آن شامل رینگ‌های 20 اینچی کاررا S می‌شود. با پرداخت 1190 دلار می‌توانید صاحب رینگ‌های 20 اینچی "کاررا کلاسیک" و یا "کاررا اسپرت" شوید و در پایان، رینگ‌های 20 اینچی پورشه 911 توربو در نظر گرفته شده است که به قیمت 2380 دلار به مشتریان ارائه می‌شود. برای کاهش ارتفاع خودرو نسبت به زمین هم باید 290 دلار پرداخت کنید تا ماشین شما با استفاده از سیستم تعلیق PASM اسپرت، حدود 20 میلی متر کوتاه‌تر شود یا اگر می‌خواهید سیستم فرمان خود را سریع‌تر کنید، می‌توانید با پرداخت 280 دلار یک سیستم فرمان برقی دریافت کنید.

علاوه بر این‌ها، ترمزهای قدرتمند "کامپوزیت سرامیکی" هم برای این خودرو در نظر گرفته شده است که با هزینه بسیار زیاد 7410 دلار بر روی اتومبیل نصب می‌شود.
برای بهترکردن فضای داخل کابین اتومبیل هم می‌توانید بسته "پرمیوم" را به ارزش 5000 دلار خریداری کنید که مجهز به صندلی‌های اسپرت با قابلیت تنظیم در 18 جهت، سیستم تهویه مطبوع 2 کاناله و همچنین چراغ‌های LED روشنایی برای فضای داخل کابین خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد