موضوعات داغ

شرایط فروش مرحله دوم ساندرو استپ‌وی

عکس مطلب اول
ساپیا نیوز : گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد فروش مرحله دوم ساندرو استپ‌وی را در سال‌جاری اجرا کند.رضا تقی‌زاده، معاون بازاریابی و فروش محصولات گروه سایپا با اعلام این خبر افزود: در دور اول پیش‌فروش ساندرو استپ‌وی در سال‌جاری ۷۵۰۰ دستگاه از این خودرو، با موعد تحویل آذر و دی‌ماه سال ۹۶ و به‌صورت اینترنتی پیش‌فروش و عرضه شد که با استقبال روبه‌رو شد.
وی گفت: گروه خودروسازی سایپا با هدف رضایتمندی و حمایت از هموطنان مرحله دوم پیش‌فروش ساندرو استپ وی، از ساعت ۱۱ روز دوشنبه اول آبان‌ماه، با موعد تحویل بهمن و اسفند سال‌جاری را آغاز خواهد کرد.تقی‌زاده با اشاره به فروش اینترنتی ساندرو استپ‌وی تصریح کرد: معاونت فروش و بازاریابی گروه سایپا با هدف جلوگیری از عرضه مجدد و توزیع عادلانه محدودیت کد ملی را در این طرح اجرا خواهد کرد؛ بنابراین امکان ثبت‌نام تنها برای مشتریانی فراهم خواهد بود که تاکنون موفق به ثبت‌نام این خودرو نشده‌اند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/29
کاملا الکی هستش
اگه عادلانه ساندرو استپ فروخته می شد این همه خودرو الان توی نمایشگاه و دست دلال ها نبود!
دوباره این آقای تقی زاده یک صف اینترنتی می ذاره میری پشت 500 هزار نفر!
من به ندرت کسی رو دیدم که ساندرو رو برای استفاده شخصی مستقیم از کارخانه خریده باشه.
1396/7/29
من خریدم دوستمم خرید
1396/7/29
خوب احتمالا شما و دوستتون از دارو دسته دلالان عزیز کشورمان هستید،موفق باشید خدا قوت پهلوان
1396/7/29
دوباره شروع شد! دفعه قبلی هم کارت ملی و این داستانا بود .... مسئله اینجاس که سایت رو down میکنید تا مصرف کننده نتونه بخره و بیاد بره از نمایندگی 5-6 میلیون گرون تر بخره ماشینو
1396/7/29
اسم پیش فروش این لگن میاد حالت تهوع میگیرم