موضوعات داغ

قیمت سرسام‌آور هوندا آکورد 2016 صفر کیلومتر در بازار آزاد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
متاسفانه داستان هوندا در ایران بسیار ناراحت کننده است. برند پس از سال ها، سال گذشته توسط گلرنگ موتور عرضه شد ولی مشکلات واردات و کشور مبدا باعث شد تا واردات آن به صورت کلی متوقف شد و مشکلات دیگری نیز باعث شد تا این شرکت به توقف فعالیتی طولانی مواجه شود. اما سال گذشته این شرکت هوندا آکورد فیس لیفت جدید را معرفی کرده بود اما به دلیل اینکه این خودرو در کشور آمریکا ساخته شده، تعدادی از این خودرو در گمرک برای مدت ها ماند و در نهایت با خودروهای بی ام و X4 توانستند ترخیص شوند. اتفاقی که در عمل افتاد، ورود چند دستگاه در تعداد کم از آکورد جدید در مدل 2016 است که از نظر ظاهری متفاوت است و چهره بروز تری دارد.

هوندا آکورد 2016

هوندا آکورد 2016

این خودرو به پیشرانه 2.4 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده و روی آن گیربکس CVT نصب شده است اما این گیربکس نسبت به مدل قبلی بهینه تر شده و عملکرد مناسب تری نسبت به آن دارد. حداکثر توان تولیدی این خودرو 185 اسب بخار و 245 نیوتن متر است و شتاب آن به صورت رسمی 7.8 ثانیه اعلام شده اما در شهری مانند تهران نباید توقع این شتاب را با توجه به کیفیت بنزین و ارتفاع از سطح دریا داشت.

هوندا آکورد صفر کیلومتر

هوندا آکورد صفر کیلومتر

اما در این میان و با توجه به تعداد کم آکوردهای وارد شده، در بازار آزاد قیمت های عجیبی برای این خودرو در نظر گرفته شده و اگر نسخه های 2016 صفر کیلومتر آن را پیدا کنید، قیمتی بیش از 260 میلیون تومان دارند و گاهاً قیمت آنها به بیش از 280 میلیون تومان نیز رسیده است. قیمتی غیرمنطقی و حبابی که مطمئناً به خاطر تعداد بسیار کم این خودرو و عدم عرضه تویوتا کمری به عنوان رقیب مستقیم هوندا آکورد است. به نظر می رسد با گذشت زمان، قیمت بالا این خودرو تعدیل شود و با اعدادی واقعی تر برای فروش به نمایش گذاشته شوند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/2
دیروز تو محل دیدم ، تازه بیرونم پارک میکنند!
1396/8/2
به به خدای حیف این تو بگو 290
1397/1/13
واقعا ماشین خوبیه به امید روزی که محصولات خوب هوندا بدون مشکل و با قیمت منطقی به کشور وارد بشه
1397/7/3
داداش كاش 290 بود الان 700 تومن شده
1401/10/25
الان شده ۲ و ۵۰۰.