موضوعات داغ

رونالدو، مسی و نیمار، سه نامزد برترین فوتبالیست سال چه خودروهایی دارند؟ + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
برخی از بازیکنان فوتبال روز به روز در حال پیشرفت هستند و محبوبیت و مهارت آنان بیشتر می‌شود، در نتیجه پیشنهادات بیشتری به آنان شده و رقم قرارداد آنان هم بالاتر می‌رود، همچون نیمار که با قرارداد جنجالی خود با تیم "پاری سن ژرمن"، به عنوان گران قیمت‌ترین بازیکن حال حاضر جهان معرفی شده است. حال سوالی که مطرح می‌شود این است که بازیکنان مطرح فوتبال با پول‌هایشان چه کارهایی انجام می‌دهند؟!!.
احتمالا پاسخ این سوال را همه می‌دانند که افراد مشهور جهان، بخش کمی از سرمایه‌های خود را برای فعالیت سالم، تغذیه سالم و همچنین زندگی راحت و تفریحاتشان خرج می‌کنند و مابقی آن را در حساب‌های امن بانکی قرار می‌دهند تا در مواقع لزوم بخش دیگری از آن را استفاده کنند که هیچ جای نگرانی برای آینده خود نخواهند داشت، زیرا بسیاری از بازیکنان بزرگ فوتبال می‌توانند پس از بازنشسته شدن خود، به سراغ مربیگری بروند و باز هم کسب درآمد چند میلیون دلاری انجام دهند. فارغ از این مسائل، موضوع مقاله ما در رابطه با ماشین‌های بازیکنان معروف دنیای فوتبال از جمله کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و یا نیمار خواهد بود که به عنوان نامزدهای برترین بازیکن سال معرفی شدند که در این بین کریستیانو رونالدو موفق شد بار دیگر این عنوان را تصاحب کند. درحالی که علاوه بر انتخاب بهترین بازیکن سال، یکی از بهترین خودروهای موجود در بازار را سوار می‌شود که خودروی آن "بوگاتی شیرون" بوده و پیش از این مقاله آن را در خودروبانک کار کرده‌ایم.
در ادامه موضوع بالا، گروه خودروبانک یک ویدیو برای شما مخاطبان آماده کرده است که می‌توانید با تماشای آن، با ماشین‌های مختلف بازیکنان معروف دنیای فوتبال در زمان حال و گذشته آشنا شوید که نام بازیکنان بزرگی همچون "ماریو بالوتلی"، "سرجیو آگوئرو"، "مانوئل نویر"، "دیوید بکام"، "لیونل مسی"، "نیمار" و در پایان "کریستیانو رونالدو" دیده می‌شود که فقط چند دقیقه به معرفی خودروهای مختلف آن اختصاص داده شده است که برای شناخت تمامی خودروهای آنان می‌توانید ویدیو زیر را شاهد باشید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/8
مسی حقش نبود نفر دوم بشه ماشیناش از خیلی های دیگه پایین تر بود
1396/8/8
همشون یکی یدونه AUDI Q7 انداختن تو پارکینگشون
ولی اگه ادم ب جای رونالدو بود،هر روز باید یک ساعت تصمیم بگیره کدومو ببره بیرون،، کار سختیه :)
1396/8/8
آقای منم یه کلکسیون داره جمع میکنه اگه خدا بخواد
پیکان وانت مدل 78
پراید مدل 81 موتور کره ای
پزو 405 مدل 85 موتور فرانسه و....