موضوعات داغ

فیلم حمله مسلحانه برای دزدیدن خودروی فوتبالیست برزیلی + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
جفرسون دی الیویرا گالوائو، دروازه بان 34 ساله تیم ملی برزیل و همچنین دروازه بان تیم باشگاهی فوتبال بوتافوگو برزیل، هفته گذشته در شهر "ریو دو ژانیرو" مورد تعرض سارقان مسلح برزیلی قرار گرفت تا خودروی شاسی بلند رنجروور آن را بدزدند.
در این حادثه که فیلم آن توسط گروه خودروبانک آماده شده و در انتهای همین مقاله بارگذاری شده است، می‌توان دید که سارقان مسلح با توقف ماشین قدیمی خود در مقابل "جفرسون دی الیویرا گالوائو"، وی را به زور اسلحه از ماشین پیاده کرده و شاسی بلند رنجروور او را به سرقت می‌برند. در این ویدیو می‌توان شاهد 3 سارق مسلح بود که "جفرسون دی الیویرا گالوائو" را با دستان بالا از ماشین خارج کرده و بر روی زانو می‌نشانند و سپس با سوار شدن در شاسی بلند رنجروور، ماشین او را به سادگی سرقت می‌کنند.
به نقل از رسانه‌های محلی، شاسی بلند رنجروور اووک "جفرسون دی الیویرا گالوائو" پس از یک حمله توسط نیروهای پلیس در همان روز پیدا شد، اما مشخص نیست که آیا نیروهای پلیس ریو دو ژانیرو موفق به دستگیری آنان شده‌اند یا خیر!
جفرسون دی الیویرا گالوائو در رسانه‌های اجتماعی خود نوشت: من متاسفانه قربانی یک خشونت شده‌ام که شهر ما را ویران می‌کند. من برای تمرین با تیم بوتافوگو در حال رانندگی بودم، اما مردانی مسلح به من حمله‌ور شدند و تصمیم گرفتند که ماشین و وسایل من را به سرقت ببرند. هرچند بعد از این اتفاق خداوند به من آرامش داد تا با این وضعیت خطرناک مقابله کنم و از خشونت رنج نبرم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد