موضوعات داغ

7 فیس لیفت ناموفق در تاریخ بازار خودرو + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در صنعت بزرگ خودروسازی، برندهای بسیار زیادی وجود دارد که در بازار فعال هستند، اما برخی از همه بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرند که دلیل آن می‌تواند عملکرد بسیار خوب نسل‌های قبل اتومبیل باشد. اما در نقطه مقابل، برخی خودروها هستند که نسل‌های قبل آنان دارای محبوبیت و فروش بسیار زیادی بوده است، اما به محض دریافت یک نسخه فیس لیفت و یا ورود به یک نسل جدید، تمام عملکرد خوب آنان در نسل‌های قبل به چالش کشیده می‌شود. حال امروز گروه خودروبانک با آماده کردن یک ویدیو، شما را با 7 برند مختلف آشنا خواهد کرد که پس از دریافت یک نسخه فیس لیفت، عملکرد آنان ضعیف شده و یا حتی طراحی ظاهری آنان به شدت افت داشته است.
اولین ماشینی که در ویدیو معرفی می‌شود، خودروی کوپه "هیوندای Tiburio" خواهد بود که در مدل‌های اصلی خود دارای ظاهری ساده و جذاب بود، اما طراحان هیوندای در مدل‌های فیس لیفت این خودرو تغییراتی عجیب و غریب انجام دادند که ظاهر اتومبیل را نه تنها بهتر نکرد، بلکه باعث شد تا تمام محبوبیت‌های این خودرو از بین برود که تصویر آن بر روی مقاله قرار گرفته و همچنین در ویدیو زیر می‌توانید شاهد آن باشید.
دومین محصول معرفی شده در این لیست، خودروی عجیب "فیات مولتی پلا" خواهد بود که در نسخه‌های استاندارد هم دارای ظاهری عجیب است، ولی این خودروی عجیب که در نسخه‌های فیس لیفت خود عملکرد ضعیفی نشان داده، می‌توانست 6 نفر را در دو ردیف جا دهد. خودروی سوم در ویدیو "سوبارو ایمپرزا" معرفی شده است که در نسل‌های قبل یک فیس لیفت دریافت کرد که دارای چراغ‌های بزرگ در قسمت جلو بود و همچنین یک مجموعه سپر بسیار زشت و عجیب برای آن طراحی شده بود که خوشبختانه در نسل جدید این مشکل برطرف شد.
چهارمین خودرو در این ویدیو، هوندا NSX خواهد بود که هر دو نسل آن به عنوان سوپر اسپرت‌های خوب جهان شناخته می‌شوند، اما در مدل فیس لیفت این خودرو برای نسل قبل، یک تغییر بزرگ صورت گرفت و آن هم نمایان شدن چراغ‌های پیشانی و حذف چراغ‌های محرک اتومبیل بود که چندان جالب از آب در نیامد و باعث شد تا هوندا NSX فیس لیفت در نسل قبل، به عنوان یکی از بدترین خودروهای فیس لیفت جهان در این ویدیو معرفی شود.
در ادامه برای شناخت 3 اتومبیل دیگر و همچنین آشنایی بیشتر با توضیحاتی که در بالا دادیم، می‌توانید فیلم آماده شده توسط گروه خودروبانک را در ادامه همین مطلب تماشا کنید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/14
هفت فیس لیفت موفق جهان در ایران...
رنو 5
رنو 5 داشبورد جدید
سپند 1
سپند 2
سپند Gt
پی کی
پی کی 1300 سی سی
پی کی با موتور هیوندا آتوز
نیو پی کی واقعا فیس لیفت
نمیدونم بیشتر شد یا کمتر...
1396/8/14
ی خرده لهجه داشت نفهمیدم چی گفت ولی ی فیس لیفت ضایع هم مال زانتیا بود
1397/4/1
ولی فیس لیفت هیچ کدوم به پای زانتیا ۲ نمیرسه :))