موضوعات داغ

هنسی خودروی ۱۶۰۰ اسب بخاری خود را معرفی کرد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
هنسی در نمایشگاه SEMA لاس وگاس از محصول جدید خود با نام ونوم F5 رونمایی کرد. هنسی ادعا کرده است که این خودرو می‌تواند به سرعت ۳۰۰ مایل بر ساعت یا ۴۸۳ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.
این خودرو به صورت موتور وسط طراحی شده است و در پشت سرنشینان آن یک پیشرانه ۸ سیلندر وی شکل قرار گرفته است که می تواند به کمک سیستم تویین توربو، ۱۶۰۰ اسب بخار قدرت را تولید کند که این قدرت از طریق یک گیربکس هفت سرعته تک کلاچه به چرخ های عقب منتقل می شود.

تمام بدنه این خودرو از فیبر کربن ساخته شده تا وزن آن کمترین میزان ممکن کاهش پیدا کند و همین مورد سبب شده تا وزن کلی آن تنها ۱۳۳۸ کیلوگرم باشد. ضمن اینکه ضریب درگ آن نیست به عدد بسیار عالی ۰.۳۳ رسیده است. هنسی همچنین ادعا کرده است که خودروی ونوم F5 میتوانند در ۱۰ ثانیه به سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که از این نظر سریعتر از یک خودروی فرمول یک است. همچنین هنسی اعلام کرده است که این خودرو می‌تواند در کمتر از ۳۰ ثانیه سرعت خود را به ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

در این خودرو از رینگ های ۱۹ اینچی در محور جلو استفاده شده است که برای آنها لاستیک های میشلین از نوع پایلوت اسپرت با ابعاد 265/35 و رینگ های ۲۰ اینچی با لاستیکهای 305/30 در استفاده شده است. هنسی اعلام کرده است که از این خودرو تنها ۲۴ دستگاه تولید شده و به قیمت ۲.۱ میلیون دلار به فروش خواهند رفت.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/12
متاسفانه بعد از سالها پیگیری سایتتون باید بگم غیرقابل تحمل شدید هیچ انگیزه ای برای اومدن به سایتتون دیگه ندارم خبر های بیخود و بدرد نخور که هیچکس علاقه ای به شنیدنشون نداره و فقط برای مطلب پر کردن در صفحه هستن ,من سالیان روزانه چک می کردم ولی خیلی وقته ماهی ییار شده یه فکری بکنید .... کلا تو حاشیه هستید
1396/8/13
اینکه یه ماشین تونسته بوگاتی شکست بده خبر مهمی نیست😲
1396/8/12
عمرن به پرایدو برسه!