موضوعات داغ

ایران‌خودرو باشگاه استقلال را بردارد؛ سایپا پرسپولیس را!

عکس مطلب اول
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران معتقد است به هیچ وجه امکان خصوصی‌سازی قطعی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاری مهر، حسن زمانی با اشاره به اعلام آمادگی دولت برای کمک به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این که دولت برای کمک به این دو باشگاه دست به جیب شود را به فال نیک می‌گیریم.

مشاور رییس مجلس شورای اسلامی افزود: هر یک از این دو باشگاه دارای ۳۰ میلیون نفر هوادار هستند و با لحاظ این امر، نمی‌توان هیچ کار فرهنگی انجام داد که این میزان دربرگیری و اثرگذاری را داشته باشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران تصریح کرد: وقتی ۳۰ میلیون نفر با برد تیمی همچون استقلال خوشحال می شوند و با باخت آن ناراحت؛ به نظر می رسد که هر میزان برای این دو تیم پرطرفدار هزینه شود، باز هم جا دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در بودجه سالیانه ارقام کلانی برای کار فرهنگی کنار گذاشته می‌شود ولی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به عنوان منبع بزرگ کار فرهنگی تهی از اعتبارند، تصریح کرد: البته شنیده‌ایم دولت در بودجه سال آینده رقمی را برای این دو باشگاه در نظر خواهد گرفت که اگر این تصمیم محقق شود، حداقل از بسیاری از دغدغه‌های این دو باشگاه کاسته خواهد شد.

زمانی همچنین درباره خصوصی‌سازی سرخابی‌های پایتخت گفت: با توجه به تعداد هوادارانی که این دو باشگاه در سطح کشور دارند، به هیچ وجه امکان خصوصی‌سازی قطعی این دو باشگاه وجود ندارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران تصریح کرد: تنها راه این است که مثلا استقلال زیر مجموعه ایران‌خودرو قرار گیرد و پرسپولیس نیز زیر مجموعه سایپا و این دو قطب بزرگ خودروسازی در کشور هزینه های این دو باشگاه را بپردازند و اینگونه امکان واگذاری این دو باشگاه وجود دارد ولی واگذاری این باشگاه‌ها به شخص امکان پذیر نیست.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/13
هه چه واسه خودش تعین تکلیف هم میکنه واسه 30 میلیون نفر! به این میگن رفتار دیکتاور مانند
1396/8/13
این عضو هیت مدیره چی زده؟
استقلال ایرانخودرو برداره پرسپولیسو سایپا؟
یادشون رفته تو مزایده پاکت کی پوچ در اومد بود؟ :))
تشتک سازیم استقلالو بر نمیداره چه برسه به ایرانخودرو:))))
1396/8/13
خود این دو شرکت عامل عقب‌ماندگی کشور در حوزه طراحی و ساخت خودر هستند؛ این دو شرکت با آشغالهایی که به اسم خودرو به چند برابر قیمت جهانی به مردم مظلوم ایران میدن عامل اصلی کشت و کشتار جاده‌ای و آلودگی هوا و یتیم کردن بچه‌ها و ... هستند .
فقط مونده فوتبال ایران را نابود کنند که به فضل خدا و مدیران لایق! این امر هم میسر میشود!!!!!
1396/8/14
اینا فکر چاپیدن خوداشون هستن
1396/8/14
بر چه اساس گفته هر کدوم از این باشگاه ها 30 میلیون هوادار دارن؟
به چه حقی میخوان بودجه مملکت خرج این باشگاه ها کنن؟
اقا اگر هوادارا راضی باشن که پولشون خرج این باشگاه ها بشه و پولشون حروم بشه خودشون از طریق این سامانه های پیامکی اقدام میکنن
اگر حرفتون درست باشه و هر باشگاه 30 میلیون هوادار داشته باشه و مردم راضی باشن که پولشون خرج این باشگاه ها کنن و از طریق سامانه پیامکی اقدام کنن هر باشگاه روزی 15 میلیارد تومان گیرش میاد
30000000*500=15000000000
1396/8/14
ن بيشتر سيصد ميليون😒پولا مفت ملت بدبختو خرج اينا نكنين ب جهنم ك حذف ميشن از اسيا
1396/8/14
هر سال از سال قبل ضعیفتر میشن و پرمدعا تر . از کجا امار آوردی هیئت مدیره نسبتا محترم. ما هرچی طرفداری کردیم دیدیم خیری بهمون نرسید بیخیالشون شدیم. اگه شما اینجوری امار میدی پس منم میگم نصف طرفدارا با این نتیجه هاتون از شما رو برگردوندن. حتما شما در کار فرهنگ مملکت خیلی هم تبهر دارید با اون مدل موها و تتوها و نحوه برخورد بازیکناتون برای بچه های مملکت واقعا که...
1396/8/14
هرچند در یک سایت خودرویی اصلا نباید بحث فوتبالی باشه اما با توجه به متن بالا نظرم مینویسم. واقعا چرا این دوتاباشگاه بی خاصیت نباید خصوصی بشن. سی میلیون هوادار دارن شد دلیل؟ مردم ایران همیشه به دوگانگی و تضاد خو گرفتن از دوگانگی نور و ظلمت در اوستا گرفته تا دو گانگی اشراف و مردم معمولی در روزگار ساسانی و دوگانگی عرب و موالی و چپ و راست در جامعه فعلی.مگه این دو تیم بی عرضه جز در کسب رکورد در تحقیر ایرانیان و حذف خفت بار در آسیا در چیز دیگری هم با هم رقابت دارن؟ چرا پول این فوتبالیستهای پر توقع و ضعیف رو دولت از جیب من و شمابده؟ سایپا و ایران خودرو جای تیم داری به خودرو سازیشون بپردازن که اتفاقا تا حالا هم در اون دستاورد خاصی نداشتن. اگه دلشون برا هوادار میسوزه یه خودروی خوب براش تولید کنن نه اینکه از پول امثال من که اصلا به فوتبال علاقه ای ندارن خرج فوتبالیستهای بی هنر کنن