موضوعات داغ

صبح جمعه نخوابید! پخش زنده رونمایی از کامیون تسلا توسط الون ماسک در این صفحه

عکس مطلب اول
روز جمعه ساعت 7:30 صبح قرار است الون ماسک از کامیون تمام الکتریکی خود رونمایی کند و این مراسم به صورت زنده توسط خودروبانک پوشش داده می‌شود. این مراسم در کالیفرنیا آمریکا برگزار می‌شود و کامیون تسلا که این روزها سر و صدای زیادی را به پا کرده توسط شخص الون ماسک، مولتی میلیونر صنعت خودروی جهان معرفی می‌شود. این مراسم را می‌توانید راس ساعت 7:30 صبح در همین قسمت به صورت زنده ببینید. البته بیدار شدن در این ساعت از روز تعطیل کار دشواری است اما به نظر می‌رسد مشاهده زنده از مراسم رونمایی این کامیون ارزشش را داشته باشد!

. برنامه تا لحظاتی دیگر آغاز خواهد شد...


الون ماسک با ایده‌های انقلابی
الون ماسک با ایده‌های متفاوت و انقلابی از جمله تولید انبوه خودروی تمام برقی و با عملکردی فوق‌العاده توانسته صنعت خودروی دنیا را به چالش بکشد و به صورت چشمگیری فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است.
حال نوبت به سگمنت کاملاً جدیدی رسیده و این فرد خلاق از کامیون این شرکت رونمایی می‌کند که به سقف خورشیدی مجهز شده و قابلیت رانندگی بدون راننده (خودران) را دارد.
هنوز اطلاعات دقیقی در مورد این کامیون جذاب در دسترس نیست ولی طبق شایعات منتشر شده این کامیون به باطری‌های قدرتمندی مجهز است که با هر بار شارژ می‌تواند مسافت قابل توجهی را طی کند. کامیون تسلا قرار است روی خط تولید تسلا 3 تولید شود و احتمالاً همانند محصولات سواری تسلا، با معرفی کامیون برقی تسلا دیگر خودروسازان بزرگ جهان نیز شروع به تولید و عرضه کامیون‌های برقی و رقابت با الون ماسک خواهند کرد.
با معرفی این خودرو و شروع مراسم رونمایی از کامیون تسلا، در همین صفحه اطلاعات تکمیلی این خودرو منتشر خواهد شد.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/25
من که خواب هفت پادشاه رو می بینم حوصله ندارم جلوی خوابمو بگیرم
1396/8/25
عالیه
1396/8/26
ساعت ۷ بیدار بشیم که چی ،این کامیون به چه درد ما میخوره ایا میخوایم کامیون بخریم؟ اصلا این کامیون قراره بیاد ایران ؟التماس تفکر
1396/8/26
حالت خوبه؟ دوس نداری نبین برادر من
1396/8/26
از دیشب زدین نخوابین فردا پخش زنده داریم! واقعا خجالت نمیکشید!؟
1396/8/26
ساعت 11ونیمه کو پس َ! به وقت اونا گفتی یا به وقت ما ؟
1396/8/26
الون ماسک!؟ یا ایلان ماسک؟