موضوعات داغ

غرفه تویوتا در نمایشگاه خودرو دبی 2017 + فیلم

عکس مطلب اول
تویوتا به عنوان یک برند محبوب در کشورهای حاشیه خلیج فارس همواره در نمایشگاه های خودروی دبی شرکت کرده است در نمایشگاه امسال تویوتا نسل جدید کمری را به این نمایشگاه قرار است این است در قویترین نسخه خود به یک موتور ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با قدرت ۳۰۱ اسب بخار مجهز شده است که گشتاور آن نیز به ۳۶۲ نیوتون متر می رسد این سدان پرفروش دارای مصرف سوخت ۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و می‌تواند در عرض ۶.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. اما کمری دارای نسخه ضعیف تری نیز است که به یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر با قدرت ۲۰۳ بخار مجهز است. گشتاور این موتور ۲۴۹ نیوتون متر و مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است این مدل دارای شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر ۷.۹ ثانیه است.

خودروی دیگری که تویوتا به نمایشگاه دوبی آورده است اتومبیل هیبریدی پریوس است که در بازار کشورمان نیز موجود است. این خودرو پرفروش ترین خودروی هیبریدی در جهان است و محبوبیت بالایی در بازار جهانی دارد. مورد جالب نمایشگاه این است که تویوتا یک دستگاه مدل برش خورده از پریوس را به نمایش گذاشته است که می‌توان اجزای داخلی آن را با جزئیات تمام مشاهده کرد.
دیگر خودروی تویوتا به این نمایشگاه برده است خودروی هیدروژنی میرای است که این خودرو نیز اولین محصول هیدروژنی تولید انواع تویوتا و فیلم در بازار رقیبی به جز هوندا کلریتی ندارد. در ادامه میتوانید گالری تصاویر و ویدیوی تهیه شده از نمایشگاه خودرو دبی را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/26
ماشین فقط تویوتا
زنده باد تویوتا