موضوعات داغ

تبلیغ خلاقانه آئودی و جنگ بر سر جای پارک! + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
معمولا در مراکز پرجمعیت، مغازه‌های شلوغ، مسیرهای پرترافیک و... جای پارک به سختی پیدا می‌شود، بویژه ایام تعطیلات کریسمس در کشورهای خارجی که در مراکز مهم یا مکان‌های تفریحی و توریستی، به سختی جای پارک پیدا خواهد شد و مجبورید چند صد متر دورتر از محل مورد نظر جای پارک پیدا کنید.
در رابطه با ترافیک و اماکن شلوغ شهری، معمولا شرکت‌های بزرگ خودروسازی از شرایط موجود برای معرفی سیستم‌های ایمنی خود استفاده می‌کنند و یا ترجیح می‌دهند سیستم های کمک راننده و کمک پارک محصولات خود را معرفی کنند، اما کمپانی خودروسازی آئودی یک ایده متفاوت ارائه کرده است و آن هم نشان دادن زورآزمایی محصولاتش خواهد بود که در ویدیو زیر می‌توانید شاهد آن باشید.
به طور کلی، در ویدیو تبلیغاتی آئودی می‌توانید شاهد دو دستگاه خودروی آئودی RS3 و RS7 اسپرت‌بک باشد که هر دوی آنان برای پیدا کردن یک جای پارک تلاش می‌کنند، در همین حین برخی از سیستم‌های ایمنی اتومبیل از جمله سیستم کمک پارک اتومبیل معرفی می‌شود، اما هدف اصلی آئودی از ساخت این ویدیو، قطعا زورآزمایی محصولاتش و همچنین ترغیب مخاطب برای دیدن تمامی ویدیو خواهد بود که می‌توانید در انتها شاهد آن باشید.
در ادامه بد نیست بدانید که در زیر کاپوت آئودی RS3 از یک پیشرانه جدید 2.5 لیتری استفاده شده است که دارای 400 اسب بخار قدرت و 480 نیوتن متر گشتاور بوده و می‌تواند یک شتاب صفر تا صد 4.1 ثانیه به همراه سقف سرعت 280 کیلومتر بر ساعت بدون محدود کننده الکترونیکی داشته باشد.
علاوه بر این، در زیر کاپوت آئودی RS7 اسپرت‌بک نیز یک پیشرانه 4 لیتری توربوشارژر انجام وظیفه خواهد کرد که دارای 560 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور خواهد بود که تنها با مصرف سوخت 9.5 لیتری به ازای کارکرد 100 کیلومتر بدست می‌آید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد