موضوعات داغ

تویوتا راش 2018 قبل از رونمایی رسمی به صورت کامل دیده شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
نسل جدید تویوتا راش 2018 قبل از رونمایی خود در هفته‌های آینده، بدون استتار دیده شد و تصاویر آن در رسانه‌های مختلف خبری پخش شد تا حالا در خودروبانک هم مختصر صحبتی در رابطه با آن داشته باشیم.
باتوجه به طراحی ظاهری اتومبیل، به نظر می‌رسد که برای طراحی و توسعه این خودرو از طرح کانسپت "دایهاتسو FT" الگوبرداری شده باشد که در سال 2015 میلادی توسط این شرکت خودروسازی رونمایی شد. جالب است بدانید که علاوه بر تویوتا راش، این خودروی شاسی بلند توسط "دایهاتسو" نیز ساخته می‌شود که برای آن نام "تیریوس" انتخاب شده است که از ویژگی‌های مهم آن می‌توان به چراغ‌های جلو و عقب LED، آینه‌های بغل برقی مجهز به چراغ‌های LED راهنما در پشت قاب، رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی و 17 اینچی در نسخه‌های TRD، آنتن باله کوسه، اسپویلر نصب شده در انتهای سقف اتومبیل و همچنین در داخل کابین به سیستم دوربین 360 درجه، سیستم هوشمند ورود بدون کلید، صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی و... اشاره داشت.

از لحاظ ایمنی هم شرکت خودروسازی تویوتا و دایهاتسو برای محصول مشترک خود کم نگذاشته‌اند و باتوجه به ادعای منابع خبری، ظاهرا از چندین کیسه هوای ایمنی، سیستم‌های VSC، سیستم کمک ترمز BA، سیستم EBD، ترمز ضدقفل ABS و همچنین سیستم HSA استفاده شده است، هرچند انتظار می‌رود که در بخش فنی اتومبیل هم از یک پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری استفاده شود که جایگزین پیشرانه چهار سیلندر فعلی خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/30
ماشینای تویوتا تا الان راش نبودن، خیلی راش بودن، حالا اینکه اسمش راشه دیگه چی میشه :)))
پ ن :راش به معنی مهاجم