موضوعات داغ

تویوتا CHR نیامده فراخوان شد!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
تویوتای آمریکای شمالی دو فراخوان جداگانه را برای ۶۸ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو اعلام کرده است که شامل مدل های ۲۰۱۸ C-HR و مدل های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ پریوس پلاگین هیبرید می شوند.
نخستین فراخوان مربوط به خودروی کراس اوور تویوتا سی اچ آر است و شامل فراخوانی ۲۸ هزار و ۶۰۰ دستگاه از این خودرو است که ایراد آن ها مربوط به بخش ترمز پارک الکترونیکی آنها است. ترمز الکترونیکی پارک این خودرو گاها بدون دلیل آزاد می شود و گاهی نیز اصلا کار نمی کند.
برای حل این مشکل تویوتا اقدام به آپدیت کردن ECU خودرو می کند. انجام این کار نیز کاملا رایگان بوده و در نمایندگی های مشخص شده ی تویوتا در امریکا انجام خواهد شد.
فراخوان دوم اما مربوط به ۳۹ هزار و ۹۰۰ دستگاه از مدل پلاگین هیبریدی پریوس است که در صورتی که به این خودرو خیلی فشار بیاورید دچار مشکل می شود و راننده چراغ هشدار را در پشت آمپرها مشاهده خواهد کرد. همچنین در این شرایط قدرت تولیدی خودرو نیز کاهش پیدا می کند و حتی ممکن است خودرو خاموش نیز بشود. البته خوشبختانه به دلیل سیستم متفاوت تویوتا پریوس در صورت خاموش شدن موتور ترمزها و فرمان این خودرو از کار نمی افتند.
برای حل این مشکل نیز نمایندگی های تویوتا اقدام به جایگزینی مجموعه فیوزهای این خودرو می کنند. تویوتا مالکان خودروهای معیوب را با استفاده از ایمیل مطلع خواهد کرد و تعمیرات این خودرها نیز از ژانویه‌ی ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/1
یه سلامی بکنیم به بر و بچه های ژاپنی باز!
1396/9/1
قابل توجه جوزدگان ژاپنی دوست که هی تویوتا تویوتا میکنن خخخخخخ
حالا برید تویوتا بخرید و با توهم کیفیت بالا و خراب نشدن کلی حال کنید خخخخخ
اون از وضعیت بدنشون ، اون از ایربگهاشون اینم شاهکار جدیدشون
1396/9/2
اسباب بازی ژاپنی و سکوت مرگبار ژاپنی دوست ها
1396/9/2
اسمت به همون اسباب بازیای کره ای میخوره گیگی😂😂😂
1396/9/2
دیگه گذشت دورانی که شرکت ها جنس عمری تولید میکردن چون به ضررشونه الآن همه چی تجاری شده و شرکت ها به فکر بالا بردن تیراژ و پایین آوردن کیفیت هستن احداث سایت تولید تو کشورهای مختلف هزینه داره خلاصه اصالت داره از بین میره