موضوعات داغ

تقابل ترامپ و «ترامپ‌چی»

عکس مطلب اول
دنیای اقتصاد : برند خودرو «ترامپ‌چی» برای ورود به بازار آمریکا با چالشی عجیب روبه‌رو شده است. به گزارش بلومبرگ، مدیر کارخانه تولید خودروی گوانگ‌ژو در گفت‌و‌گویی اعلام کرد: «این تشابه اسمی کاملاً تصادفی و در زمان انتخاب نام این برند در سال ۲۰۱۰، هیچ ارتباطی با آقای ترامپ مد نظر نبوده است.»
تقابل ترامپ و «ترامپ‌چی»
فنگ شینگ‌یا در ادامه افزود: «معنی این نام در زبان چینی «آرزوی خیر و نیکی برای همه» است.» ترامپ‌چی در آینده نزدیک آماده حضور در بازار آمریکا می‌شود و مدیران این برند اعلام کردند قصد دارند نام دیگری برای آن انتخاب کنند. «نامی که مشتریان آمریکایی احساس راحتی بیشتری با آن داشته باشند.» زیرا به گفته کارشناسان، با در نظر گرفتن وضعیت پیچیده سیاسی آمریکا، نام عجیب این برند ممکن است موجب کاهش اقبال مشتریان به محصولاتش شود. مجموعه خودروسازی گوانگ‌ژو با شرکت فیات کرایسلر همکاری می‌کند که یک شرکت آمریکایی-ایتالیایی است و طبق توافقات فی‌مابین، بناست زمینه ورود خودروهای ترامپ‌چی به آمریکا را فراهم کند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/1
هرچی میگی از سیاست بگو
1396/9/1
اين ماشين انقدر مزخرفه كه اگه اسمشو آبراهام لينكلن هم بذارن هيچ اقبالي براي فروش در آمريكاي شمالي نخواهد داشت. در واقع هيچ اقبالي براي فروش در هيچ كجاي دنيا نداره.
1396/9/2

عجب احمقیه این ترامپ! واقعا برای مردم آمریکا متاسفم که چنین پیر خرفتی را به عنوان رییس جمهورشون انتخاب کرده اند.