موضوعات داغ

چرا رنو علاقه‌ای به بازار آمریکا ندارد؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کارلوس گوسن، مدیر اجرایی اتحاد رنو/ نیسان/ میتسوبیشی می‌گوید که علاقه‌ای به حضور برند رنو در بازار ایالات متحده آمریکا ندارد.
کارلوس گوسن در مصاحبه اخیر خود را خبرگزاری‌های بین المللی عنوان کرد: رنو در حال حاضر به دنبال بازارهای نوظهور جهان از جمله بازارهای چین و روسیه است و نیازی به آغاز یک رقابت جدید در بازار ایالات متحده آمریکا ندارد. در برنامه‌های میان مدت فرصتی برای حضور رنو در بازار ایالات متحده آمریکا نخواهد بود، به همین دلیل بزرگ‌ترین اولویت شرکت خودروسازی رنو حضور در کشورهای چین و روسیه است.
باتوجه به آمار ارائه شده از سوی منابع خبری، در سال جاری کمپانی خودروسازی رنو موفق به فروش 70 هزار اتومبیل تنها در بازار چین شده است و انتظار می‌رود که آمار فروش جهانی خود را تا انتهای سال جاری به عدد 550 هزار دستگاه برساند. اما شرکت خودروسازی رنو نیاز دارد تا بر روی بهبود شرایط خود در کشور روسیه تمرکز کند.
کارلوس گوسن در ادامه صحبت‌های خود افزود: در حال حاضر شرکت خودروسازی رنو به اندازه کافی محصولات متنوع به همراه پیشرانه‌های گوناگون دارد تا نیازی به اضافه کردن یک برند کاملا جدید به این شرکت نباشد.
در نقطه مقابل رنو، شرکت خودروسازی "پژو" به رهبری کارلوس توارس یک رویکرد متفاوت دارد و در حال برنامه ریزی برای حضور مجدد خود به بازار ایالات متحده آمریکا است، اما با یک حرکت آرام و محافظ کارانه تا شرایط لازم برای حضور این برند مهیا شود.
خوشبختانه برای این اتحاد، حضور شرکت خودروسازی رنو چندان ضروری نیست، زیرا دو شرکت خودروسازی نیسان و میتسوبیشی حضور فعال در بازار ایالات متحده آمریکا دارد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/2
چون تو آمریکا کسی نمیخره آشغال فرانسوی
1396/9/2
معلومه رنو علاقه ای به بازار آمریکا نداره ، چون جایگاهی نداره توآمریکا. جایی که بهترین های خودروسازی دنیا برای اثبات خودشون ، محصولاتشون رو توی ایالات متحده به چالش میکشن
1396/9/3
خودش هم اعلام كرده علاقه اي به رقابت در بازار آمريكا نداره! چون ميدونه چي داره ميسازه كه فقط بايد در چين و اينطور كشورها فروش بره!
1396/9/4
کی گفته رنو به درد نمیخوره؟؟
رنو بد بود محصولاتش تو اروپا فروش نمیرفت
بد بود هر سال تو مسابقات حضور نداشت
بد بود شریک نیسان نمیشد
بی اطلاع فقط بلدیم حرف بزنیم.هر شرکتی یه سیاستی داره یکی مثل زاپنی ها رپی کیفیت تمرکز میکنن و از آپشن خبری نیست،مثل کره ای ها روی ظاهر و آپشن سرمایه گذاری میشه،یکی مثل رنو خودرو ارزان قیمت میسازه،این هنره یه خودرو سازه که با قیمت پایین تر نسبت به رقبا خودرو عرضه کنه
برای مثال سیمبل 80 تومن قیمتش اما یاریس 120 تومن،هر دو هم هیچ آپشنی جز اتومات بودن ندارن،40 تومن اختلاف قیمت کم نیست،هنره
و من لله توفیق
1396/9/6
منم موافقم
مشکل رنو از نظر ما ایرانیا نداشتن ظاهر قشنگه که الان دیگه رفع شده و تلیسمان سند حرفمه که علاوه بر ظاهر آپشن های زیادی داره
هرکسی یه نظری داره و هرچی دوست داره میخره ولی به نظرم اگه رنو بد بود ما این همه مگان،تندر و الان هم ساندرو تو خیابون نمی دیدیم درسته گزینه های زیادی برای انتخاب نیست اما اکثر خریداران راضین یا اگه بد بود از مگان به عنوان ماشین راهنمایی و رانندگی استفاده نمیشد که بخوان تو جاده یا شهر ازش استفاده کنن
برند بدی نیست ماشین های ارزون و خوبی میسازه مال بابام نیست اما خوبه
1397/12/4
تویوتا رو دارید با رنو مزخرف مقایسه میکنید.درست رنو تلیسمان یا کولیس زیبا و قشنگ اما ضعف های زیادی داره. رنو کل ضعف. ولی تویوتا کمترین ضعف رو داره کم اصطلاک بودن رو به همراه داره از هر نظر ژاپنی برتر از کره و فرانسه ای آشغاله.
ظاهر نبین باطن بچسب.