موضوعات داغ

تست جورج بوش پسر از نسخه خاص شورلت کوروت پیش از مزایده

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
جنرال موتورز با حضور رییس جمهور سابق آمریکا یعنی "جورج دبلیو بوش"، یک تجربه رانندگی طولانی مدت با خودروی منحصربه فرد "کوروت کربن 65 کوپه ادیشن" داشته است تا اتومبیل مذکور را برای فروش در حراج "برت جکسون" سال آینده آماده کنند که مراسم حراج آن در شهر "سکاتسدیل" آریزونا برگزار خواهد شد.
فروش این اتومبیل به سرویس‌های نظامی مربوط می‌شود و هدف از برگزاری حراج این اتومبیل، حمایت مالی برای ادامه زندگی کهنه سربازان ایالات متحده آمریکا خواهد بود تا کمکی به بهبود زخم‌های نامرئی جنگ ایالات متحده آمریکا با کشورهای دیگر جهان باشد. کمپانی خودروسازی جنرال موتورز تاکید می‌کند که بیش از 50 هزار کهنه سرباز وجود دارد که حدود 6000 نفر از آنان در شرکت‌های مختلف خودروسازی آمریکا مشغول به کار هستند.

در رابطه با خودرو صحبت کنیم، می‌توان اول از همه به رنگ "سرامیک ماتریس خاکستری" این اتومبیل توجه داشت که یکی از منحصربه فرد‌ترین رنگ‌های موجود بین خودروها به شمار می‌رود و پس از آن هم می‌توان به روکش‌های چرمی داخل کابین اشاره داشت که با دوخت‌های آبی رنگ به یک دیگر متصل شده‌اند. بخش دیگری از فضای داخل کابین هم به قطعات فیبرکربنی می‌پردازد که بر روی غربیلک فرمان استفاده شده و یا بیرون از اتومبیل هم شاهد بکارگیری آنان هستیم.
همانطور که احتمالا می‌دانید، این اتومبیل برمبنای شورلت کوروت Z06 توسعه پیدا کرده است که تنها به تعداد محدود 650 دستگاه ساخته خواهد شد، اما نسخه‌ای که قرار است در حراج "برت جکسون" برای فروش گذاشته شود، اولین نسخه تولید شده از این مدل خواهد بود که قبل از رفتن به شهر "سکاتسدیل" برای حضور در حراجی سال آینده، رییس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا موفق به تجربه رانندگی آن شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد