موضوعات داغ

تولید روبات مخصوص شرایط سخت توسط تویوتا + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
تویوتا ربات انسان نمای جدید خود را با نام "T-HR3" رونمایی کرد که برای کمک به انسان‌ها در شرایط دشوار طراحی شده است.
کمپانی خودروسازی تویوتا با رونمایی از جدیدترین ربات انسان نمای خود تحت عنوان "T-HR3"، دانش فنی و توانایی‌های تکنولوژی خود را به همگان نشان می‌دهد. نسل سوم ربات‌های انسان نما که برای کمک‌های حیاتی در محیط‌های مختلف از جمله بیمارستان و یا فضاهای بیرونی طراحی شده است.
مهم‌ترین ویژگی ربات جدید تویوتا، استفاده از فناوری MMS خواهد بود که در واقع شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای پوشیدنی و به دست گرفتن کنترل‌های مربوطه، ربات خود را از راه دور کنترل کنید. این دستگاه به مجموعه نسبتا کاملی از برنامه‌های کاربردی دسترسی دارد که می‌توان از آن‌ها در محیط‌های بیمارستان و کارهای پزشکی، سفرهای اکتشافی به خارج از زمین و یا حتی تمیز کردن اتومبیل در هوای سرد بیرون استفاده کرد تا کارهای دشوار برای انسانها را آسان کند.
برای کنترل بهتر ربات از راه دور، کمپانی تویوتا از هدست‌های واقعیت مجازی استفاده کرده است، با این تفاوت که شما واقعیت را در نمایشگرهای آن تماشا خواهید کرد تا به راحتی بتوانید از راه دور به سفرهای خارج از زمین رفت، حیاط خانه را در روزهای برفی تمیز کرد و یا حتی می‌توان در قسمت‌های خطرناک نیروگاه‌های اتمی به انجام کارهای خود مشغول شد، بدون اینکه آسیبی به شمار وارد شود و یا احساس سرما کنید.

طبق ادعای کمپانی تویوتا، این ربات دارای 29 قسمت اصلی بدنه و همچنین دارای 16 سیستم کنترل کننده MMS است که باعث شده یک محدوده حرکت باورنکردنی همانند انسان‌ها داشته باشد. در فیلم تبلیغاتی منتشر شده از سوی تویوتا، می‌توان دید که این ربات قادر به برداشتن یک توپ خواهد بود و یا حتی توانایی ساخت لوگو را خواهد داشت. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه فرد این ربات هم می‌تواند بازخورد نیرو باشد، به این صورت که اگر شما یک لیوان در دست داشته باشید، در لباس پوشیدنی واقعا احساس خواهید کرد که این لیوان را به دست گرفته‌اید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد