موضوعات داغ

ریحون به مشهد و اصفهان رسید

عکس مطلب اول
دسترسی به هر کالا و خدماتی این روزها با داشتن اینترنت ساده‌تر شده است. کمتر کالا یا خدماتی پیدا می‌شود که سامانه‌های آنلاین به کمک مصرف‌کنندگانش نیامده باشند و دسترسی به آن را تسهیل نکرده باشد. تنوع، یکی از مهم‌ترین امکان‌هایی است که این سامانه‌های آنلاین در هر حوزه‌ای برای کاربرانشان فراهم کرده‌اند. چراکه با دسترسی آنلاین، امکان انتخاب میان گستره بیشتری از کالاها و خدمات فراهم‌شده و حالا دیگر مصرف‌کنندگان انتخاب‌های محدود و ثابتی پیش رو ندارند. حالا بسیاری از سامانه‌های آنلاین خدمات مختلف را در کنار هم جمع کرده‌اند تا مخاطبانشان بتوانند با مقایسه آن‌ها بدون نیاز به مراجعه حضوری به چندین محل، انتخاب کنند.

ریحون

ریحون

ازجمله در حوزه سفارش غذا که اپلیکیشنی مثل ریحون حالا امکان انتخاب از میان طیف گسترده‌ای از غذاهای رستوران‌ها را فراهم کرده و مخاطبانش را از نگه‌داشتن منوهای متعدد رستوران‌ها بی‌نیاز کرده است. باوجود چنین امکانی منوی همه رستوران‌های خوب شهرها در بخش مربوط به همان شهر در این سامانه ثبت‌شده‌اند و به‌راحتی قابل‌دسترسی هستند. حتی اگر در محل سکونت خود با بسیاری از این رستوران‌ها آشنایی نداشته باشید و هرگز این رستوران‌ها را ندیده باشید، منوی آن‌ها در ریحون در اختیارتان قرار می‌گیرد.

سفارش غذا

سفارش غذا

اکنون اصفهان و مشهد به شهرهایی که ریحون خدماتش را در آن‌ها ارائه می‌کند اضافه‌شده است؛ یعنی سفارش غذا در مشهد و سفارش غذا در اصفهان حالا در این شهرها هم برای داشتن منوی رستوران‌های اطراف و انتخاب غذا به‌راحتی می‌توان با داشتن اپلیکیشن یا مراجعه به سایت ریحون تصمیم‌گیری کرد. تنها با یک حرکت به بیش از 2000 رستوران در تهران، کرج، شهرری، پردیس، گیلاوند و دماوند و اصفهان و مشهد دسترسی خواهید داشت و می‌توانید یک انتخاب گسترده را میان همه منوهای خوب و محبوب موجود در شهر تجربه کنید.

برای ثبت اولین سفارش خود از سامانه ریحون، می‌توانید از کد تخفیف 30درصدی استفاده کنید.

حداکثر تخفیف: 10 هزار تومان مهلت استفاده: تا 10 هم دی‌ماه 1396

کد: p1rhn


سفارش آنلاین غذا

سفارش آنلاین غذا

پس از ثبت سفارش، پشتیبانی ریحون کاربران این سامانه را تا مرحله پایانی همراه می‌کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل در ارسال غذا، به‌جای مشتریانش از رستوران موردنظر پیگیری‌های لازم را انجام دهد. حتی پس از ارسال غذا، پشتیبانی ریحون نظر شمارا درباره سفارشتان ثبت می‌کند تا بتواند رستوران‌های باکیفیت و مطلوب مشتریانش را بشناسد.
حالا با داشتن یک گوشی موبایل در دست می‌توانید یک تنوع جذاب در برنامه غذایی خود ایجاد کنید و در روزهایی که قصد سفارش غذا را دارید، بهترین‌ها را پیش روی خود داشته باشید. این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد